Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001254352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 54
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 780 09 70
1.5.8.) Numer faksu: 17 780 09 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpmielec@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppsp.mielec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13720b27-ec46-4a43-ab0f-feb17e5055b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00162116/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/podkarpacie_straz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/podkarpacie_straz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (z wyjątkiem ofert) przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem formularza na Platformie: „wyślij wiadomość do zamawiającego”.
4. Ofertę należy złożyć na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/podkarpacie_straz/proceedings
Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, zmiany i wycofania oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) zwane dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/podkarpacie_straz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy PSP w Mielcu (ul. Sienkiewicza 54, 39-300 Mielec); W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu wyznaczony został Inspektor Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@kppsp.mielec.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego „Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POT.2370.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 316406,50 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa Pb 95, ON oraz Ad Blue do pojazdów służbowych i sprzętu silnikowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu przede wszystkim na terenie miasta Mielca oraz na terenie Rzeczpospolitej Polskiej a także dla zorganizowanych pododdziałów pożarniczych oddanych czasowo do dyspozycji Zamawiającego na terenie całego kraju.
2. Przewidywania szacunkowa wielkość zamówienia: sukcesywny zakup paliwa w ilości 55 000 litrów ON, 9 000 litrów Pb 95, 1 200 litrów AdBlue do pojazdów zamawiającego i sprzętu silnikowego w okresie od 01.05.2025 r. do 30.04.2028 r.
3. Sprzedawane Zamawiającemu paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z roku 2024 poz. 1018).
4. Sukcesywny zakup paliw dokonywany będzie bezgotówkowo przy użyciu kart do tankowania wystawionych na numer rejestracyjny samochodu (do każdego pojazdu jedna karta – 26 pojazdów) oraz 3 karty na okaziciela. Karty zabezpieczone kodem PIN. Koszt wydania kart ponosi Wykonawca.
5. W przypadku nabycia przez Zamawiającego nowych pojazdów, wystąpi konieczność wydania nowej karty do bezgotówkowego tankowania pojazdu (po jednej karcie na każdy nowy pojazd). Koszt wydania nowych kart ponosi Wykonawca.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy wg wzoru stosowanego przez Wykonawcę pod warunkiem zgodności ich podstawowych zapisów.
7. Rozliczenie ceny za zakup paliwa przez Zamawiającego dokonywany będzie w cyklach: - od 1-go do 15-go dnia miesiąca, - od 16-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca.
8. Zapłata wynagrodzenia za dokonane w ramach niniejszej umowy rozliczone zakupy paliwa dokonywana będzie przelewem na podstawie wystawionej przez Wykonawcę, po upływie każdego okresu rozliczeniowego, faktury VAT na jego rachunek bankowy o numerze wskazanym na fakturze, w terminie minimum 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury wraz zestawieniem obejmującym: - ilość i rodzaj pobranego paliwa; - cenę sprzedaży i wartość dokonanej transakcji; - nr rejestracyjny pojazdu, - nr elektronicznej karty flotowej, którą dokonano transakcji;
9. Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
10. Zakup paliwa będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowego tankowania pojazdów i sprzętu do zbiornika lub kanistra w wybranych stacjach paliw dostawcy/ów, który/rzy złożą najkorzystniejszą ofertę.
11. Wykonawca musi zapewnić także możliwość tankowania paliwa do kanistrów z przeznaczeniem dla sprzętu silnikowego (np. pompy, agregaty) zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego.
12. Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta Wykonawcy musi wskazywać stacje paliw działające w systemie całodobowym.
13. Wykonawca musi zapewnić możliwość wydania paliwa 24 godz. na dobę. W przypadku braku możliwości tankowania paliwa 24 godz. na dobę zamawiający dopuszcza rozwiązania zamienne. Paliwo wydawane będzie wg potrzeb danej jednostki. Cena paliwa dla Zamawiającego nie może być wyższa od ceny detalicznej w dniu tankowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2028-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 06.03.2018 r. Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 236 z późn. zm.) oraz art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.)2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawca który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w całym okresie realizacji zamówienia co najmniej dwoma stacjami paliw znajdującymi się w granicach administracyjnych miasta Mielca oraz co najmniej czterema stacjami paliw w każdym województwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, działającymi w systemie całodobowym przez siedem dni w tygodniu, które zagwarantują tankowanie pożarniczych samochodów ciężarowych w tym również ciągników siodłowych z naczepą.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 2 SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.3. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,
− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,
− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć ponadto oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
1.2. kopię koncesji na obrót paliwami płynnymi, w tym wymienionymi w rozdziale III punkt 3, na terenie Polski,
1.4. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, − w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, − w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć ponadto oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,
1.5. w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców,
− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć dodatkowo dokumenty dotyczące tego podmiotu,
1.6. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.4.,
− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców,
− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć ponadto dokumenty dotyczące tego podmiotu, jeżeli w imieniu tego podmiotu działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.4.
1.7. Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:1.1. formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
1.2. kopię koncesji na obrót paliwami płynnymi, w tym wymienionymi w rozdziale III punkt 3, na terenie Polski,
1.4. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, − w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, − w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć ponadto oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,
1.5. w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców,
− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć dodatkowo dokumenty dotyczące tego podmiotu,
1.6. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.4.,
− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców,
− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć ponadto dokumenty dotyczące tego podmiotu, jeżeli w imieniu tego podmiotu działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.4.
1.7. Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania zamawiającego, aktualnych na dzień składania następujących oświadczeń lub dokumentów:1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) wykazu stacji paliw znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Mielca, zgodnie z ust. 5, Rozdziału VI Informacja o warunkach udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. W wykazie należy zamieścić co najmniej dwie stacje paliw znajdujące się w granicach administracyjnych miasta Mielca oraz oświadczenie o dysponowaniu co najmniej czterema stacjami paliw w każdym województwie. Wykaz stacji paliw będących do dyspozycji Zamawiającego w każdym województwie powinien być udostępniony Zamawiającemu na jego pisemny wniosek. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Wykazu stacji paliw, wykaz powinien zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/podkarpacie_straz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku: Zadanie nr 1, zadanie nr 2 i zadanie nr 3;
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, tj. emulsją asfaltową i grysami, na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 w roku 2025 na poczet działalności Nadleśnictwa Starogard
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego Ekodiesel (ON) oraz zakup benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 na potrzeby Gminy Przelewice
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby PGK Wisznia Mała w okresie 12 miesięcy"
- Zakup paliwa dla pojazdów użytkowanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.