eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorawicaModernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c4b2972-88a8-40cf-bf52-f7eeb6390e3b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074267/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi i chodnika przy drodze gminnej ul. Zastawie w Bilczy

1.1.12 Przebudowa ul. Krótkiej w Lisowie

1.1.13 Przebudowa ul. Południowej w Brudzowie

1.1.14 Przebudowa ulicy Szelestów na dz. nr ewid. 469 w Dębskiej Woli – teren kolejowy zamknięty

1.1.15 Budowa drogi i chodnika łączącego ul. Folwark z ul. Chabrową w Dyminach

1.1.16 Budowa odcinka drogi ul. Słonecznej na działce nr ewid. 255/14 w Bilczy

1.1.17 Przebudowa ul. Lazurowej w Bieleckich Młynach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c4b2972-88a8-40cf-bf52-f7eeb6390e3b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Morawica.
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Morawica jest Pan Marcin Dziewięcki, kontakt: tel.: +48 41 306 79 02 wew. 202, adres e-mail: m.dziewiecki@morawica.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320);
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1. Przebudowa drogi i chodnika przy drodze gminnej ul. Zastawie w Bilczy
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej ul. Zastawie na działkach nr 447/3 w msc. Bilcza. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Bilcza w gminie Morawica. Zaprojektowany odcinek drogi gminnej będzie miał długość ok. 820 m. Droga ta będzie miała jezdnię o szerokości 4,5 m o nawierzchni bitumicznej. Na odcinku od km 0+001 do km 0+236 po prawej stronie zaprojektowano chodnik szerokości 2 m, a po przeciwnej stronie pobocze z kruszywa o szerokości 0,75 m. Od km 0+236 do km 0+820 zaprojektowano obustronne pobocze szerokości od 0,5-0,75 m. Zaprojektowana droga gminna została dowiązana do przebiegu istniejącego terenu. Zaprojektowano pochylenie podłużne ułatwiające odprowadzenie wody, takie jak w stanie istniejącym. Pochylenie poprzeczne jednostronne w km 0+000 do km 0+236 o wartości 2%, natomiast od 0+236 do 0+820 projektuje się dwustronne o wartości 2%. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne.

Przedmiot inwestycji współfinansowany jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta w odniesieniu do poszczególnych części z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że kilka ofert uzyskało taką samą ilość punktów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium ceny.
5. Jeśli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w ust. 3 i 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10 . Kryteria i ich opis:

Kryterium oceny ofert stanowi:
- Cena – 60% = 60 pkt.
- Okres gwarancji – 40% = 40 pkt

Sposób oceny ofert
Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone wg. następujących wzorów:

- Cena 60 % = 60 punktów

C min.
C = ------------ x 60
C bad.

gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
60 – wskaźnik stały
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.

- Okres gwarancji - 40% = 40 pkt


G of.
G = ------------ x 40
G max.

- Gof - okres gwarancji podany w ofercie (z przedziału 36 - 60 miesięcy)
- Gmax - najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert (max. 60 miesięcy)

Za udzielenie gwarancji jakości na okres poniżej 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona.
Wykonawca winien zaproponować długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym długości okresu gwarancji podanej w miesiącach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2. Przebudowa ulicy Krótkiej w Lisowie
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej na działce nr 799 zlokalizowanej w miejscowości Lisów wraz z budową oświetlenia ulicznego. Jest to inwestycja o charakterze liniowym, łączna długość przebudowywanego odcinka to 165 mb. W sąsiedztwie przedmiotowej drogi występuje zabudowa jednorodzinna. Ze względu na ukształtowanie wysokościowe istniejącej drogi i przyległych zabudowanych posesji, przebudowa w/w drogi będzie polegać na rozbiórce istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego, wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne, wykonaniu w-wy stabilizacji C 3/4 MPa, podbudowy z kruszyw łamanych oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo, woda opadowa i roztopowa z jezdni spływa na pobocze i teren zielony w granicach pasa drogowego. W zakres inwestycji wchodzi budowa oświetlenia ulicznego.
Inwestor przed ogłoszeniem przetargu złożył w dniu 11.03.2025r. zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Kielcach w zakresie budowy oświetlenia ulicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta w odniesieniu do poszczególnych części z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że kilka ofert uzyskało taką samą ilość punktów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium ceny.
5. Jeśli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w ust. 3 i 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10 . Kryteria i ich opis:

Kryterium oceny ofert stanowi:
- Cena – 60% = 60 pkt.
- Okres gwarancji – 40% = 40 pkt

Sposób oceny ofert
Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone wg. następujących wzorów:

- Cena 60 % = 60 punktów

C min.
C = ------------ x 60
C bad.

gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
60 – wskaźnik stały
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.

- Okres gwarancji - 40% = 40 pkt


G of.
G = ------------ x 40
G max.

