eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceW POSTĘPOWANIU W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO WYMIANA OKIEN W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH REMONT KUCHNI I STOŁÓWKI SZKOLNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Katowice: W POSTĘPOWANIU W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO WYMIANA OKIEN W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH REMONT KUCHNI I STOŁÓWKI SZKOLNEJ
Numer ogłoszenia: 110480 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1, al. Bolesława Krzywoustego 11, 40-870 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2543679, fax 032 2543679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsi1katowice@neostrada.pl; www.bipzsi1katowice.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W POSTĘPOWANIU W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO WYMIANA OKIEN W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH REMONT KUCHNI I STOŁÓWKI SZKOLNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - wymiana okien w ciągach komunikacyjnych w Zespole Szkół Integracyjnych nr 1 im. Roberta Oszka w Katowicach przy Al. B. Krzywoustego 11,wymianę 15 sztuk okien drewnianych na okna z profili PCV wraz z parapetami zewnętrznymi zadanie nr 2 - remont kuchni i stołówki szkolnej w Zespole Szkół Integracyjnych nr 1 im. Roberta Oszka w Katowicach przy Al. B. Krzywoustego 11 - malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną w kuchni i stołówce szkolnej wraz z przygotowaniem podłoża, w tym Malowanie lamperii, grzejników, rur , elementów metalowych pełnych, Wymiana tynków na ścianach, Licowanie ścian płytkami glazurowymi, Obrobienie dylatacji blachą aluminiową ryflowaną, Malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, Demontaż i ponowny montaż zlewozmywaków, Demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazdek, Wykonanie robót określonych w przedmiarze robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Oferty będą oceniane za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami. -Cena oferty Ocena porównawcza. Waga kryterium ceny = 100% Liczbę punktów PI wg kryterium ceny oferty oblicza się zgodnie z poniższym wzorem: Pl= Cn (najniższa cena) / Cob (cena oferty badanej) x 100 z 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Oświadczenie wykonawcy, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 2 oświadczenie o spełnieniu warunków podmiotowych w Załączniku nr 2). -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej trzech robót remontowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej dwóch robót remontowych w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem robotom remontowych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - Załącznik Nr 7 SIWZ. Osoba poprzedniego inwestora nie ma wpływu na podobieństwo zamówienia. -Dokumenty potwierdzające, że zamówienia przedstawione w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbiorów końcowych lub inne dokumenty stwierdzające należyte wykonanie robót) - przynajmniej 3. -Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (pkt. 3 oświadczenia o spełnieniu warunków podmiotowych z Załączniku Nr 2 SIWZ) -Oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki podmiotowe udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz oświadczenie, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania (odpowiednio pkt. 1 w Załączniku Nr 2 oraz oświadczenie wg Załącznika Nr 3). -Umowa spółki lub konsorcjum (dotyczy podmiotów składających wspólną ofertę, np. spółki, konsorcjum) -W przypadku oferty składanej przez konsorcjum wszystkie warunki formalne, określone w SIWZ, winien spełniać każdy z członków konsorcjum, dlatego oferta konsorcjum musi zawierać dokumenty potwierdzające ich spełnienie przez każdego z członków konsorcjum. -Dokumenty obce, nie wystawiane przez wykonawcę, powinny być złożone w formie kopii kserograficznej, podpisanej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipzsi1katowice.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach al. B.Krzywoustego 11 tel. 032 2543679.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Integracyjnych nr 1 w Katowicach al. B.Krzywoustego 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana okien w ciągach komunikacyjnych w Zespole Szkół Integracyjnych nr 1 im. Roberta Oszka w Katowicach przy Al. B. Krzywoustego 11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymianę 15 sztuk okien drewnianych na okna z profili PCV wraz z parapetami zewnętrznymi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont kuchni i stołówki szkolnej w Zespole Szkół Integracyjnych nr 1 im. Roberta Oszka w Katowicach przy Al. B. Krzywoustego 11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną w kuchni i stołówce szkolnej wraz z przygotowaniem podłoża, w tym: Malowanie lamperii, grzejników, rur , elementów metalowych pełnych, Wymiana tynków na ścianach Licowanie ścian płytkami glazurowymi, Obrobienie dylatacji blachą aluminiową ryflowaną, Malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, Demontaż i ponowny montaż zlewozmywaków, Demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazdek, Wykonanie robót określonych w przedmiarze robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.24.00-7, 45.40.00.00-1, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 45.44.21.90-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.