To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inwestora zastępczego w zakresie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej ( Etap II) Kwidzyn- Trzciano- Straszewo od km 7+780,00 km do km 12+900,00
Numer ogłoszenia: 11068 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231897 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Kościuszki 29b, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, faks 055 6465002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inwestora zastępczego w zakresie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej ( Etap II) Kwidzyn- Trzciano- Straszewo od km 7+780,00 km do km 12+900,00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej ( Etap II) Kwidzyn - Trzciano- Straszewo od 7+780,00 km do km 12,900,00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: Weryfikacja i przygotowanie dokumentacji technicznej, przedmiarów i kosztorysów oraz niezbędnych decyzji administracyjnych do ogłoszenia procedury zamówień publicznych na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji. Uczestnictwo w charakterze rzeczoznawcy w pracach komisji przetargowej działającej w celu udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych w zakresie: - przygotowanie dokumentów niezbędnych dla realizacji ww inwestycji, - przekazanie dokumentacji technicznej wykonawcy robót budowlanych wyłonionemu w drodze przetargu, - organizacja zaplecza budowy wraz z ustaleniem zasad współpracy pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, - współudział w przekazaniu placu budowy, - sprawowanie kontroli wykonawczych prac zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę i obowiązującymi normami oraz z zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie przed stosowaniem wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu i stosowanie w budownictwie, - sprawdzanie jakości i odbioru robót zanikających lub ulęgających zakryciu, - uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji i urządzeń technicznych, - potwierdzenie pobytu na budowie wpisem do dziennika budowy, - sygnalizowanie inwestorowi o zaistnieniu wcześniej kolizji lub niezgodności z projektem, - podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, - sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur dotyczących poszczególnych zadań, - przekazywanie inwestorowi sprawdzonych faktur celem dokonania ich zapłaty, -zgłoszenie inwestorowi zakończenia budowy, - przeprowadzenie odbioru technicznego inwestycji wraz z Zamawijacym, - bieżąca kontrola kosztów prowadzonych robot budowlanych, - prowadzenie ewidencji kosztów ( ewidencji pozaksięgowej) - składanie inwestorowi miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, - przygotowanie rozliczeń prowadzonych robót zgodnie z wymogami instytucji współfinansującej. Końcowe rozliczenie zadania inwestycyjnego: - wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie obiektu - przygotowanie materiałów i protokołów PT, - przygotowanie rozliczenia inwestycji zgodnie z wymogami instytucji współfinansującej, - realizacja egzekwowania uprawnień zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji przez wykonawcę robót, Roboty budowlane zrealizowane zostaną przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji (GWI), wybranego w postępowaniu przetargowym. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę w oparciu o obowiązujące przepisy, przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. Inwestor Zastępczy działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację Inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót oraz w umowie o dofinansowanie inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu (obowiązki Wykonawcy) został przedstawiony w §2 i §10 projektu umowy, który stanowi załącznik nr A do niniejszej SIWZ. Projekt umowy zawiera również pozostałe warunki wykonania zamówienia. Orientacyjna wartość robót budowlanych objęta przedmiotem zamówienia stanowi kwotę 15.000.000,00 PLN.(netto). W celu dokładnego zapoznania się z zakresem rzeczowym robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją projektową inwestycji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 74.26.40.00 - 74.26.40.00 74.00.00.00 - 74.00.00.00 74.31.30.00 - 74.31.30.00 74.26.41.00 - 74.26.41.00 74.26.21.00 - 74.26.21.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia wspołfinansowany ze środkow Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Poziom wspołfinansowania Projektu ześrodkow ze srodków EFRR- 62.74%.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DROMIK Usługi projektowe i nadzory Włodzierz Krupa, ul. Wiejska 65, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 76000.00
- Oferta z najniższą ceną: 76000.00 oferta z najwyższą ceną: 98600.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Zakup paliwa do samochodów służbowych, pojazdów oraz urządzeń będących w użytkowaniu Gminy Kwidzyn
- Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: przetargi w Kwidzynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.