Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Morawica: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Dębskiej Woli w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Morawica
Numer ogłoszenia: 110678 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Morawicy , ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Dębskiej Woli w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Morawica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Dębskiej Woli w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Morawica realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w terminie od dnia podpisania umowy do 31.05.2013 r. w placówce oświatowej dla której Gmina Morawica jest organem prowadzącym: - Szkoła Podstawowa w Dębskiej Woli z siedzibą w Dębskiej Woli 146. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie oraz niezbędne pomoce dydaktyczne. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Dębskiej Woli, Dębska Wola 146. Liczba godzin ogółem: 45 godzin. Liczba grup: 1 grupa 7 osób w grupie. Harmonogram zajęć: od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2012 r. - 15 godzin w 1 grupie, od 3 września 2012 r. do 30 listopada 2012 r. - 15 godzin w 1 grupie, od 2 stycznia 2013 r. do 31 maja 2013 r. - 15 godzin w 1 grupie. 2. Zajęcia będą realizowane w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem nauczania danych klas z uwzględnieniem innych zajęć pozalekcyjnych, w których już uczestniczą uczniowie. 3. Przez pojęcie godzina zajęć w SIWZ należy rozumieć 45 minut..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, w okresie 1 roku od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości przedmiotowego zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez wykonawców wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu wykazania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ. oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia, nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenie do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu wykazania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ. oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia, nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania potencjału do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu wykazania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ oraz załącznika nr 4 SIWZ. oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania osób zdolnych do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca uczestniczący w realizacji zamówienia musi posiadać lub dysponować osobami posiadającymi następujące kwalifikacje do wykonywania zamówienia: - studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie nauczania wczesnoszkolnego, lub - studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie nauczania wczesnoszkolnego, - 3- letnie doświadczenie w wykonywaniu pracy nauczyciela. W celu wykazania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ oraz załącznik nr 4 SIWZ. Oceny spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia, nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, któzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonywanie działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu wykazania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ. oceny spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany okresu, o którym mowa w § 7 umowy stanowiącej załącznik nr 2a i 2b do SIWZ, związanego z realizacją projektu, 2) zmian wniesionych do projektu przez uprawniony podmiot, 3) zmiany załącznika do umowy w zakresie obowiązków Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Morawicy, ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Morawicy, ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Morawica, realizowany w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup p utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- "Organizacja i przeprowadzenie zajęć integracji sensorycznej, logorytmicznych oraz treningu umiejętności społecznych"
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.