To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Słubice: Dostawa papieru formatu A3 i A4 do drukarek i kopiarek, kopert oraz skoroszytów
Numer ogłoszenia: 110508 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82252 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach, ul. Piłsudskiego 19, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 758 3608, faks 0-95 758 3609.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru formatu A3 i A4 do drukarek i kopiarek, kopert oraz skoroszytów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Papier do masowego wydruku formatu A-4 przeznaczony do wszystkich typów kopiarek, drukarek laserowych i atramentowych oraz faxów charakteryzujący się następującymi parametrami technicznymi: - gramatura nie gorsza niż 80g/m2, - skala białości nie mniejsza niż 146 CIE, - grubość 103?3 mikrobnów - ryza zawierająca 500 arkuszy - Ilość:1000 ryz 2. Papier do masowego wydruku formatu A-3 przeznaczony do wszystkich typów kopiarek, drukarek laserowych i atramentowych oraz faxów charakteryzujący się następującymi parametrami technicznymi: - gramatura nie gorsza niż 80g/m2, - skala białości nie mniejsza niż 146 CIE, - grubość 103?3 mikronów - ryza zawierająca 500 arkuszy - Ilość: 10 ryz 3. Koperta biała o wymiarach 110x219mm, z paskiem samoprzylepnym, bez okienka gramatura 75g, Ilość: 4000 sztuk, 4. Koperta biała o wymiarach 162x229mm, z paskiem samoprzylepnym, bez okienka gramatura 180g, - Ilość: 2000 sztuk, 5. Koperta biała o wymiarach 229x321mm, z paskiem samoprzylepnym, bez okienka gramatura 90g, -Ilość:1000 sztuk, 6. Skoroszyt tekturowy zwykły bez zawieszki, formatu A4, jednostronnie bielony wykonany z kartonu 250g/m2, ,o wymiarach 235x315mm - Ilość: 4000 sztuk.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.18.97.64 - 30.18.97.64 30.19.92.30 - Koperty 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus B.Krępa, W. Krępa Sp.j., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10299,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12311,60
Oferta z najniższą ceną: 12311,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12311,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Słubicach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku oraz terenach przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Słubicach
- Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice
- Kompleksowe, całoroczne utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2025
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu medycznego (1 szt.) i butli.
- Dostawa paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów służbowych NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o. o. przez okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w latach 2025-2026
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.