- Gof - okres gwarancji podany w ofercie (z przedziału 36 - 60 miesięcy)
- Gmax - najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert (max. 60 miesięcy)

Za udzielenie gwarancji jakości na okres poniżej 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona.
Wykonawca winien zaproponować długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym długości okresu gwarancji podanej w miesiącach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3. Przebudowa ul. Południowej w Brudzowie.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej ul. Południowej w msc. Brudzów. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Brudzów w gminie Morawica. Zaprojektowany odcinek drogi wewnętrznej będzie miał długość 160 m. Droga ta będzie miała jezdnię o szerokości 5,0 m o nawierzchni bitumicznej oraz pobocza utwardzone kruszywem o szerokości 0,75 m, zjazdy zwykłe szerokości 4,5 m połączone z jezdnią skosami 1,5 : 1,5 m. Zaprojektowana droga wewnętrzna została dowiązana wysokościowo do przebiegu istniejącego zjazdu z drogi powiatowej oraz terenu istniejącego. Zaprojektowano pochylenie podłużne ułatwiające odprowadzenie wody oraz pochylenie poprzeczne o wartości 2%. Odwodnienie projektowanego układu komunikacyjnego drogi wewnętrznej będzie się odbywać powierzchniowo poprzez nadanie spadków poprzecznych i podłużnych.
W zakres inwestycji nie wchodzi przebudowa telekomunikacyjnej linii napowietrznej. Słup teletechniczny wskazany w dokumentacji został już usunięty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta w odniesieniu do poszczególnych części z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że kilka ofert uzyskało taką samą ilość punktów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium ceny.
5. Jeśli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w ust. 3 i 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10 . Kryteria i ich opis:

Kryterium oceny ofert stanowi:
- Cena – 60% = 60 pkt.
- Okres gwarancji – 40% = 40 pkt

Sposób oceny ofert
Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone wg. następujących wzorów:

- Cena 60 % = 60 punktów

C min.
C = ------------ x 60
C bad.

gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
60 – wskaźnik stały
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.

- Okres gwarancji - 40% = 40 pkt


G of.
G = ------------ x 40
G max.

- Gof - okres gwarancji podany w ofercie (z przedziału 36 - 60 miesięcy)
- Gmax - najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert (max. 60 miesięcy)

Za udzielenie gwarancji jakości na okres poniżej 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona.
Wykonawca winien zaproponować długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym długości okresu gwarancji podanej w miesiącach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4. Przebudowa ulicy Szelestów na dz. nr ewid. 469 w Dębskiej Woli – teren kolejowy zamknięty
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 349055T o długości 255 m na działce nr ewid. 469 stanowiącej teren kolejowy zamknięty w miejscowości Dębska Wola, na terenie gminy Morawica. Zakres opracowania obejmuje rozbiórkę istniejącej jezdni z kruszywa kamiennego oraz budowę nowej konstrukcji jezdni wraz z poboczami gruntowymi umocnionymi kruszywem. Przebudowywany odcinek drogi przebiega przez tereny rolnicze, niezabudowane. Posiada jezdnię z kruszywa kamiennego o szerokości 3,0-4,0 m i jest drogą dojazdową do pól. Droga krzyżuje się z linią kolejową nr 73 Sitkówka Nowiny – Busko Zdrój. Przejazd kolejowo-drogowy zlokalizowany jest w km 11,162 powyższej linii kolejowej. Istniejąca jezdnia z kruszywa kamiennego zostanie rozebrana. Wybudowana zostanie nowa jezdnia o szerokości 5,0 m i nawierzchni bitumicznej oraz pobocza gruntowe o szerokości 0,75 m umocnione kruszywem. Przejazd kolejowo-drogowy został wyremontowany w 2022 r. i pozostaje bez zmian.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta w odniesieniu do poszczególnych części z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że kilka ofert uzyskało taką samą ilość punktów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium ceny.
5. Jeśli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w ust. 3 i 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10 . Kryteria i ich opis:

Kryterium oceny ofert stanowi:
- Cena – 60% = 60 pkt.
- Okres gwarancji – 40% = 40 pkt

Sposób oceny ofert
Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone wg. następujących wzorów:

- Cena 60 % = 60 punktów

C min.
C = ------------ x 60
C bad.

gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
60 – wskaźnik stały
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.

- Okres gwarancji - 40% = 40 pkt


G of.
G = ------------ x 40
G max.

