eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. użytku wraz z wyposaż. oraz usł. w zakresie: magazyn., transportu, montażu, demontażu i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. użytku wraz z wyposaż. oraz usł. w zakresie: magazyn., transportu, montażu, demontażu i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160128701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 38

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 403 36 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ocrg.opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ocrg.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. użytku wraz z wyposaż. oraz usł. w zakresie: magazyn., transportu, montażu, demontażu i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23b148ff-e03d-4ad0-870b-af818c23cd69

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia finansowany będzie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027 Działanie 01.06 Promocja MŚP, w tym wsparcie internacjonalizacji oraz promocji eksportu

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ocrg.ezamawiajacy.pl/pn/ocrg/demand/188846/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ocrg.ezamawiajacy.pl/pn/ocrg/demand/188846/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://ocrg.ezamawiajacy.pl.
2. Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.
3. Szczegóły funkcjonowania Platformy Zakupowej zostały opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, dostępnej na Platformie Zakupowej w zakładce „Baza Wiedzy”.
4. Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności:
a) w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym – zgodnie z definicją podpisu osobistego
zamieszczoną na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty oraz z instrukcją jak podpisać dokument podpisem osobistym zamieszczoną na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod.
5. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów zawarte są w rodz. XII SWZ.
6. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty zwarty jest w rodz. XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki z siedzibą w Opolu przy ul. Krakowskiej 38;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ocrg.opolskie.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, f RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr: DOA.3221.7A.2024 oraz w celu dochodzenia roszczeń zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c f RODO;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp podmioty świadczące usługi informatyczne, firmy audytorski, kancelarie prawne, doradcze.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) Pani/ Pana dane zostały udostępnione przez Wykonawcę biorącego udział w przedmiotowym postępowaniu.
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora....

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOA.3221.7A.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pn.: Zaprojektowanie i wykonanie wielomodułowego stoiska wystawienniczego wielokrotnego użytku wraz z wyposażeniem oraz usługami w zakresie: magazynowania, transportu, montażu, demontażu i konserwacji stoiska w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ).
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i złożenia wraz z ofertą wstępnego projektu stoiska wystawienniczego na targi Budma w Poznaniu .
4. Wstępny projekt wielomodułowego stoiska wystawienniczego musi zawierać:
1) wizualizację 3D stoiska przynajmniej z 3 stron tj.: z góry, z boku, z przodu,
2) elementy wyposażenia w 2D wraz z wymiarami,
3) rzut 2D stoiska w poziomie z usytuowaniem poszczególnych elementów zabudowy wraz z nazwami zamieszczonych na nim elementów,
4) zaznaczone punkty oświetleniowe,
5) dokładny opis stoiska z oświetleniem w tym urządzeń, elementów wyposażenia, zabudowy, mebli,
6) opis techniczny, który musi przedstawiać wymiary stoiska wystawienniczego oraz zasadnicze elementy wyposażenia,
technicznego m.in. przyłącza do instalacji elektrycznej,
7) projekt graficzny stoiska wystawienniczego musi zostać sporządzony w pełnym kolorze,.
5. Wstępny projekt wielomodułowego stoiska wystawienniczego musi zawierać opis techniczny poszczególnych elementów wyposażenia, w tym:
1) stref firm dla pięciu przedsiębiorstw województwa opolskiego - strefa musi być ogólnodostępna, widoczna dla uczestników targów. Strefa musi składać się z pięciu stoisk przeznaczonych dla niepowiązanych ze sobą przedsiębiorców MŚP reprezentujących własną branżę z województwa opolskiego na targach. (Zamawiający zapewnia dostęp do elektryczności na każdym stoisku przedsiębiorcy - min. 1 gniazdko oraz przedłużacz o długości min. 3 m (min. 5 gniazd);
2) strefy spotkań do prowadzenia rozmów biznesowych - stoisko musi być niedostępne dla zwiedzających (np. częściowo oddzielone ściankami, przepierzeniami), dostępne tylko dla przedsiębiorstw MŚP województwa opolskiego biorących udział w targach. Stoisko musi zapewniać warunki pozwalające na spokojne prowadzenie rozmów biznesowych, musi być
wyposażone w stosowne oświetlenie (Zamawiający zapewnia dostęp do elektryczności - min. 2 gniazdka w strefie);
3) strefy informacyjnej - stanowiącej rodzaj recepcji i punktu informacyjnego, (Zamawiający zapewnia dostęp do elektryczności - min. 1 gniazdko w strefie);
4) zaplecza socjalno – magazynowego - umożliwiającego przechowywanie dodatkowych materiałów promocyjnych i rzeczy osobistych przedstawicieli przedsiębiorstw biorących udział w targach. Zaplecze musi być niedostępne dla zwiedzających.
5) oświetlenia i dekoracji;
6. Wstępny projekt stoiska wystawienniczego składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
7. Wstępny projekt stoiska wystawienniczego składa się w formacie PDF lub JPG, w pełnym kolorze.
8. Wstępny projekt stoiska wystawienniczego składany przez Wykonawcę wraz z ofertą nie jest przedmiotowym środkiem dowodowym, a tym samym nie podlega uzupełnieniu i poprawieniu.
9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wstępnego projektu stoiska wystawienniczego wraz z ofertą lub złoży niekompletny wstępny projekt stoiska wystawienniczego to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79900000-3 - Różne usługi branżowe i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39154000-6 - Sprzęt wystawowy

