Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Olsztyn: Wykonanie bieżących prac remontowych w siedzibie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 111262 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie, ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5228000, fax 089 5228082.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsa.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżących prac remontowych w siedzibie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Wykonanie dodatkowych zabezpieczeń przed zsuwaniem się śniegu na połaciach dachowych od strony ulicy E. Plater i Piłsudskiego. Zakres prac: - zabezpieczenie na czas robót chodników i ciągów komunikacji przyległych do budynku, w którym mieści się siedziba Sądu, - montaż na okapach połaci dachowych od strony ulicy E. Plater i Piłsudskiego dodatkowych zastaw (płotków) zabezpieczających przed zsuwaniem się śniegu na chodniki (z użyciem podnośników samochodowych i ewentualnym wykonaniem uzupełniających rusztowań punktowych) - 210 mb - montaż na obróbkach blacharskich szerokich attyk dodatkowych zastaw z blachy (z użyciem podnośników samochodowych i ewentualnym wykonaniem uzupełniających rusztowań punktowych) - 5 mb Część II - Wyciszenie w pokoju sędziego nr 117 ściany przyległej do klatki schodowej i przewodów spalinowych kotłowni. Zakres prac: - zabezpieczenie na czas robót dróg komunikacji wewnętrznej, okien, stolarki drzwiowej, sprzętów itp. - wycięcie przy wyciszanej ścianie pasa istniejącej wykładziny podłogowej wraz z demontażem cokolików przyściennych - 6 mb - dostawa i wniesienie na I piętro budynku materiałów do wykonania robót - wykonanie na ścianie stelaża z profili metalowych [100 mm pod płyty gipsowo - kartonowe -18 m2 - wyłożenie ściany wełną mineralną do izolacji akustycznych grubości 10 cm - 18 m2 - obłożenie ściany płytami gipsowo - kartonowymi wraz z przygotowaniem powierzchni i dwukrotne malowanie powierzchni ścian farbami akrylowymi -18 m2 - montaż zdemontowanych listew przyściennych - 6 mb - wyniesienie i wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych Część III - Wykonanie na poddaszu (od strony ul Piłsudskiego) ścianki działowej o podwyższonej odporności przeciwpożarowej oddzielającej poziom strychu nieużytkowego (nad pomieszczeniami Sądu) od poddasza Urzędu Marszałkowskiego. Zakres prac: - zabezpieczenie na czas robót dróg komunikacji wewnętrznej, stolarki drzwiowej, sprzętów itp. - dostawa i wniesienie w bardzo trudnych warunkach na strych budynku materiałów do wykonania robót (z ewentualnym pocięciem materiałów na fragmenty możliwe do wniesienia) - wykonanie konstrukcji stelaża z zagęszczonych profili metalowych C100 pod płyty gipsowo -kartonowe - 11 m2 - obustronne, dwukrotne obłożenie ściany płytami gipsowo - kartonowymi o podwyższonej odporności pożarowej, wyłożenie wnętrza ścianki wełną mineralną niepalną grubości 10 cm, przygotowanie powierzchni i dwukrotne malowanie powierzchni ścian farbami akrylowymi - 11 m2 - wyniesienie i wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych Część IV - Wykonanie na poddaszu (od strony ul Mikołaja Reja) ścianki działowej o podwyższonej odporności przeciwpożarowej oddzielającej poddasze Sądu wraz z wykonaniem w ściance drzwi przeciwpożarowych (metalowych). Zakres prac: - zabezpieczenie na czas robót dróg komunikacji wewnętrznej, stolarki drzwiowej, sprzętów itp. - dostawa i wniesienie w bardzo trudnych warunkach na strych budynku materiałów do wykonania robót (z ewentualnym pocięciem materiałów na fragmenty możliwe do wniesienia) - wykonanie konstrukcji stelaża z zagęszczonych profili metalowych C100 pod płyty gipsowo-kartonowe - 15 m2 - dostarczenie i montaż drzwi stalowych - 1 szt. - obustronne, dwukrotne obłożenie ściany płytami gipsowo - kartonowymi o podwyższonej odporności pożarowej, wyłożenie