eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczDostawy konserw mięsnych, rybnych i pasztetów do Zakładu Karnego w Łowiczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Łowicz: Dostawy konserw mięsnych, rybnych i pasztetów do Zakładu Karnego w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 110745 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łowiczu, ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy konserw mięsnych, rybnych i pasztetów do Zakładu Karnego w Łowiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego konserw mięsnych, rybnych oraz pasztetów w następującym asortymencie i ilościach: według: PN-A-82022:1998/Az1:2000, PN-A-86525, PN-91/A-86763/Az4:2001 1)konserwa turystyczna opakowanie jednostkowe 290 - 300 g - 2 500 kg 2)pasztet mazowiecki opakowanie jednostkowe 290 - 300 g 2 500 kg 3)pasztet drobiowy opakowanie jednostkowe 135 - 150 g - 600 kg 4)szprot w sosie pomidorowym opakowanie jednostkowe 300 - 330 g - 2 500 kg 5)szprot w oleju opakowanie jednostkowe 300 - 330 g 200 kg 6)paprykarz szczeciński opakowanie jednostkowe 290- 300 g - 2 500 kg Wskazane ilości poszczególnych artykułów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. W trakcie realizacji zamówienia - faktyczne ilości poszczególnych artykułów mogą odbiegać od określonych powyżej, jednakże łączna wartość realizowanej umowy nie przekroczy wartości określonej ofertą wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa Oryginalny kod CPV: 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 500 zł (słownie: pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek nr 1 - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia Warunek nr 2 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Prawo zamówień publicznych)(upzp). Warunek nr 3 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia; Warunek nr 4 - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek nr 5 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły : spełnia/ nie spełnia - na podstawie załączonych do ofert dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 1 Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1) Aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum i każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć ww. dokumenty. Dokument/y potwierdzający/e spełnienie warunku nr 1 może/mogą być przedłożony/e w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione ze strony Wykonawcy. Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 2 Wykonawcy zobowiązani są załączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu - złożone na druku wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, zgodnie z objaśnieniami zawartymi we wzorze oświadczenia. Ww. oświadczenie/a składane jest/są przez Wykonawcę lub przez wszystkich konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej w oryginale/oryginałach. (Niniejsze oświadczenie potwierdza również spełnienie warunków nr 3, 4 i 5). 2/ Aktualne zaświadczenie/a właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie/a, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3/ Aktualne zaświadczenie/a z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających nie zaleganie Wykonawcy z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Ww. dokument/y winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą wykonawcy - przedsiębiorcy, którzy są lub będą związani umową konsorcjum lub umową spółki cywilnej do oferty winni załączyć oryginał pełnomocnictwa, określającego zakres czynności prawnych, do których upoważniony jest pełnomocnik, tzn. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Oryginał ww. pełnomocnictwa winien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do zaciągania zobowiązań w imieniu każdego z przedsiębiorców - wykonawców, którzy występują wspólnie o udzielenie zamówienia. Przedsiębiorcy związani umową spółki cywilnej (wspólnicy spółki cywilnej) zamiast oryginału ww. pełnomocnictwa mogą przedłożyć do oferty kserokopię aktualnej umowy spółki cywilnej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez każdego przedsiębiorcę - wspólnika spółki cywilnej, jeżeli wynikać z niej będzie pełnomocnictwo i zakres czynności do których umocowany jest pełnomocnik. 5/ W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo szczegółowe wystawione przez osobę/y uprawnioną/e/ do występowania w imieniu wykonawcy, które winno zawierać rodzaj i zakres czynności prawnych, do których pełnomocnik/cy jest/są upoważniony/nieni z uwzględnieniem poniższych wymagań: Wykonawca winien załączyć do oferty : a) oryginał jednorazowego pełnomocnictwa szczegółowego uprawniającego pełnomocnika co najmniej w zakresie złożenia oferty w niniejszym postępowaniu lub b) kserokopię aktualnego i ważnego pełnomocnictwa stałego, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione przez Wykonawcę lub osobę podpisującą dokumenty składające się na ofertę. 6/ Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w niniejszej części SIWZ z tym, że zamiast dokumentów wymienionych: w punkcie 1 warunku nr 1, w punktach 2 i 3 warunku nr 2 SIWZ winien złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument datowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument datowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument datowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6.1. Tylko jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie nr 6 warunku nr 2 SIWZ wówczas Wykonawca ten składa w zastępstwie dokument/y zawierający/e oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zastępcze w stosunku do wyszczególnionych w pkt.: 6a, 6b - winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokument zastępczy w stosunku do wyszczególnionego w pkt.: 6c - winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2. Jeżeli dokumenty wymagane w niniejszym rozdziale SIWZ będą przedkładane do oferty w innym języku aniżeli język polski, Wykonawca winien załączyć do nich również ich tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. 6.3. Dokumenty załączone do oferty winny być podpisane lub w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub przez jego pełnomocnika. 7/ Potwierdzenie wniesienia wadium Na potwierdzenie spełnienia warunków nr 3, 4 i 5 Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu - złożone na druku wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Łowiczu ul. Wiejska 3 99-400 Łowicz pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Zakład Karny w Łowiczu ul. Wiejska 3 99-400 Łowicz sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.