- Gof - okres gwarancji podany w ofercie (z przedziału 36 - 60 miesięcy)
- Gmax - najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert (max. 60 miesięcy)

Za udzielenie gwarancji jakości na okres poniżej 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona.
Wykonawca winien zaproponować długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym długości okresu gwarancji podanej w miesiącach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5. Budowa drogi i chodnika łączącego ul. Folwark z ul. Chabrową w Dyminach
Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi wewnętrznej o długości 74,56 m. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Dyminy w gminie Morawica. Początek projektowanej drogi wewnętrznej od km 0 + 000,00 (krawędź jezdni drogi wewnętrznej ul. Chabrowej na działce nr ewid. 839/26 obręb ewid. 0010 Dyminy) do km 0+074,56 (na wysokości działki nr ewid. 840/78 obręb ewid. 0010 Dyminy). Projekt obejmuje budowę drogi wewnętrznej o szerokości jezdni 5,0 m i długości 74,56m. Przekrój drogi stanowią dwa pasy przeznaczone do ruchu w przeciwnych kierunkach o szerokości 2,5 m każdy o nawierzchni z betonu asfaltowego. Spadek jezdni jednostronny 2%. Wzdłuż drogi zostanie wykonany prawostronny chodnik o szerokości 1,80 m, lewostronne pobocze z kruszywa o szerokości 0,75 m. W km od 0+006,87 do km 0+060,97 z lewej strony drogi wykonane zostaną miejsca postojowe (9 stanowisk postojowych o szerokości 3,6 m i długości 6,0 m każdy). Odwodnienie drogi wewnętrznej poprzez nadanie spadków poprzecznych i podłużnych jezdni do projektowanego lewostronnego rowu ziemnego w pasie drogi wewnętrznej. W km 0+058,03 - 0+069,18 rów zostanie umocniony płytami ażurowymi gr. 8cm ułożonymi na warstwie podsypki cementowo-piaskowej grubości 5 cm. Przedmiotowa droga posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej (drogi gminnej nr 349016T Dyminy ul. Folwark) na końcowym kilometrażu KM 0+074,56.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta w odniesieniu do poszczególnych części z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że kilka ofert uzyskało taką samą ilość punktów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium ceny.
5. Jeśli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w ust. 3 i 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10 . Kryteria i ich opis:

Kryterium oceny ofert stanowi:
- Cena – 60% = 60 pkt.
- Okres gwarancji – 40% = 40 pkt

Sposób oceny ofert
Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone wg. następujących wzorów:

- Cena 60 % = 60 punktów

C min.
C = ------------ x 60
C bad.

gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
60 – wskaźnik stały
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.

- Okres gwarancji - 40% = 40 pkt


G of.
G = ------------ x 40
G max.

- Gof - okres gwarancji podany w ofercie (z przedziału 36 - 60 miesięcy)
- Gmax - najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert (max. 60 miesięcy)

Za udzielenie gwarancji jakości na okres poniżej 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona.
Wykonawca winien zaproponować długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym długości okresu gwarancji podanej w miesiącach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6. Budowa odcinka drogi ul. Słonecznej na działce nr ewid. 255/14 w Bilczy
Przedmiotem inwestycji jest budowa odcinka drogi ul. Słoneczna w miejscowości Bilcza na działce ewidencyjnej numer 255/14. Przedmiotowa droga będzie pełnić funkcję drogi wewnętrznej. Zakres robót objętych opracowaniem na terenie inwestycji obejmuje:
- budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej i płyt ażurowych szer. 3.5m
- budowę pobocza utwardzonego z kostki betonowej szer. 0.75m oraz pobocza
gruntowego wzmocnionego kruszywem i płytą ażurową szer. 0.50m,
- wykonanie drenażu francuskiego celem zapewnienia prawidłowego odwodnienia.

Początek odcinka następuje przy ul. Słonecznej w KM 0+000,00 koniec odcinka na wysokości działki 255/15 w KM 0+133. Zaprojektowano jedną jezdnię szer. 3,5m o nawierzchni rozbieralnej z kostki betonowej. Zaprojektowano również utwardzone pobocze z kostki betonowej o szerokości 0.75 m oraz pobocze z kruszywa o szer. 0,50m wzmocnione płytą ażurową przylegające bezpośrednio do jezdni. Przy połączeniu przedmiotowej jezdni z istniejącą ul. Słoneczną spadek poprzeczny projektowanej jezdni należy dowiązać do spadku podłużnego w/w drogi. Przy połączeniu przedmiotowej drogi z ul. Słoneczną wlot wyokrąglono łukami kołowymi o R=2,0 m. Jezdnia oraz pobocze utwardzone posiada spadek jednostronny 2%. Lokalnie celem prawidłowego dowiązania się do posesji przedmiotowy spadek należy zmienić na długości 1,5m od strony posesji. Projektowaną jezdnię zakończono zawrotką.
W zakres inwestycji wchodzi budowa oświetlenia ulicznego.
Inwestor nie posiada na czas ogłoszenia przetargu pozwolenia na budowę na w/w zakres robót. Wniosek o pozwolenie na budowę został złożony w Starostwie Powiatowym w dniu 03.03.2025r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta w odniesieniu do poszczególnych części z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że kilka ofert uzyskało taką samą ilość punktów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium ceny.
5. Jeśli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w ust. 3 i 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10 . Kryteria i ich opis:

Kryterium oceny ofert stanowi:
- Cena – 60% = 60 pkt.
- Okres gwarancji – 40% = 40 pkt

Sposób oceny ofert
Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone wg. następujących wzorów:

- Cena 60 % = 60 punktów

C min.
C = ------------ x 60
C bad.

gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
60 – wskaźnik stały
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.

