eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieZagospodarowanie terenu przed kompleksem sportowym Michał przy ul. Orzeszkowej 1 w Siemianowicach Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Siemianowice Śląskie: Zagospodarowanie terenu przed kompleksem sportowym Michał przy ul. Orzeszkowej 1 w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 11129 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Pszczelnik" , Park Pszczelnik 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2280848, 2204352, faks 032 2280848.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przed kompleksem sportowym Michał przy ul. Orzeszkowej 1 w Siemianowicach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu przestrzeni wokół budynków kompleksu sportowego Michał w tym wykonaniu robót brukarskich, zabudowy oświetlenia zewnętrznego , wykonania rabat ozdobnych i trawników oraz przebudowy infrastruktury podziemnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie oraz przedłożyć: a) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali minimum pięć robót budowlanych, polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki z kamienia naturalnego oraz brukowej na kwotę o wartości co najmniej 450.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 roboty polegające na jednorazowym zabudowaniu nawierzchni kostką z kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 700 m2 każda. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych na lub wg druku załącznika nr 3 z podaniem wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych zadań w terminie i z należytą starannością. 6) dysponują lub będą dysponować, co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i należącego do okręgowej izby inżynierów budownictwa. Dla udokumentowania tego warunku należy przedłożyć wykaz osób wraz z kopią uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kopią przynależności do izby samorządu zawodowego oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 4). Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły zerowo jedynkowej tzn. spełnia lub nie spełnia danego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferty - na lub wg załącznika nr 1. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ: Oświadczenie nr 1 - składa wykonawca, lider konsorcjum, lub każdy wspólnik spółki cywilnej. Każdy podmiot występujący wspólnie złoży dodatkowo oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ: Oświadczenie nr 2. 4.Aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego.- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, o czym mowa w pkt 1.2, każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokumenty, o których mowa w pkt 8.3; 8.4; 8.5; 8.6; 8.7; 8.8, 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w a/ pkt8.4, 8.5.8.6 i 8.8, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b/ pkt. 8.7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3 - 8.8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub miejsca zamieszkania, zachowując przy tym właściwe terminy ich ważności. 12.Jeżeli ofertę i złożone wraz z tą ofertą dokumenty podpisała osoba, której uprawnienia do takich czynności nie wynikają z dokumentów, wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć stosowne pełnomocnictwo. 13.Wykaz robót (załącznik nr 3). 14.Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie 15.Wykaz pracowników (załącznik nr 4). 16.Kopia uprawnień budowlanych i dokumentu przynależności do izby samorządu zawodowego. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.siemianowice.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Pszczelnik w Siemianowicach Śląskich Park Pszczelnik 3 41-100 Siemianowice Śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siemianowicach Śląskich Park Pszczelnik 3 41-100 Siemianowice Śląskie Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.