wnętrza ścianki wełną mineralna niepalną grubości 10 cm, przygotowanie powierzchni i dwukrotne malowanie powierzchni ścian farbami akrylowymi - 15 m2 - wyniesienie i wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych Część V- Wykonanie blokady przeciwwilgociowej ściany zewnętrznej pokoju nr 7 (ściany przyległej do dziedzińca wewnętrznego). Zakres prac: - rozebranie nawierzchni chodnika z kostki kamiennej przyległego do nawilgacanej ściany - 5 m2 - odkopanie powierzchni ściany przewidzianej do zaizolowania - 4 m3 - oczyszczenie powierzchni ściany - 4 m2 - wykonanie poziomej przepony przeciwwilgociowej (metoda nawiertów ściany i iniekcji środka uszczelniającego) - 3 m2 - wykonanie izolacji pionowej ściany (powłoka z Superfleksu) i zabezpieczenie jej warstwą ochronną z styroduru grubości 5 cm - 3,5 m2 - zasypanie ściany - 4 m3 - ponowne ułożenie z kostki opasek kamiennych - 5 m2 - naprawa wewnętrznych powierzchni zawilgoconej ściany wraz z ostatecznym pomalowaniem - 20 m2 Część VI- Wykonanie naprawy tynku górnego fragmentu zewnętrznej ściany szybu windowego (ściany przyległej do dziedzińca wewnętrznego). Zakres prac: - wniesienie i ustawienie rusztowania punktowego o wysokości 20 m - wykonanie zabezpieczeń połaci dachu położonego poniżej poziomu robót - wykonanie napraw tynku i jego pomalowanie - 20 m2 - rozebranie i usunięcie rusztowań - uporządkowanie terenu Część VII- Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich środkowego (centralnego) ryzalitu wejścia do budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie zlokalizowanego od strony ul. Emilii Plater 1 w Olsztynie (nad głównym portalem elewacyjnym). Prace będą prowadzone po uzyskaniu w imieniu inwestora pozwolenia Miejskiego Konserwatora Zabytków na wykonanie i prowadzenie prac objętych zamówieniem oraz prowadzenie robót zgodnie z wydanym pozwoleniem, sztuką konserwatorską i pod nadzorem konserwatorskim . W wycenie należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym: - nadzór konserwatorski, - koszt wszystkich robót remontowo - konserwatorskich oraz wszystkich materiałów i sprzętów związanych z ich realizacją, - koszt rusztowań i zabezpieczeń stolarki, wejścia do budynku i przyległego otoczenia, - koszt prowadzenia konserwatorskiej dokumentacji wykonawczej, - koszt sporządzenia konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej i przekazania jej zamawiającemu i służbom ochrony zabytków, - doprowadzenie otoczenia do stanu wyjściowego. Uwaga: Koszt wykonania prac remontowo - konserwatorskich należy rozdzielić na 3 części obejmujące oddzielnie koszt wykonania prac remontowo - konserwatorskich w poziomie I piętra , w poziomie II piętra i w poziomie najwyższym (nad II piętrem). Część VIII- Wykonanie zadaszenia skrzynki rozdzielni elektrycznej i studzienki piwnicznej przy windzie dla osób niepełnosprawnych (w dziedzińcu wewnętrznym od strony ul. Piłsudskiego). Zakres prac: - wykonanie niezbędnych rusztowań i prac zabezpieczających otoczenie - wykonanie lekkiej konstrukcji stalowej podparcia zadaszenia wraz z jej zabezpieczeniem antykorozyjnym - montaż konstrukcji zadaszenia wraz z ewentualnymi naprawami elewacji - pokrycie konstrukcji zadaszenia - poprawki i uzupełnienia zabezpieczenia antykorozyjnego - prace porządkowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - gdy jest niezgodna z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - gdy zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - gdy zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych lub gdy zawiera błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków oferent zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy, b/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne -art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655), c/ parafowany formularz wzoru umowy, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; b/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie potwierdzające nie zaleganie z opłatami wymienionych składek. