Og³oszenie z dnia 2024-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w £owiczu wraz z odbiorem i z³omowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT £OWICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147768
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Stanis³awskiego 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £owicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fiz@powiatlowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.lowicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w £owiczu wraz z odbiorem i z³omowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b7f44914-9443-4bd3-9abd-648ef1ab18d8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00619379
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00041748/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w £owiczu wraz z odbiorem i z³omowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7f44914-9443-4bd3-9abd-648ef1ab18d83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
2 . Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie
eZamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7f44914-9443-4bd3-9abd-648ef1ab18d8
3. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-b7f44914-9443-4bd3-9abd-648ef1ab18d8
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”)
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: fiz@powiatlowicki.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia.
2. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ a tak¿e udzielanie odpowiedzi przez Wykonawcê. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj
za³±cznik”).
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl .
8. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) Wykonawca dodaje pozosta³e pliki
stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679 poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków niniejszego niniejszego pola (maksymalna d³ugo¶æ pola 4000).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679 poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków niniejszego niniejszego pola (maksymalna d³ugo¶æ pola 4000).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FIZ.272.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w £owiczu w nastêpuj±cych rodzajach i szacunkowych ilo¶ciach:
Rodzaj tablic / Szacunkowa ilo¶æ tablic:
Tablice samochodowe jednorzêdowe zwyczajne: 10 200
Tablice samochodowe jednorzêdowe zmniejszone zwyczajne: 30
Tablice samochodowe dwurzêdowe zwyczajne: 10
Tablice motocyklowe zwyczajne: 1 000
Tablice motorowerowe zwyczajne: 100
Tablice samochodowe jednorzêdowe indywidualne: 30
Tablice samochodowe dwurzêdowe indywidualne: 2
Tablice motocyklowe indywidualne: 10
Tablice samochodowe jednorzêdowe zabytkowe: 10
Tablice samochodowe zmniejszone zabytkowe: 2
Tablice samochodowe dwurzêdowe zabytkowe: 2
Tablice motocyklowe zabytkowe: 14
Tablice motorowerowe zabytkowe: 2
Tablice samochodowe jednorzêdowe tymczasowe: 2
Tablice samochodowe dwurzêdowe tymczasowe: 2
Tablice motocyklowe tymczasowe: 2
Tablice motorowerowe tymczasowe: 2
Tablice samochodowe jednorzêdowe wtórniki: 200
Tablice samochodowe dwurzêdowe wtórniki: 2
Tablice motocyklowe wtórniki: 10
Tablice motorowerowe wtórniki: 2
Baga¿nik: 50
Tablice samochodowe jednorzêdowe elektryczne: 2
Tablice samochodowe dwurzêdowe elektryczne: 2
Tablice motocyklowe elektryczne: 5
Tablice motorowerowe elektryczne: 5
Tablice zmniejszone elektryczne: 2
Jednostka miary – 1 szt. oznacza pojedyncz± tablicê rejestracyjn±.
2. Zamawiaj±cy i Wykonawca dopuszczaj± mo¿liwo¶æ realizacji zamówienia w ilo¶ci tablic rejestracyjnych mniejszej ni¿ szacunkowa ilo¶æ szt. wskazana w ust.1. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie odszkodowawcze. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê zrealizowaæ przedmiot zamówienia co najmniej w 80%.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ograniczenia, rozszerzenia lub zmiany zamawianych poszczególnych rodzajów tablic w zale¿no¶ci od faktycznego zapotrzebowania, w ramach maksymalnej warto¶ci wynagrodzenia.
4. Zamówienie bêdzie realizowane w okresie od dnia podpisania Umowy jednak nie wcze¶niej ni¿ od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. lub do osi±gniêcia kwoty wynagrodzenia za wykonywanie dostaw bêd±cych przedmiotem zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
34928470-3 - Elementy oznakowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowaæ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
2.1 Kryterium A: cena
Waga kryterium 60%
Punkty w Kryterium A bêd± obliczane wg wzoru:
Cena najni¿sza
------------------------------------------- x 100 x waga = suma punktów
Cena oferty badanej
Zamawiaj±cy przyjmie do oceny w ww. kryterium cenê brutto.
2.2 Kryterium B okres gwarancji
Waga kryterium 40%
Kryterium B bêdzie obliczane wg wzoru:
Zaoferowany okres gwarancji oferty badanej
w miesi±cach
------------------------------------------------------------- x 100 x waga = suma punktów
Najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji
w miesi±cach spo¶ród z ofert nieodrzuconych
3. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca zaoferuje d³u¿szy okres gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny tej oferty w kryterium B okres gwarancji równy 36 miesiêcy. Gwarancja dotyczy ca³ego zakresu zamówienia.
