eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaPrzedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylnica - teren całej gminy pow. ok. 24.495 ha.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Kobylnica: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylnica - teren całej gminy pow. ok. 24.495 ha.
Numer ogłoszenia: 85081 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 059 842-90-70, fax 059 842-90-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.gminyrp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylnica - teren całej gminy pow. ok. 24.495 ha..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylnica - teren całej gminy pow. ok. 24.495 ha. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 74251000-3 3.2 Zmawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) sporządzenie zmiany studium zgodnie z: - ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2003r. nr 80 poz. 717 z późn. zm), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.04.118, poz. 1233), 2) przeprowadzenie pełnej procedury formalno-prawnej wynikającej z art. 17 art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 129, poz. 902 z późn. zm.). 3.3 W toku realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać opracowanie w następującym zakresie : 3.3.1 Etap I - analizy i studia 1) zebranie, analiza i sprawdzenie materiałów wejściowych, analiza stanu istniejącego (diagnoza zewnętrznej i wewnętrznej sytuacji gminy); 2) analiza studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 3) analiza uwarunkowań wynikających z zapisów obowiązujących planów miejscowych; 4) analiza wniosków do zmiany studium z przygotowaniem projektu rozstrzygnięcia Wójta o sposobie ich uwzględnienia; 5) analiza uwarunkowań ekofizjograficznych - opracowanie wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 roku w sprawie opracowań ekofizjografcznych (Dz. U. z 2002r. nr 155 poz.1298) - opracowanie w 2 egz.; 6) wykonanie planszy inwentaryzacyjnej w skali 1:25000; 3.3.2 Etap II -projekt zmiany studium 1) koncepcja programowo- przestrzenna w skali 1:25000; 2) prezentacja koncepcji programowo -przestrzennej Wójtowi Gminy. 3) projekt rysunku studium: - w skali 1:25000 zawierająca elementy zgodnie § 4 i § 7 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium (Dz.U.04.118, poz. 1233); 4) opracowanie tekstu studium zgodnie z § 4 i § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium; 5) przedłożenie projektu zmiany studium do akceptacji Wójtowi Gminy, 6) przedłożenie do zaopiniowania projektu zmiany studium Gminnej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej; 7) przygotowanie projektu zmiany studium do ustawowego opiniowania i uzgadniania. 3.3.3 Etap III - Uchwalanie studium- czynności w zakresie procedury uchwalenia studium: 1) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii; 2) wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii; 3) przygotowanie kompletu materiałów do wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu; 4) uczestnictwo w dyskusji publicznej w czasie wyłożenia projektu zmiany studium; 5) analiza uwag nieuwzględnionych w projekcie zmiany studium wraz z uzasadnieniem; 6) przygotowanie projektu uchwały zmiany studium do uchwalenia wraz z uzasadnieniem; 7) wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających z uwzględnienia przez Radę Gminy wniesionych uwag; 8) powtórzenie wymaganych czynności w zakresie dokonanych zmian. 3.3.4 Etap IV - Przekazanie materiałów 1) Wykonawca przekaże zamawiającemu komplet materiałów w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o zgodności z prawem uchwały Rady Gminy, w następującym zakresie: - kompletne opracowanie w pięciu egzemplarzach, - materiały studialne w jednym egzemplarzu. 2) Opracowanie należy dodatkowo dostarczyć w formie elektronicznej. 3) Materiały zostaną przyjęte protokołem zdawczo -odbiorczym. 3.4 Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do : 1) przygotowania projektów pism wraz z rozdzielnikiem dot. zawiadomień, uzgodnień oraz projektów odpowiedzi na korespondencję dot. przedmiotowego opracowania - w ilości zgodnej z rozdzielnikiem; 2) uzgodnienia projektu uchwały wraz załącznikami z Wójtem Gminy Kobylnica; 3) przygotowania projektu uchwały wraz z uzasadnieniem w ilości 18 egz. i dostarczenia jej w terminie nie krótszym niż 21 dni od dnia planowanej sesji Rady Gminy Kobylnica; 4) wykonania przedmiotu zamówienia spójnie z polityką przestrzenną gminy i województwa; 5) skompletowania dokumentacji formalno-prawnej dotyczącej procedury uchwalenia zmiany studium.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał, iż: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonał w okresie trzech ostatnich lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 uchwalone plany zagospodarowania przestrzennego dot. obszarów powyżej 100,00 ha każdy, ewentualnie co najmniej 1 uchwalony plan zagospodarowania przestrzennego i minimum 1 w trakcie sporządzania dot. obszarów powyżej 100,00 ha każdy (w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku Dz. U. z 2003r. nr 80 poz. 717 z późn. zm.), 2) dysponuje osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. urbanistycznymi, branżowymi (w zakresie inżynierii sanitarnej, elektroenergetyki i komunikacji) z minimum 10-letnim stażem zawodowym, które są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego. 5.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy usta¬nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 5.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 5.3.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.3.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o dyspozycje zawarte w pkt 6.0 niniejszej SIWZ. 5.3.3 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 5.4 Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w załączeniu do oferty (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych usług dot. planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzony wg załącznika Nr 3 do SIWZ potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 1 SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane plany zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 2 SIWZ, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ posiadają uprawnienia wymagane w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ tj. uprawnienia we wszystkich branżach wymienionych w SIWZ wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 6.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.3 W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 6.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokument, o którym mowa w pkt 6.1 ppkt 2. 6.5 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.7 Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kobylnica ul. Główna 20 76-251 Kobylnica http://bip.kobylnica.tensoft.pl/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Kobylnica w terminie do dnia: 05.05.2008r. do godz. 13:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.