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: a/ wykazu wykonanych robót budowlanych lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te i usługi zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsa.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie ul. Emilii Plater 1 10-562 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:55, miejsce: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie ul. Emilii Plater 1 10-562 Olsztyn pokój - 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie dodatkowych zabezpieczeń przed zsuwaniem się śniegu na połaciach dachowych od strony ulicy E. Plater i Piłsudskiego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - zabezpieczenie na czas robót chodników i ciągów komunikacji przyległych do budynku, w którym mieści się siedziba Sądu, - montaż na okapach połaci dachowych od strony ulicy E. Plater i Piłsudskiego dodatkowych zastaw (płotków) zabezpieczających przed zsuwaniem się śniegu na chodniki (z użyciem podnośników samochodowych i ewentualnym wykonaniem uzupełniających rusztowań punktowych) - 210 mb - montaż na obróbkach blacharskich szerokich attyk dodatkowych zastaw z blachy (z użyciem podnośników samochodowych i ewentualnym wykonaniem uzupełniających rusztowań punktowych) - 5 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyciszenie w pokoju sędziego nr 117 ściany przyległej do klatki schodowej i przewodów spalinowych kotłowni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - zabezpieczenie na czas robót dróg komunikacji wewnętrznej, okien, stolarki drzwiowej, sprzętów itp. - wycięcie przy wyciszanej ścianie pasa istniejącej wykładziny podłogowej wraz z demontażem cokolików przyściennych - 6 mb - dostawa i wniesienie na I piętro budynku materiałów do wykonania robót - wykonanie na ścianie stelaża z profili metalowych [100 mm pod płyty gipsowo - kartonowe -18 m2 - wyłożenie ściany wełną mineralną do izolacji akustycznych grubości 10 cm - 18 m2 - obłożenie ściany płytami gipsowo - kartonowymi wraz z przygotowaniem powierzchni i dwukrotne malowanie powierzchni ścian farbami akrylowymi -18 m2 - montaż zdemontowanych listew przyściennych - 6 mb - wyniesienie i wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie na poddaszu (od strony ul Piłsudskiego) ścianki działowej o podwyższonej odporności przeciwpożarowej oddzielającej poziom strychu nieużytkowego (nad pomieszczeniami Sądu) od poddasza Urzędu Marszałkowskiego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - zabezpieczenie na czas robót dróg komunikacji wewnętrznej, stolarki drzwiowej, sprzętów itp. - dostawa i wniesienie w bardzo trudnych warunkach na strych budynku materiałów do wykonania robót (z ewentualnym pocięciem materiałów na fragmenty możliwe do wniesienia) - wykonanie konstrukcji stelaża z zagęszczonych profili metalowych C100 pod płyty gipsowo -kartonowe - 11 m2 - obustronne, dwukrotne obłożenie ściany płytami gipsowo - kartonowymi o podwyższonej odporności pożarowej, wyłożenie wnętrza ścianki wełną mineralną niepalną grubości 10 cm, przygotowanie powierzchni i dwukrotne malowanie powierzchni ścian farbami akrylowymi - 11 m2 - wyniesienie i wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie na poddaszu (od strony ul Mikołaja Reja) ścianki działowej o podwyższonej odporności przeciwpożarowej oddzielającej poddasze Sądu wraz z wykonaniem w ściance drzwi przeciwpożarowych (metalowych)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - zabezpieczenie na czas robót dróg komunikacji wewnętrznej, stolarki drzwiowej, sprzętów itp. - dostawa i wniesienie w bardzo trudnych warunkach na strych budynku materiałów do wykonania robót (z ewentualnym pocięciem