eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ¦wiadczenie us³ug informatycznych oraz serwisowania oprogramowania aplikacyjnego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2024-06-28

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug informatycznych oraz serwisowania oprogramowania aplikacyjnego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL MURCKI SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276402233

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Soko³owskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-749

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322556163

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalmurcki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalmurcki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug informatycznych oraz serwisowania oprogramowania aplikacyjnego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-380daf0e-3519-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00388909

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/947216

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/947216. : Preferowan± drog± komunikacji miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami jest
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmurcki za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdz. XI SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2593/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug informatycznych oraz serwisowania oprogramowania aplikacyjnego dla Szpitala Murcki Sp. z o.o. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±czniku nr 6 do SWZ – istotnych postanowieniach umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami :
- Cena 60%
- Do¶wiadczenie 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenia bêdzie rozpatrywane na podstawie ilo¶ci podmiotów wskazanych przez Wykonawcê w zakresie serwisowania oprogramowania Asseco, tj. AMMS i Infomedica dla us³ug porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga wskazania minimum 3 podmiotów, o których mowa w zdaniu powy¿ej.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1.sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia tj. polisy obejmuj±cej, miêdzy innymi, zdarzenia losowe i szkody na mieniu na minimum 1 000 000 z³ ogó³em. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
2.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek bêdzie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e:
a. posiadanie do¶wiadczenia polegaj±cego na wspó³pracy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, w zakresie serwisowania oprogramowania Asseco, tj. AMMS PLUS i Infomedica PLUS z co najmniej trzema podmiotami leczniczymi prowadz±cymi szpitale. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w punkcie 6.1. w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale IX punkt 2 SWZ – (Za³. nr 3 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
- o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w punkcie 6.1. w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale IX punkt 2 SWZ – (Za³. nr 3 do SWZ)
6.3 W celu wykazania, ¿e oferowane dostawy, odpowiadaj± wymaganiom SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca z³o¿y³, na wezwanie, nastêpuj±ce ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty i o¶wiadczenia:

a. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; ww. wykaz us³ug i dowody musz± wykazywaæ wykonanie przez Wykonawcê us³ug w zakresie serwisowania oprogramowania Asseco, tj. AMMS PLUS i Infomedica PLUS porównywalnych z przedmiotem zamówienia dla co najmniej trzech podmiotów;
b. dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego tj. 1 000 000,00 z³

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

posiadanie autoryzacji dostawcy Oprogramowania, tj. Asseco S.A. z siedzib± w Rzeszowie, obejmuj±c± wykonywanie czynno¶ci objêtych przedmiotem niniejszego postêpowania, oraz ¿e bêdzie posiada³ autoryzacjê, o której mowa powy¿ej, przez ca³y okres obowi±zywania Umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postêpowania przetargowego.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

posiadanie autoryzacji dostawcy Oprogramowania, tj. Asseco S.A. z siedzib± w Rzeszowie, obejmuj±c± wykonywanie czynno¶ci objêtych przedmiotem niniejszego postêpowania, oraz ¿e bêdzie posiada³ autoryzacjê, o której mowa powy¿ej, przez ca³y okres obowi±zywania Umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postêpowania przetargowego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1;
2) O¶wiadczenie z art. 125- Za³±cznik nr 2;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3 500,00 z³.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
o¶wiadczenia wykonawcy/wykonawcy ubiegaj±cego siê wspólnie uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy pzp – Za³±cznik nr 4
Wszystkie dokumenty sk³adane zgodnie z wymaganiami SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany Umowy, w przypadku:
1) wyst±pienia si³y wy¿szej. Przez si³ê wy¿sz± Strony rozumiej± wszelkie nadzwyczajne okoliczno¶ci, o charakterze zewnêtrznym, powsta³e po zawarciu Umowy, niemo¿liwe do przewidzenia, na które strony Umowy nie maj± wp³ywu, których nie da siê unikn±æ nawet w przypadku maksymalnej staranno¶ci stron, takie jak: katastrofy, klêski ¿ywio³owe, po¿ary, powodzie, wybuchy, epidemie, dzia³ania wojenne, akty w³adzy pañstwowej, które w ca³o¶ci lub czê¶ci uniemo¿liwiaj± wykonanie zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy.
2) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania Umowy, zgodnie z SWZ i Umow±.
2.Stosownie do tre¶ci art. 436 ust. 4 oraz art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje zmiany zawarte w za³±czniku nr 6 do SWZ - istotne postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/transakcja/947216

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.