eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaPrzedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylnica - teren całej gminy pow. ok. 24.495 ha.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Kobylnica: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylnica - teren całej gminy pow. ok. 24.495 ha.
Numer ogłoszenia: 110858 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 85081 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kobylnica, ul. Główna, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 059 842-90-70, fax 059 842-90-70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylnica - teren całej gminy pow. ok. 24.495 ha..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) sporządzenie zmiany studium zgodnie z: - ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2003r. nr 80 poz. 717 z późn. zm), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.04.118, poz. 1233), 2) przeprowadzenie pełnej procedury formalno-prawnej wynikającej z art. 17 art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 129, poz. 902 z późn. zm.). 3.3 W toku realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać opracowanie w następującym zakresie : 3.3.1 Etap I - analizy i studia 1) zebranie, analiza i sprawdzenie materiałów wejściowych, analiza stanu istniejącego (diagnoza zewnętrznej i wewnętrznej sytuacji gminy); 2) analiza studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 3) analiza uwarunkowań wynikających z zapisów obowiązujących planów miejscowych; 4) analiza wniosków do zmiany studium z przygotowaniem projektu rozstrzygnięcia Wójta o sposobie ich uwzględnienia; 5) analiza uwarunkowań ekofizjograficznych - opracowanie wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 roku w sprawie opracowań ekofizjografcznych (Dz. U. z 2002r. nr 155 poz.1298) - opracowanie w 2 egz.; 6) wykonanie planszy inwentaryzacyjnej w skali 1:25000; 3.3.2 Etap II -projekt zmiany studium 1) koncepcja programowo- przestrzenna w skali 1:25000; 2) prezentacja koncepcji programowo -przestrzennej Wójtowi Gminy. 3) projekt rysunku studium: - w skali 1:25000 zawierająca elementy zgodnie § 4 i § 7 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium (Dz.U.04.118, poz. 1233); 4) opracowanie tekstu studium zgodnie z § 4 i § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium; 5) przedłożenie projektu zmiany studium do akceptacji Wójtowi Gminy, 6) przedłożenie do zaopiniowania projektu zmiany studium Gminnej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej; 7) przygotowanie projektu zmiany studium do ustawowego opiniowania i uzgadniania. 3.3.3 Etap III - Uchwalanie studium- czynności w zakresie procedury uchwalenia studium: 1) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii; 2) wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii; 3) przygotowanie kompletu materiałów do wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu; 4) uczestnictwo w dyskusji publicznej w czasie wyłożenia projektu zmiany studium; 5) analiza uwag nieuwzględnionych w projekcie zmiany studium wraz z uzasadnieniem; 6) przygotowanie projektu uchwały zmiany studium do uchwalenia wraz z uzasadnieniem; 7) wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających z uwzględnienia przez Radę Gminy wniesionych uwag; 8) powtórzenie wymaganych czynności w zakresie dokonanych zmian. 3.3.4 Etap IV - Przekazanie materiałów 1) Wykonawca przekaże zamawiającemu komplet materiałów w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o zgodności z prawem uchwały Rady Gminy, w następującym zakresie: - kompletne opracowanie w pięciu egzemplarzach, - materiały studialne w jednym egzemplarzu. 2) Opracowanie należy dodatkowo dostarczyć w formie elektronicznej. 3) Materiały zostaną przyjęte protokołem zdawczo -odbiorczym. 3.4 Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do : 1) przygotowania projektów pism wraz z rozdzielnikiem dot. zawiadomień, uzgodnień oraz projektów odpowiedzi na korespondencję dot. przedmiotowego opracowania - w ilości zgodnej z rozdzielnikiem; 2) uzgodnienia projektu uchwały wraz załącznikami z Wójtem Gminy Kobylnica; 3) przygotowania projektu uchwały wraz z uzasadnieniem w ilości 18 egz. i dostarczenia jej w terminie nie krótszym niż 21 dni od dnia planowanej sesji Rady Gminy Kobylnica; 4) wykonania przedmiotu zamówienia spójnie z polityką przestrzenną gminy i województwa; 5) skompletowania dokumentacji formalno-prawnej dotyczącej procedury uchwalenia zmiany studium.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 230000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRADA Biuro Projektowe mgr inż. Maria-Jolanta Więcek, ul. Kotarbińskiego 14/39, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 230000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 230000.00 / oferta z najwyższą ceną: 290000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.