materiałów na fragmenty możliwe do wniesienia) - wykonanie konstrukcji stelaża z zagęszczonych profili metalowych C100 pod płyty gipsowo-kartonowe - 15 m2 - dostarczenie i montaż drzwi stalowych - 1 szt. - obustronne, dwukrotne obłożenie ściany płytami gipsowo - kartonowymi o podwyższonej odporności pożarowej, wyłożenie wnętrza ścianki wełną mineralna niepalną grubości 10 cm, przygotowanie powierzchni i dwukrotne malowanie powierzchni ścian farbami akrylowymi - 15 m2 - wyniesienie i wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie blokady przeciwwilgociowej ściany zewnętrznej pokoju nr 7 (ściany przyległej do dziedzińca wewnętrznego)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - rozebranie nawierzchni chodnika z kostki kamiennej przyległego do nawilgacanej ściany - 5 m2 - odkopanie powierzchni ściany przewidzianej do zaizolowania - 4 m3 - oczyszczenie powierzchni ściany - 4 m2 - wykonanie poziomej przepony przeciwwilgociowej (metoda nawiertów ściany i iniekcji środka uszczelniającego) - 3 m2 - wykonanie izolacji pionowej ściany (powłoka z Superfleksu) i zabezpieczenie jej warstwą ochronną z styroduru grubości 5 cm - 3,5 m2 - zasypanie ściany - 4 m3 - ponowne ułożenie z kostki opasek kamiennych - 5 m2 - naprawa wewnętrznych powierzchni zawilgoconej ściany wraz z ostatecznym pomalowaniem - 20 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie naprawy tynku górnego fragmentu zewnętrznej ściany szybu windowego (ściany przyległej do dziedzińca wewnętrznego)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - wniesienie i ustawienie rusztowania punktowego o wysokości 20 m - wykonanie zabezpieczeń połaci dachu położonego poniżej poziomu robót - wykonanie napraw tynku i jego pomalowanie - 20 m2 - rozebranie i usunięcie rusztowań - uporządkowanie terenu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich środkowego (centralnego) ryzalitu wejścia do budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie zlokalizowanego od strony ul. Emilii Plater 1 w Olsztynie (nad głównym portalem elewacyjnym)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace będą prowadzone po uzyskaniu w imieniu inwestora pozwolenia Miejskiego Konserwatora Zabytków na wykonanie i prowadzenie prac objętych zamówieniem oraz prowadzenie robót zgodnie z wydanym pozwoleniem, sztuką konserwatorską i pod nadzorem konserwatorskim . W wycenie należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym: - nadzór konserwatorski, - koszt wszystkich robót remontowo - konserwatorskich oraz wszystkich materiałów i sprzętów związanych z ich realizacją, - koszt rusztowań i zabezpieczeń stolarki, wejścia do budynku i przyległego otoczenia, - koszt prowadzenia konserwatorskiej dokumentacji wykonawczej, - koszt sporządzenia konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej i przekazania jej zamawiającemu i służbom ochrony zabytków, - doprowadzenie otoczenia do stanu wyjściowego. Uwaga: Koszt wykonania prac remontowo - konserwatorskich należy rozdzielić na 3 części obejmujące oddzielnie koszt wykonania prac remontowo - konserwatorskich w poziomie I piętra , w poziomie II piętra i w poziomie najwyższym (nad II piętrem)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie zadaszenia skrzynki rozdzielni elektrycznej i studzienki piwnicznej przy windzie dla osób niepełnosprawnych (w dziedzińcu wewnętrznym od strony ul. Piłsudskiego)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - wykonanie niezbędnych rusztowań i prac zabezpieczających otoczenie - wykonanie lekkiej konstrukcji stalowej podparcia zadaszenia wraz z jej zabezpieczeniem antykorozyjnym - montaż konstrukcji zadaszenia wraz z ewentualnymi naprawami elewacji - pokrycie konstrukcji zadaszenia - poprawki i uzupełnienia zabezpieczenia antykorozyjnego - prace porządkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.