Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00520008/01 - Wynik z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 81
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-009
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52/ 50 65 666
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@bydgoszcz.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bydgoszcz.rdos.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c23ee711-3925-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00390054/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rdosbydgoszcz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rdosbydgoszcz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowo wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w Rozdziale VI SWZ " INFORMACJE O SPOSOBIE
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW ORAZ
WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI".
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-
stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania teleinformatycznego pod nr
infolinii +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego będzie zobowiązany do
przekazania Zamawiającemu danych osobowych osób, które zostaną wskazane do wykonania czynności związanych z realizacją
umowy oraz danych kontaktowych umożliwiających wypełnienie przez Zamawiającego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w
art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, przez pełnomocnika Zamawiającego, zawiera Klauzula
informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, stanowiąca Załącznik nr 4 do SWZ.
W celu wykonania obowiązku wynikającego z art. 13 oraz 14 RODO informuje iż z uwagi na ograniczenia formularza wszelkie
informacje zostały podane w Załączniku nr 4 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIS.261.21.2024.AA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy części I pn. „Czynna ochrona w obszarze Natura 2000 Zbocza Płutowskie oraz w rezerwacie przyrody Góra Św. Wawrzyńca”
I. TEREN REZERWATU PRZYRODY ZBOCZA PŁUTOWSKIE
Wykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok. 5,61 ha polegających na wykoszeniu i odkrzaczeniu muraw (głównie usunięciu odrostów tarniny). Zabieg odkrzaczania i wykaszania będzie polegał na ręcznym usuwaniu krzewów (głównie jednorocznych odrostów) oraz wykoszeniu pozostałej roślinności, ich zgrabieniu, składowaniu, a następnie wywozie biomasy poza teren rezerwatu przyrody (z pow. nr 6 i 8)
lub złożeniu w przylegającym drzewostanie (z pozostałych powierzchni). Prace należy wykonywać przy użyciu narzędzi ręcznych (sekator, piła), mechanicznych narzędzi ręcznych np. kos spalinowych lub elektrycznych i pił spalinowych lub elektrycznych (za ręczne usuwanie nalotu rozumie się prace wykorzystujące silę ludzkich mięśni).
II. TEREN REZERWATU PRZYRODY GÓRA ŚW. WAWRZYŃCA
Wykoszenie oraz wycinka nalotów drzew i krzewów (głównie klonu i robinii akacjowej)
na powierzchni ok. 0,42 ha .
Sposób realizacji zabiegów ochronnych :
1) Lokalizację powierzchni przeznaczonych do realizacji zabiegów ochronnych przedstawia załącznik graficzny.
2) Zabieg odkrzaczania i wykaszania będzie polegał na usuwaniu nalotów drzew i krzewów (głównie klonu i robinii akacjowej), przy powierzchni gruntu oraz wykoszeniu pozostałej roślinności, zgrabieniu, składowaniu, a następnie wywozie biomasy poza teren rezerwatu przyrody.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ. Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy części II pn. „Czynna ochrona w rezerwacie przyrody Ostnicowe Parowy Gruczna”.
Rezerwat Przyrody Ostnicowe Parowy Gruczna
Rodzaje zabiegów ochronnych realizowanych w ramach zamówienia
Wykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok 13,89 ha , realizowanych w ramach zamówienia, zgodnie z poniższym wykazem.
2) Zabieg odkrzaczania i wykaszania na ww. powierzchniach będzie polegał na ręcznym usuwaniu nalotów drzew i krzewów (w tym odbijających pędów tarniny), wykoszeniu pozostałej roślinności oraz jej zgrabieniu i usunięciu spoza powierzchni objętych zabiegiem przy użyciu narzędzi ręcznych (sekator, piła), mechanicznych narzędzi ręcznych np. kos spalinowych lub elektrycznych i pił spalinowych lub elektrycznych (za ręczne usuwanie nalotu rozumie się prace wykorzystujące silę ludzkich mięśni).