- Okres gwarancji - 40% = 40 pkt


G of.
G = ------------ x 40
G max.

- Gof - okres gwarancji podany w ofercie (z przedziału 36 - 60 miesięcy)
- Gmax - najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert (max. 60 miesięcy)

Za udzielenie gwarancji jakości na okres poniżej 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona.
Wykonawca winien zaproponować długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym długości okresu gwarancji podanej w miesiącach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7. Przebudowa ul. Lazurowej w Bieleckich Młynach
Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi wewnętrznej ul. Lazurowej w Bieleckich Młynach. Obszar objęty pracami położony jest na terenach rolniczych z częściową zabudową zagrodową.
Zaprojektowany odcinek drogi będzie miał długość ok. 142 m. Jezdnia obustronnie obramowana krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie z betonu cementowego B-15. Nawierzchnia drogi z kostki betonowej wibroprasowanej grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Uwaga!
W zakres inwestycji nie wchodzi wykonanie podbudowy, wykonanie wpustów ulicznych i studni chłonnych, gdyż zostały one już zrealizowane w ramach I etapu prac. Z elementów odwodnienia do wykonania pozostaje ściek przykrawężnikowy. Zakres robót do wykonania znajduję się w zaktualizowanym przedmiarze robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta w odniesieniu do poszczególnych części z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że kilka ofert uzyskało taką samą ilość punktów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium ceny.
5. Jeśli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w ust. 3 i 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10 . Kryteria i ich opis:

Kryterium oceny ofert stanowi:
- Cena – 60% = 60 pkt.
- Okres gwarancji – 40% = 40 pkt

Sposób oceny ofert
Punkty przyznawane za poszczególne kryteria będą liczone wg. następujących wzorów:

- Cena 60 % = 60 punktów

C min.
C = ------------ x 60
C bad.

gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
60 – wskaźnik stały
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.

- Okres gwarancji - 40% = 40 pkt


G of.
G = ------------ x 40
G max.

- Gof - okres gwarancji podany w ofercie (z przedziału 36 - 60 miesięcy)
- Gmax - najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert (max. 60 miesięcy)

Za udzielenie gwarancji jakości na okres poniżej 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona.
Wykonawca winien zaproponować długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym długości okresu gwarancji podanej w miesiącach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- wykonał n/w roboty budowlane:

• jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości nie mniejszej niż:
- dla części nr 1: 600 000,00 zł brutto.
- dla części nr 2: 100 000,00 zł brutto.
- dla części nr 3: 100 000,00 zł brutto.
- dla części nr 4: 300 000,00 zł brutto.
- dla części nr 5: 100 000,00 zł brutto.
- dla części nr 6: 200 000,00 zł brutto.
- dla części nr 7: 100 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się jedną robotą na części, na które składa ofertę, jeżeli wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla części, na które Wykonawca składa ofertę.

UWAGA!
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Dla części nr 2 i 6:
- dysponuje n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń;
• Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Dla części nr 1, 3, 4, 5 i 7:
- dysponuje n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń;

Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.

Tą samą osobą można wykazać się do wszystkich części.
b) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż :
- dla części nr 1: 600 000,00 zł.
- dla części nr 2: 100 000,00 zł.
- dla części nr 3: 100 000,00 zł.
- dla części nr 4: 300 000,00 zł.
- dla części nr 5: 100 000,00 zł.
- dla części nr 6: 200 000,00 zł.
- dla części nr 7: 100 000,00 zł.

UWAGA!
W przypadku składania ofert na 7 części wartości te podlegają sumowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie opisanym w ust. 2. pkt. 1 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie opisanym w ust. 2.pkt. 1 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
2) Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 SWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zapis ust. 4 pkt 2 SWZ stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wykonanych robót
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
1) dla części 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
2) dla części 2: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)
3) dla części 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
4) dla części 4: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
5) dla części 5: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)
6) dla części 6: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
7) dla części 7: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu, który zabezpieczenia wadialnego dokonał).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku: 70 8493 0004 0070 0200 0185 0029
z dopiskiem „Wadium" oraz numeru referencyjnego: BI.271.8.2025
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1, 2, 3, 4 i 5.ustawy PZP.
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale XIX ust. 1 SWZ – w zakresie wykonanych robót budowlanych wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usługi.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XIV SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.