eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont dachów i elewacji wraz z dociepleniem sali gimnastycznej i segmentów 3 i 4 oraz wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 21 przy ul. Św. Jerzego 4 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Wrocław: Remont dachów i elewacji wraz z dociepleniem sali gimnastycznej i segmentów 3 i 4 oraz wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 21 przy ul. Św. Jerzego 4 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 111093 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80131 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich, ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów i elewacji wraz z dociepleniem sali gimnastycznej i segmentów 3 i 4 oraz wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 21 przy ul. Św. Jerzego 4 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów i elewacji wraz z dociepleniem: sali gimnastycznej i segmentów 3 i 4 oraz wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 21 przy ul. Św. Jerzego 4. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: A/ Remont segmentów 3 i 4 (z etapu II dokumentacji): 1) Rozbiórka pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, demontaz drzwi do wymiany. 2) Wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z termoizolacją i odwodnieniem, montaż wyłazu dachowego, drabinki wyłazowej. 3) Naprawa kominów, wymiana wentylatorów i deflektorów. 4) Montaż drzwi z aluminium wraz z zadaszeniami. 5) Wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych oraz cokołu i opasek żwirowych. 6) Termoizolacja elewacji, montaż parapetów zewnętrznych. 7) Wykonanie instalacji odgromowej, przepięcie zasilania wymienianych wentylatorów, demontaż i montaż anten, demontaż i montaż oświetlenia zewnętrznego, demontaż i montaż kamer monitoringu instalacji alarmowej. B/ Remont sali gimnastycznej ( etap III dokumentacji projektowej): 1) Rozbiórka pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, demontaż drzwi do wymiany. 2) Wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z termoizolacją i odwodnieniem, montaż drabinki wyłazowej, wymiana wentylatorów i deflektorów. 3) Montaż drzwi zewnętrznych z aluminium. 4) Remont schodów zewnętrznych, montaż balustrady na elewacji północnej. 5) Wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych oraz cokołu i wykonanie opasek żwirowych. 6) Termoizolacja elewacji, montaż parapetów zewnętrznych. 7) Wykonanie instalacji odgromowej, przepięcie zasilania wymienianych wentylatorów. C/ Wymiana stolarki okiennej ( etap V dokumentacji projektowej): 1) Demontaż istniejących okien drewnianych, luxferów oraz parapetów zewnętrznych. 2) Montaż stolarki okiennej z PCV i z aluminium na sali gimnastycznej wraz z nawietrznikami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 798000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAR-PIS Sp. z o.o., ul. Żorska 7/42, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 798.000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 798.000,00 oferta z najwyższą ceną: 1.361.305,29
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.