4. Zamawiaj±cy przyjmie do oceny okres gwarancji w pe³nych miesi±cach. W przypadku okre¶lenia przez Wykonawcê okresu gwarancji u³amkiem, zamawiaj±cy zaokr±gli podan± warto¶æ w dó³ do najbli¿szej liczby ca³kowitej i otrzyman± warto¶æ podda ocenie. Je¿eli najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji w miesi±cach spo¶ród z ofert nieodrzuconych jest równy 24 miesiêcy, zamawiaj±cy nie bêdzie stosowa³ do obliczenia punktacji w kryterium „okres gwarancji” powy¿szego wzoru i przyzna 0 punktów ka¿dej ofercie podlegaj±cej ocenie w tym kryterium.
5. £±czna punktacja Wykonawcy bêdzie obejmowaæ sumê punktów uzyskanych za kryteria A i B.
6. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje najwiêksza liczba uzyskanych punktów.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
8. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy skorzysta z mo¿liwo¶ci negocjacji i Wykonawca na zaproszenie do z³o¿enia oferty dodatkowej, z³o¿y tak± ofertê zawieraj±c± now±, ni¿sz± cenê i/lub d³u¿szy okres gwarancji, ocenie podlegaæ bêdzie oferta Wykonawcy z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu z uwzglêdnieniem zmiany ceny i/lub okresu gwarancji wynikaj±cej z oferty dodatkowej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.2. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest wpisany do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy pzp: „Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.”
4. Poleganie na zasobach innych podmiotów – nie dotyczy, ze wzglêdu na tre¶æ art. 118 ust. 1 ustawy pzp.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu:
- aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
2. Dokumenty wskazane w ust. 1 sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W terminie sk³adania ofert nale¿y z³o¿yæ:1.1 ofertê ,
1.2 pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty, o ile oferta zostanie z³o¿ona przez pe³nomocnika,
1.3 pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, je¿eli Wykonawcy sk³adaj± ofertê wspólnie,
1.4 o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa pkt 1.4, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania Wykonawca (je¶li dotyczy) przedstawia odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru lub wskazuje w ofercie dane bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, umo¿liwiaj±ce dostêp do nich.
4. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3 nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie o reprezentowania Wykonawcy.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 3, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa powy¿ej, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów.
6. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa (sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ po¶wiadczone przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w formularzu ofertowym nale¿y zaznaczyæ, ¿e oferta sk³adana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wymieniæ dane wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie oraz wskazaæ Pe³nomocnika do ich reprezentowania wraz z za³±czeniem pe³nomocnictwa.
3. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy pzp: „Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.”
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wska¿± w ofercie zakresy zamówienia, które bêd± realizowane przez poszczególnych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej z Wykonawc± Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na której podstawie dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 2 oraz w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), przy czym ceny netto okre¶lone w ofercie i umowie pozostan± niezmienne przez ca³y okres obowi±zywania Umowy. Je¿eli w okresie obowi±zywania Umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej stawce bêdzie doliczany do dotychczasowych cen netto.
3. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do Umowy w przypadkach konieczno¶ci zmiany terminu realizacji:
1) w zwi±zku z wyst±pieniem si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przez pojêcie si³y wy¿szej Strony uznaj± wydarzenie lub okoliczno¶æ o charakterze nadzwyczajnym, którego wyst±pienie jest niezale¿ne od Stron i któremu nie mog± one zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, a w szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± uznaje siê: wojny, stany nadzwyczajne, klêski ¿ywio³owe, epidemie, ograniczenia zwi±zane z kwarantann±, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemo¿liwiaj± wykonywanie Przedmiotu Umowy,
2) w przypadku przywrócenia stanu zagro¿enia epidemicznego, stanu epidemii albo w razie niebezpieczeñstwa szerzenia siê zaka¿enia lub choroby zaka¼nej, które mo¿e stanowiæ zagro¿enie dla zdrowia publicznego, w szczególno¶ci wyst±pienia choroby szczególnie niebezpiecznej lub wysoce zaka¼nej, o których mowa w przepisach o zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi, zwanych dalej Okoliczno¶ciami, je¿eli uniemo¿liwiaj± one wykonywanie zamówienia i s± niezale¿ne od Stron.
4. Wszelkie zmiany Umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-05 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7f44914-9443-4bd3-9abd-648ef1ab18d8 w zak³adce „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-03
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert.SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Oprócz podstaw wykluczenia Wykonawców okre¶lonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ wykluczenie na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cychochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507)
2. Postanowienia niniejszego og³oszenia dotycz± równie¿ Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
INNE PRZETARGI Z £OWICZA
- Dostawy p³ynów infuzyjnych oraz preparatów do ¿ywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w £owiczu wraz z odbiorem i z³omowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jako¶ci kszta³cenia zawodowego w ZSP nr 3 w £owiczu"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposa¿enia, sprzêtu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- ul. Sikorskiego - renowacja kana³u sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obrêb ¦ródmie¶cie, gmina M. £owicz
wiêcej: przetargi w £owiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Wykonanie, dostawê oraz odbiór i utylizacjê tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w £owiczu wraz z odbiorem i z³omowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiaj±cego
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Przysusze wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych.
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.