eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Koszenia na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Gliwice: Koszenia na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 111198 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenia na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenach stanowiących zieleń miejską, w dzielnicach Gliwic: Rejon I (19,89 ha): Bojków, Brzezinka, Sikornik, Stare Gliwice, Trynek, Wojska Polskiego, Wójtowa Wieś, Rejon II (37,08 ha): Czechowice, Kopernik, Łabędy, Rejon III (25,54 ha): Ligota Zabrska, Obrońców Pokoju, Os. Politechnika, Sośnica, Szobiszowice, Śródmieście, Zatorze, Żerniki. - mechaniczne wykoszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów, - zgrabienie i załadunek skoszonych traw, chwastów i samosiewów, - zebranie odpadów tj. śmieci, worków foliowych, butelek , puszek itp., - wywóz pokosu na wysypisko lub inne miejsce w celu dalszego przetwarzania lub utylizacji, - wywóz odpadów (śmieci) na wysypisko odpadów komunalnych, - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac - zamiatanie chodników, - koszty składowania odpadów na wysypisku komunalnym ponosi wykonawca, - wywóz skoszonej trawy najpóźniej do 3 dni po skoszeniu, - wywóz wszelkich odpadów pojazdami o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton, - wykonywanie prac w godzinach: - w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach od 7.00 do 18.00, - w soboty w godzinach od 7.00 do 14.00..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy świadczyli minimum 3 usługi w zakresie prac porządkowych w terenie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 50.000,- zł. każda. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zatrudniają personel wykonawczy: - min. 6 osób. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami, niezbędnymi do wykonania zamówienia: -minimum dwa samochody o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton, - minimum 3 podkaszarki, - minimum 3 kosiarki mechaniczne. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazane doświadczenie i wiedza poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, e) wypełniony i podpisany wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - ZAŁĄCZNIK NR 6 oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych Ul. Strzelców Bytomskich 25 c 44-109 Gliwice Dział Planowania i Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Sekretariacie siedziby zamawiającego. W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do siedziby Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenach stanowiących zieleń miejską, w dzielnicach Gliwic: Rejon I (19,89 ha): Bojków, Brzezinka, Sikornik, Stare Gliwice, Trynek, Wojska Polskiego, Wójtowa Wieś,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenach stanowiących zieleń miejską, w dzielnicach Gliwic Rejon II (37,08 ha): Czechowice, Kopernik, Łabędy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenach stanowiących zieleń miejską, w dzielnicach Gliwic Rejon III (25,54 ha): Ligota Zabrska, Obrońców Pokoju, Os. Politechnika, Sośnica, Szobiszowice, Śródmieście, Zatorze, Żerniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.