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ. Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy części III pn. „Czynna ochrona w rezerwacie przyrody Skarpy Ślesińskie”
REZERWAT PRZYRODY SKARPY ŚLESIŃSKIE
Wykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok. 2,72 ha
Zabieg odkrzaczania i wykaszania na ww. powierzchniach będzie polegał na ręcznym usuwaniu nalotów drzew i krzewów (w tym odbijających pędów tarniny)
oraz wykoszeniu pozostałej roślinności oraz jej zgrabieniu i usunięciu. Prace należy wykonywać przy użyciu narzędzi ręcznych (sekator, piła), mechanicznych narzędzi ręcznych np. kos spalinowych lub elektrycznych i pił spalinowych lub elektrycznych (za ręczne usuwanie nalotu rozumie się prace wykorzystujące silę ludzkich mięśni).
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ. Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającej wartością i rodzajem usłudze będącej przedmiotem zamówienia.
Pod pojęciem „usługi odpowiadającej wartością i rodzajem usłudze będącej przedmiotem zamówienia” należy rozumieć usługę wykonania wykaszania lub usuwania krzewów o wartości nie mniejszej niż: 20 000 zł (bez VAT).
2. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, które posiadają doświadczenie w wykaszaniu lub usuwaniu krzewów.
Każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia musi posiadać doświadczenie w wykonaniu minimum jednej usługi polegającej na wykaszaniu lub usuwaniu krzewów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wykaz usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi załącznik numer 9 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ stanowiącepotwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć pod
rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
2) dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w
przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy (dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunków
udziału w postępowaniu). Oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Dokument musi zostać złożony pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizujący zamówienia,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi
Załącznik nr 7 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z
podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy
wykorzystaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie,sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 lub 11 do SWZstanowiące potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, muszą złożyć
(oddzielnie) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
2. dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w
przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy (dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunków
udziału w postępowaniu). Oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Dokument musi zostać złożony pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do
reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego
podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż
wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub
podwykonawca, dalej jako ,,upoważnione podmioty”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na sposób wykonania, zakres lub termin wykonania usługi;
2) wystąpi siła wyższa, rozumiana jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą stron, następstwom którego strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiającej którejkolwiek ze stron wykonanie zobowiązań określonych
w umowie;
3) działania osób trzecich, za które nie odpowiada Wykonawca, uniemożliwiają wykonanie usługi lub jej części;
4) zaistnieje sytuacja powodująca niemożność wykonania usługi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy;
1) może ulec zmniejszeniu proporcjonalnie o wartość niewykonanych prac, w przypadku gdy okoliczności, o których mowa w ust. 1, doprowadzą do zmniejszenia zakresu działań ochronnych (prac),
2) nie ulegnie zmianie, gdy okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie doprowadzą do zmniejszenia zakresu prac.
3. Jeżeli w toku wykonywania umowy Wykonawca stwierdzi, że zaistniały okoliczności opisane w ust. 1 niniejszego paragrafu i w związku z tym działania ochronne (prace) mogą nie zostać wykonane w terminie określonym w § 2 umowy, Wykonawca niezwłocznie i nie później niż w terminie 3 dni od powzięcia takich informacji, złoży pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, zawierający prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę, opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem oraz opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności o których mowa w ust. 1 na należyte wykonanie tej umowy.
5. Zamawiający, w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o zmianę postanowień umowy oraz oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 4, powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy oraz o terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany wraz z uzasadnieniem.
6. Zmiany, o których mowa w ust. 1, stanowią zmianę treści umowy w rozumieniu § 12 ust. 2 umowy i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://rdosbydgoszcz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2-3 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 7
2. Na podstawie przesłanek wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zamawiający wykluczy:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustaw,
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
II. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej dwóch osób w wymiarze pełnego etatu wykonujących działania ochronne będących przedmiotem poszczególnych umów.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- Ochrona różnorodności biologicznej ekosystemów Ojcowskiego Parku Narodowego przez pielęgnację starych sadów
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.