Og³oszenie z dnia 2024-11-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego
„Moje boisko – Orlik 2012” w ¯ukowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯ukowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gdañska 52
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego
„Moje boisko – Orlik 2012” w ¯ukowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c1c845d1-859d-4027-ab48-11cc96c5093c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00611053
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029209/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.26 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko- Orlik 2012" w ¯ukowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10170773.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1017077
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdzia³ach XIII - XIV SWZ.
2. Zamawiaj±cy wymaga podpisania oferty, o¶wiadczeñ oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, tj. Gmina ¯ukowo z siedzib± w ¯ukowie ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
• administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio wykonawca pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu jest Burmistrz Gminy ¯ukowo z siedzib± w ¯ukowie ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo;
• w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych, kontakt: iod@zukowo.pl;
• dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.44.2024 pn. Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” w ¯ukowie
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1320), zwan± dalej ustaw± PZP;
• odbiorcami danych osobowych bêd± podmioty realizuj±ce zadania na podstawie przepisów prawa. Odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub umow± w sprawie zamówienia publicznego mog± byæ podmioty z którymi Gmina ¯ukowo zawar³a umowy na korzystanie z udostêpnionych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz prowadzenia postêpowania o udzielenie. Dane osoby zak³adaj±cej konto na stronie platformazakupowa.pl bêd± przetwarzane przez operatora platformy, czyli firmê Open Nexus Sp. z o.o. Pozosta³e informacje dotycz±ce gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych znajduj± siê na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci;
• dane osobowe bêd± przechowywane przez czas trwania niniejszego postêpowania, a nastêpnie przez okres przechowywania dokumentacji postêpowania lub umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
• obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
• osoby, których dane osobowe dotycz±, maj± prawo do:
− dostêpu do danych osobowych;
− sprostowania danych osobowych *;
− ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych**;
− wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony danych Osobowych (adres: Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Wyja¶nienia:
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane osobowe dotycz±, nie przys³uguje prawo do:
− usuniêcia danych osobowych;
− przenoszenia danych osobowych,
− sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” w ¯ukowie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urz±dzeñ elektrycznego ogrzewania i innego sprzêtu elektrycznego w budynkach
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Wykonawca spe³ni warunek w tym zakresie, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych:
a) kierownik robót bran¿y konstrukcyjno – budowlanej – jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
Kierownik robót bran¿y konstrukcyjno – budowlanej bêdzie pe³ni³ funkcjê koordynatora nad realizowan± inwestycj±.
b) kierownik robót bran¿y sanitarnej - jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
c) kierownik robót bran¿y elektrycznej - jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy. Dopuszcza siê wa¿ne i odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W zakresie uprawnieñ budowlanych zamawiaj±cy dopuszcza kwalifikacje zawodowe nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
2) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówieñ z których ka¿de: polega³o na budowie / przebudowie boiska o nawierzchni syntetycznej p³yty boiska i powierzchni min. 600 m2.
2. Pojêcie „modernizacja”, zgodnie ze stanowiskiem GINB, mie¶ci siê w zakresie pojêciowym remontu, przebudowy albo rozbudowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (Za³±cznik nr 10 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych (Za³±cznik nr 6 do SWZ) potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w zakresie do¶wiadczenia. W wykazie nale¿y wskazaæ roboty budowlane wykonane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane. Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykaz osób (Za³±cznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê:1) wype³niony formularz ofertowy (OFERTA) sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ,
2) dokumenty / informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa (o ile dotyczy),
3) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 4 do SWZ,
4) pe³nomocnictwo (o ile dotyczy),
5) zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – Za³±cznik nr 8 do SWZ
(o ile dotyczy),
6) o¶wiadczenie dot. realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia – Za³±cznik nr 9 do SWZ (o ile dotyczy);
7) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 5 do SWZ (o ile dotyczy),
8) wadium (je¿eli jest wnoszone w formie niepieniê¿nej).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 10.000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100). Zob.: Rozdzia³ XVI SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.2. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu poszczególnych wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ¿aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach o których mowa w Rozdziale IX SWZ,
2) warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdziale VIII SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
4. O¶wiadczenie z wykorzystaniem formularza - Za³±cznik nr 4 do SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 1 i 2 sk³ada ka¿dy z nich,
2) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 3 i 4 sk³ada odpowiednio wykonawca / wykonawcy, który / którzy wykazuj± spe³nienie warunku w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII SWZ.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/ us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
7. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
8. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj± wykonawcy w takim zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
9. Spó³ki cywilne traktowane s± jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zob.: Za³±cznik nr 2 do SWZ - Projekt umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1017077
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje boisko - Orlik 2012”- edycja 2023.INNE PRZETARGI ¯UKOWO
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w ¯ukowie
- Opracowanie planu ogólnego Gminy ¯ukowo
wiêcej: przetargi ¯UKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Budowa boiska pi³karskiego przy ul. Kopernika w P³oñsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa ¿³obka miejskiego w Nowogardzie" wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Cz³opa
- Przebudowa pomieszczeñ sanitarnych na pomieszczenia archiwum oraz dostawa rega³ów jezdnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania "Remont budynku warsztatów Zespó³ Szkó³ nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach" realizowanego w ramach Projektu
wiêcej: Naprawa boisk sportowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.