To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-02
Łódź: Promocja Miasta w ramach udziału w targach pracy poprzez prezentację pracodawców z branż priorytetowych Łodzi, w zakresie realizacji projektu Łódź - kreuje -promocja Łodzi gospodarczej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw
Numer ogłoszenia: 110716 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28409 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Oddział ds. Projektów Europejskich w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta w ramach udziału w targach pracy poprzez prezentację pracodawców z branż priorytetowych Łodzi, w zakresie realizacji projektu Łódź - kreuje -promocja Łodzi gospodarczej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Aranżacja stoiska o powierzchni 10-20 m2 i obsługa: - obejmująca następujące elementy: - Dwie lady główne wraz dwoma krzesłami typu hoker każda, umieszczone na froncie stoiska. Powinno to być miejsce najbardziej reprezentacyjne. Na ladzie będą dystrybuowane materiały informacyjne. Lady powinny być tak zaprojektowane,aby możliwe było umieszczenie na niej logo Miasta, elementów graficznych kampanii oraz oznakowana zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Dodatkowo powinno być miejsce na materiały bezpośrednio z tyłu lady lub zaproponowanie innego sposobu, by materiały były pod ręką. -Dwa stojaki umożliwiające pionową ekspozycję materiałów informacyjnych. -Na zabudowie głównej powinno się znaleźć logo Miasta, elementy graficzne kampanii oraz oznakowana zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Plik z logami oraz elementami graficznymi zostaną przekazane przez Zamawiającego drogą elektroniczną bezpośrednio Wykonawcy. -Ekran i nagłośnienie wraz ze sprzętem niezbędnym do emisji materiałów filmowych i prezentacji. -Miejsce do spotkań dla gości. Miejsce ma być zlokalizowane wewnątrz stoiska. Powinno składać się 4-6 puf lub innego rodzaju miękkich siedzisk oraz 2 stolików. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany części mebli na inne. Kolorystyka mebli winna być dopasowana do kolorystyki stoiska i zgodna z systemem identyfikacji wizualnej Miasta. Miejsce spotkań powinno być wyposażone w gniazdka elektryczne umożliwiające naładowanie telefonów lub innych sprzętów elektronicznych (co najmniej trzy gniazdka). -Magazynek na materiały znajdujący się na obszarze stoiska z wejściem zamykanym na klucz. W magazynie powinien znajdować się wytrzymały regał na materiały w tym paczki (wysokie), wieszaki przymocowane do ściany, umożliwiające powieszenie odzieży dla 3 osób. -Wykładzina podłogowa w kolorze - kolorach dopasowanych do kolorystyki stoiska. -Wydruki wielkoformatowe w pełnym kolorze na zabudowie stoiska, o rozmiarach nie mniejszych niż 1mx1m. Wydruki muszą być umieszczone w widocznych miejscach stoiska. Wydruki mogą być większe, i nie może być ich mniej niż 6 sztuk. Druk leży po stronie Wykonawcy na podstawie materiałów przesłanych przez Zamawiającego. -Zapewnienie niezbędnych przyłączy energetycznych zgodnie z regulaminem organizatora, -Zabudowa powinna być atrakcyjna, przyciągająca uwagę, funkcjonalna, wykonana ze stabilnych materiałów. Wraz z wizualizacją stoiska (dla każdego wydarzenia targowego osobno) należy wyszczególnić z jakich materiałów wykonana jest zabudowa. Kontakt z organizatorem targów w zakresie przygotowania stoiska zgodnie z regulaminem targów. Organizacja i obsługa techniczna stoiska - szczegółowy wykaz prac leżących po stronie wykonawcy związanych z organizacją stoiska (zgodnie z regulaminem organizatora): -Wykonanie wszystkich elementów stoiska zgodnie z projektem uzgodnionym z organizatorem targów i z Zamawiającym. -Montaż zabudowy stoiska pod klucz najpóźniej na dzień przed oficjalnym rozpoczęciem targów. -Demontaż zabudowy po zakończeniu targów oraz utylizację wskazanych przez Zamawiającego elementów stoiska. -Wyposażenie stoiska w elementy wymienione w niniejszej specyfikacji i projekcie. -Wykonanie grafiki, napisów i oznakowana zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 na stoisku, po uzgodnieniu z Zamawiającym. -Wykonawca zapewni codzienne sprzątanie stoiska po jego zamknięciu dla zwiedzających. -Wykonawca zapewni obsługę techniczną stoiska w postaci 1 osoby - pracownika fizycznego - technicznego obecnego na stoisku w trakcie trwania targów oraz przed oficjalnym rozpoczęciem na etapie przygotowania stoiska. -Wykonawca zapewni obsługę stoiska w postaci 2 osób - hostess w trakcie trwania targów. -Zabudowa musi spełniać wymogi BHP i P.Poż, Organizacja podróży służbowych przedstawicieli uczestniczących w imprezach wystawienniczych (transport, zakwaterowanie, wyżywienie) obejmujące: -transport samochodem typu bus, w obie strony dla 3 przedstawicieli Zamawiającego, wraz z materiałami informacyjnymi Zamawiającego, niezbędnymi do wyposażenia stoiska, -nocleg dla 3 przedstawicieli Zamawiającego na okres trwania każdego z wydarzeń, w hotelu min. 3 gwiazdkowym, w pokojach 1 osobowych z łazienką. Nocleg obejmuje noc poprzedzającą oficjalne otwarcie targów, noclegi w trakcie wydarzenia. Ostatni dzień trwania targów jest dniem powrotu do Łodzi -wyżywienie dla 3 przedstawicieli Zamawiającego obejmujące śniadania oraz obiado - kolacje w hotelu, w którym zapewniony jest nocleg. -transport lokalny z miejsca noclegowego na miejsce targów w trakcie trwania targów. Opis przedmiotu zamówienia ( szczegółowy) znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.99.70.00 - Usługi organizowania podróży służbowych 92.31.22.40 - Usługi świadczone przez animatorów kultury 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ERANDI Agencja Rozwiązań Kreatywnych Dagmara Klecze2ska, Marta Kołodziejczak s.c., ul. Anny Jagiellonki 1/6, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60978,79
Oferta z najniższą ceną: 36600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup żywności dla stołówki szkolnej
- dostawa odczynników laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- EZ.28.186.2024 Usługa 2-go pogwar.serwisu Tomografu Kom.Somatom Sensation Open o nr. ser. 49619 wraz ze st. rob.Syngo i laserami pozycjon.LAP o nr. ser.880295-008 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie "#Rodzina"
- DZP.26.226.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa biuletynu Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2025 roku oraz projekt, druk i dostawa kalendarza na 2026 rok.
- Zaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. użytku wraz z wyposaż. oraz usł. w zakresie: magazyn., transportu, montażu, demontażu i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" (...)
- Kompleksowa obsługa dotycząca opracowania projektów graficznych związanych z tematyką gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) dla Małopolski
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Sokółka
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.