Ogłoszenie z dnia 2006-04-07
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, do kontaktów: Ewa Jarzębska, ul. Powsińska 69/71pokój 303, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946602, fax 022 6429645, e-mail: zampub@cokprm.gov.pl, www.cokprm.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt komputerowy i oprogramowanie. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.10.00, 30.23.00.00, 30.23.20.00, 30.24.00.00, 30.26.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: systemy komputerowe elektronicznego obiegu dokumentów wraz z systemem klasy ERP. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.25.00.00, 30.25.30.00, 30.25.97.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: system do publikacji dzienników urzędowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.25.00.00, 30.25.10.00, 30.25.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: paliwa płynne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 23.10.00.00, 23.13.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: papier rolowy, papier do druku cyfrowego i papier ksero. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.23.36.00 - Papier ciągły do drukarek komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych Oryginalny kod CPV: 21.12.56.90 - Papier fotokopiujący i kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 30.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Dostawa materiałów biurowych i plastycznych oraz artykułów artystycznych
- Dostawa sprzętu oraz artykułów niezbędnych do realizacji projektu ,,Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół"
- Dostawa artykułów biurowych
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.