To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-24
Ogłoszenie nr 111299 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Mielec: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Mielec dowożonych do szkół i placówek oświatowych w 2017/2018 rok wraz z odwozem - powtórzony
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542432-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielec, krajowy numer identyfikacyjny
69058191000000, ul.
Głowackiego
5,
39-300
Mielec, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 774 56 46, faks
177 730 590, e-mail
a.bieniek@ug.mielec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminamielec.bip.hsi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Mielec dowożonych do szkół i placówek oświatowych w 2017/2018 rok wraz z odwozem - powtórzony
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPM.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Mielec dowożonych do szkół i placówek oświatowych w 2017/2018 rok wraz z odwozem 1.Przez dowóz uczniów niepełnosprawnych rozumie się: dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Mielec - do szkół i placówek oświatowych z miejsca zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania. 2.Przewożone dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przewożone pod adres zamieszkania podany przez opiekuna 3.Pojazdy przeznaczone do przewozu muszą odpowiadać przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym. 4.Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla jednej z osób zarządzających firmą wykonawcy 5.Zamawiający wymaga aby przewóz odbywał się sprawnymi technicznie pojazdami służącymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych. W okresach jesienno - zimowym pojazdy dowożące uczniów muszą być odpowiednio ogrzewane . W ofercie należy podać cenę oferty za jeden dzień dowozu jednego dziecka uczestniczącego w zajęciach. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1.Wykonawcę obowiązuje najwyższa staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3.Pojazdy muszą być dostosowane do przewozu uczniów niepełnosprawnych, muszą zapewniać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób, pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane - przewóz osób niepełnosprawnych. 4.Wszystkie pojazdy muszą posiadać możliwość montażu najazdów na ewentualne żądanie Zamawiającego . 5. Zamawiający wymaga od Przewoźnika że w każdym pojeździe udzielającym usługę dowozu musi być opiekun posiadający kurs udzielania pierwszej pomocy. 6.Zamawiający nie dopuszcza przesadzania dzieci w trakcie dowozu do innego pojazdu poza szczególnymi powodami. 7.Czas trwania dowozu/odwozu dla poszczególnego dziecka nie może być dłuższy niż 1godz. 8.Godziny przejazdów ( dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej zgodnie z ustalonym planem zajęć. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów 10.Wykonawca zapewni doprowadzenie dzieci przez opiekuna z samochodu do szkoły i ze szkoły do samochodu 11.Odbiór uczniów będzie następował z miejsca ich zamieszkania ( dokładne adresy wskazane zostaną Wykonawcy przy podpisaniu umowy) 12.Liczba uczniów objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć; po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów 13.W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru 14.Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia uczniów niepełnosprawnych obejmuje dowóz i odwóz uczniów zgodnie z załączonym poniżej zestawieniem adresowym : Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczy w Mielcu, ul. Wojsławska 278 (Dowożonych 4 uczniów ) - Chorzelów 364, - Trześń 249, - Szydłowiec 27, - Złotniki 29, Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczy - filia Wola Pławska (Dowożonych 2 uczniów ) - Wola Mielecka 45, - Rzędzianowice 42, Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Mielcu (Dowożonych 3 uczniów ) - Chrząstów 177 C, - Chorzelów 793 B, - Chorzelów 478, Specjalny Ośrodek Szklno Wychowawczy w Mielcu, ul. Królowej Jadwigi 1, (Dowożonych 19 uczniów ) - Wola Chorzelowska 39, - Chrząstów 12, - Podleszany 112, - Trześń 184, - Złotniki 286 - Chorzelów 282, - Chorzelów 765/73, - Trześń 144 , - Podleszany 436, - Rzędzianowice 180, - Chorzelów 191, - Boża Wola 22, - Złotniki 167B , - Rzędzianowice 245, - Podleszany 46A, - Książnice 160, - Chrząstów 177C Liczba dzieci niepełnosprawnych dowożonych 28
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60113400-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT147670 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 159530 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 135R w km 0+000 - 0+470 ul. Łukasiewicza w m. Padew Narodowa"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla członków Powiatowej Rady Rynku Pracy w Mielcu oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 136R w km 1+420 - 3+775 w m. Kębłów"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 174R w km 15+800 - 17+750 ul. Dąbrowska w m. Dulcza Wielka"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 175R w km 12+200 - 15+220 w m. Radomyśl Wielki i Ruda."
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 169R na odcinku 2 130 mb w m. Dąbrówka Wisłocka;
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.