Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-27
Warszawa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w związku z remontem dwóch budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w miejscowości Zatory, ul. Pułtuska 12 i 14, gmina Zatory, powiat pułtuski, województwo mazowieckie
Numer ogłoszenia: 11043 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie , Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5311645, faks 22 6354000.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w związku z remontem dwóch budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w miejscowości Zatory, ul. Pułtuska 12 i 14, gmina Zatory, powiat pułtuski, województwo mazowieckie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w związku z remontem dwóch budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w miejscowości Zatory, ul. Pułtuska 12 i 14, gmina Zatory, powiat pułtuski, województwo mazowieckie. 2. W ramach przedmiotowych robót budowlanych przewiduje się wykonanie następującego zakresu robót dotyczących w/w budynków: 2.1. Wykonanie następującego zakresu robót dotyczących budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami: 1) włączenie do istniejącej studni na kanale o średnicy 200mm oznaczonej jako S1 i poprzez budowę: - kanału kanalizacji sanitarnej DN 200mm z rur PCV SN 8 - 309,50mb; - kanału kanalizacji sanitarnej DN 160mm z rur PCV SN 8 - 48,00mb; - typowych studni betonowych o średnicy 1200mm - 7,0 kpl; - typowych studni PE o średnicy 425mm - 10,0 kpl. Włączenie do istniejącej studni kanalizacyjnej należy wykonać poprzez wywiercenie otworu wiertnicą. W wykonanym otworze należy zamontować tuleję ochronną segmentową z uszczelką. 2.2. Wykonanie następującego zakresu robót dotyczących budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami: 1) włączenie do istniejącej sieci wodociągowej o średnicy 300mm w punktach oznaczonych jako W1 oraz W9 poprzez budowę: - rury wodociągowej DN 90×5,4mm PE - 157,50mb; - rury wodociągowej DN 40×2,4mm PE - 22,00mb; - zasuwy żeliwnej kołnierzowej o średnicy 80mm - 4,0 szt ; - hydrant nadziemny p.poż. o średnicy 80mm - 2,0 szt ; - NWZ/PE PN10 średnica 90/40mm - 11,0 szt; - NWZ/PE PN10 średnica 110/40mm - 1,0 szt; - przyłącze kołnierzowe do sieci wodociągowych o średnicy 300/80mm - 2,0 szt. Połączenie projektowanych przyłączy wodociągowych z projektowaną siecią wodociągową, za pomocą nawiertek NWZ/PE PN10 śr. 90/40mm. 3. Inwestycja prowadzona będzie w obrębie ulicy Pułtuskiej w miejscowości Zatory, poza nawierzchnią utwardzoną pasa drogowego, na działkach o numerach ewidencyjnych: 8, 151, 3693/11, 3693/15, 3693/16, 3693/17, 3693/18, 3693/19, 3693/20, 3693/21, 3693/22, 3693/23 i nie wymaga pozyskiwania dodatkowych gruntów oraz nie zmienia charakteru i funkcji działek ewidencyjnych. Na terenie objętym inwestycją obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Na odcinku objętym przedmiotowymi robotami budowlanymi znajduje się uzbrojenie techniczne pasa ulicznego: - przewody wodociągowe, - kanalizacja sanitarna, - słupy energetyczne i oświetleniowe. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia i zakres robót jest opisany w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, zawierającej dokumentację projektową (projekt budowlany i projekt wykonawczy) oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (sanitarnych). 5. W przypadku, gdy w w/w dokumentacji technicznej opisano niektóre materiały lub urządzenia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia opisane w w/w dokumentacji technicznej z nazwy określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane przez Wykonawcę materiały lub urządzenia. Materiały lub urządzenia opisane z nazwy stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Określenie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe należy rozumieć jako wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach lub na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta doprecyzowuje poziom oczekiwań Zamawiającego. Zamawiający, opisując z nazwy producenta lub dany produkt w dokumentacji technicznej, dopuszcza jednocześnie zaoferowanie przez Wykonawcę produktu równoważnego o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, z których winno wynikać, iż oferowany produkt jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o uzyskanie opinii dotyczącej oferowanych produktów, materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do uznania przez Zamawiającego produktów, materiałów lub urządzeń za równoważne lub do odrzucenia oferty z powodu braku równoważności. 7. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu robót i otoczenia oraz szczegółowej analizy dokumentacji technicznej i pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ, a także uwzględnić w złożonej ofercie wszystkich kosztów dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium: 7 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Z powyższego wykazu winno wynikać, iż Wykonawca wykonał, co najmniej: jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o długości nie mniejszej niż 350m i sieci wodociągowej wraz z przyłączami o długości nie mniejszej niż 170m), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub dwie roboty budowlane, które łącznie odpowiadają swoim rodzajem (t.j. jedną robotę polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o długości nie mniejszej niż 350m i drugą robotę polegającą na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami o długości nie mniejszej niż 170m) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wzór formularza wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), b) załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy: a) załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór formularza wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), b) załączy do oferty oświadczenie (wzór oświadczenia zawarty jest w formularzu wykazu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), że osoby o których powyżej mowa posiadają wymagane uprawnienia, tj.: Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń, posiadająca następujące kwalifikacje: - ważne uprawnienia - bez ograniczeń, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, uzyskane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. Poz. 1409, z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Poz. 1278) lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, - co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe jako kierownika budowy. Przez trzyletnie doświadczenie zawodowe należy rozumieć faktyczny okres pełnienia funkcji kierownika budowy, Kierownika robót branżowych - co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń, posiadająca następujące kwalifikacje: - ważne uprawnienia - bez ograniczeń, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uzyskane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. Poz. 1409, z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Poz. 1278) lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, - co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe jako kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych przy realizacji kontraktów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej. Przez trzyletnie doświadczenie zawodowe należy rozumieć faktyczny okres pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych, c) załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości minimum 250 000,00 PLN lub posiadanie zdolności kredytowej gwarantującej Wykonawcy uzyskanie kredytu w wysokości minimum 250 000,00 PLN, b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 złotych, c) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 92
- 2 - Okres gwarancji jakości wykonania robót budowlanych - 8
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania robót w przypadku zaistnienia następujących szczególnych okoliczności uniemożliwiających wykonywanie zamówienia, takich jak: 1) działanie siły wyższej, typu: klęski żywiołowe, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonywania robót; 2) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ze względów technologicznych - udokumentowanych wpisem do dziennika budowy potwierdzonym przez inspektora(ów) nadzoru inwestorskiego; 3) wystąpienie zmiany będącej następstwem konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej; 4) zaistnienie uwarunkowań terenowych, których nie można było przewidzieć: niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, kolizja z urządzeniami obcymi; 5) okoliczności będące następstwem działania innych organów: Policja, Straż Pożarna, Starostwo Powiatowe, Państwowa Inspekcja Pracy; 6) Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego. 2. Przedłużenie terminu wykonania robót następuje pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, w odpowiedzi na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający szczegółowe uzasadnienie i dokumenty urzędowe potwierdzające zaistnienie w/w szczególnych okoliczności, złożony przed upływem terminu wykonania umowy w siedzibie Zamawiającego, w ciągu 14 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających złożenie wniosku. 3. Zgoda, o której mowa w w/w ust. 2 jest wyrażana w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie, Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, IV piętro, pokój 4.9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie, Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, IV piętro, pokój 4.9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.