39153000-9 - Meble konferencyjne

39133000-3 - Zestawy wystawowe

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa oferty w punktach zostanie wyliczona wg wzoru:
Ok = C+P
gdzie:
Ok - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium Cena oferty
P- liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium Oryginalność wstępnego projektu stoiska wystawienniczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oryginalność wstępnego projektu stoiska wystawienniczego (P)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej będą uznane za spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy dostawy (rozumiane jako trzy odrębne dostawy w ramach trzech odrębnych umów) obejmujące swoim zakresem: wykonanie, montaż i demontaż stoiska wystawienniczego o powierzchni co najmniej 60 m2 każda, na imprezach targowych oraz o wartości każdej dostawy wynoszącej minimum 180 000 zł brutto.
2. POLEGANIE NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW
1) Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 2, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
albo
b) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6) Uwaga: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, Zamawiający będzie żądał dostarczenia następujących dokumentów:
Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ).
2) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
Jeżeli dotyczy: W przypadku wspólnego obiegana się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców.
3) Wstępny projekt stoiska wystawienniczego, o którym mowa w rozdz. IV, ust. 3-9.
4) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów załączonych do oferty.
6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo:
7) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 4 do SWZ).
8) Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. X.2 SWZ (załącznik nr 2A do SWZ).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają:
9) Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. X.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ
11) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, w takim przypadku (spółki cywilne, konsorcja) Wykonawcy zobowiązania są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ocrg.ezamawiajacy.pl/pn/ocrg/demand/188846/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania i dostarczenia wielomodułowego stoiska wystawienniczego wielokrotnego użytku wraz z wyposażeniem w miejsce magazynowania stoiska: 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
1) Dostarczenie wielomodułowego stoiska wystawienniczego wielokrotnego użytku wraz z wyposażeniem musi odbyć się w dzień roboczy.
2) Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 00 do 15 00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
3) W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem dostarczenia wielomodułowego stoiska wystawienniczego wielokrotnego użytku wraz z wyposażeniem jest następny dzień będący dniem roboczym.
2. Termin świadczenia usługi: magazynowania, transportu, montażu, demontażu i konserwacji wielomodułowego stoiska wystawienniczego wielokrotnego użytku: do dnia dn. 30.06.2025 r., tj. do końca realizacji projektu.
1) W terminie wskazanym powyżej Zamawiający przewiduje udział w dwóch targach/imprezach targowych łącznie, w kraju i za granicą, zgodnie z poniższym wykazem:
a) Targi BUDMA w Poznaniu – w terminie od 11 do 14.02.2025 r.
b) Targi Hannover Messe w Hanowerze (Niemcy) – w terminie od 31.03 do 04.04.2025 r.
II. OKRES GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela gwarancji:
1) 60 miesięcy na elementy konstrukcyjne (tj. ramy aluminiowe),
2) 24 miesiące na łączniki i pozostałe wyposażenie,
3) 12 miesięcy na panele graficzne.
2. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia (potwierdzonego protokołem odbioru).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.