Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184038/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00184075/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 73 57 632
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae90749c-97bd-453d-abd3-02610ab2bf26
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035440/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Wyroby i płyny do terapii nerkozastępczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/205104/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/205104/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się
elektronicznie wyłącznie poprzez Platformę pod adresem: https://clo.ezamawiajacy.pl
3. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego.
4. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do wykonawcy zarejestrowania
się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://clo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością.
Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym,
osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się
na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Mając to na
uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu
rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
5. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
a) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej „rozporządzenie Prezesa RM
w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych”) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego
typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym
plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
b) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM w spr. wymagań dla
dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.05.2024 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W
przypadku podpisania formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym powstały oddzielny plik podpisu dla tego
formularza należy załączyć.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CLO/ZP/04/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zestaw do zabiegów ciągłych nerkozastępczych zawierający:
- hemofiltr o powierzchni 1,5 m2,
- zestaw linii tętniczo - żylnej,
- worek ściekowy 5 l,
- dren do heparyny.
Zamawiający dopuszcza dostawę w opakowaniu zbiorczym, ale oczekuje wyceny za zestaw.
Ilość: 156 zestawów.
2. Worek spustowy, 9 l z dolnym odpływem, z możliwością zawieszenia na wadze poprzez 3 otwory umieszczone w górnym kołnierzu. Wymiary worka pustego: długość 44 cm (+/- 5 cm), szerokość 36 cm (+/-5 cm).
Ilość: 30 sztuk.
3. Zestaw do ciągłych technik nerkozastępczych zawierający:
- hemofiltr o powierzchni 1,5 m2, pozwalający na równoczesne usuwanie cytokin i endotoksyn,
- zestaw linii tętniczo - żylnej,
- worek ściekowy 5 l,
- dren do heparyny.
Zamawiający dopuszcza dostawę w opakowaniu zbiorczym, ale oczekuje wyceny za zestaw.
Ilość: 24 zestawy.
4. Silikonowy cewnik do terapii nerkozastępczej dwuświatłowy o średnicy 13F i długości 150 mm. Cewniki wykonane z materiału poliuretanowego wolnego od DEHP.
Zamawiający dopuszcza dostawę w opakowaniu zbiorczym, ale oczekuje wyceny za sztukę.
Ilość: 20 sztuk.
5. Silikonowy cewnik do terapii nerkozastępczej średnicy 13F i długości 200 mm. Cewniki wykonane z materiału poliuretanowego wolnego od DEHP.
Zamawiający dopuszcza dostawę w opakowaniu zbiorczym, ale oczekuje wyceny za sztukę.
Ilość: 20 sztuk.
6. 5 litrowy roztwór w worku do terapii nerkozastępczej o składzie:
Cytrynian: 0 mmol/l; Kwas cytrynowy: 0 mmol/l; mleczan: 0 mmol/l; HCO3: 22 mmol/l; HPO4: 1 mmol/l; CL: 122 mmol/l; Na: 140 mmol/l, K: 4 mmol/l; Ca2+: 0 mmol/l; Mg2+: 0,75 mmol/l; Glukoza: 0 mmol/l; Osmolarność: 290mOsm/l; pH: 7-8,0.
Całość roztworu umieszczana w dwukomorowym worku umożliwiającym wewnątrzworkowe połączenie składników z dwóch komór przed podłączeniem.
Połączenie worka z zestawem do zabiegów przez port z gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą bez konieczności przełamywania zawleczki.
Worek z roztworem z minimum trzema otworami w górnym kołnierzu służącymi do prawidłowego zawieszenia na wadze.
Długość worka po zawieszeniu na wadze nie może przekraczać 50 cm.
Ilość: 2 000 sztuk.
7. 5 litrowy roztwór w worku do terapii nerkozastępczej o składzie:
Cytrynian: 18 mmol/l; Kwas cytrynowy: 0 mmol//l; mleczan: 0 mmol/l; HCO3: 0 mmol/l; HPO4: 0 mmol/l; CL: 86 mmol/l; Na: 140 mmol/l; K: 0 mmol/l; Ca2+: 0 mmol/l; Mg2+: 0 mmol/l; Glukoza: 0 mmol/l; Osmolarność: 244mOsm/l; pH: 7-8,0.
Połączenie worka z zestawem do zabiegów przez port z gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą bez konieczności przełamywania zawleczki.
Worek z trzema otworami na górnym kołnierzu, służącymi do prawidłowego zawieszenia na wadze.
Długość worka po zawieszeniu na wadze nie może przekraczać 50 cm.
Ilość: 600 sztuk.
8. 5 litrowy roztwór w worku do terapii nerkozastępczej o składzie:
Cytrynian: 18 mmol/l; Kwas cytrynowy: 0 mmol/l; mleczan: 0 mmol/l; HCO3: 0 mmol/l; HPO4: 0 mmol/l; CL: 86 mmol/l; Na: 140 mmol/l; K: 0 mmol/l; Ca2+: 0 mmol/l; Mg2+: 0 mmol/l; Glukoza: 0 mmol/l; Osmolarność: 244mOsm/l; pH = 7,4.
Połączenie worka z zestawem do zabiegów przez port z gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą bez konieczności przełamywania zawleczki.
Worek z trzema otworami na górnym kołnierzu, służącymi do prawidłowego zawieszenia na wadze.
Długość worka po zawieszeniu na wadze nie może przekraczać 50 cm.
Ilość: 600 sztuk.
9. 5 litrowy roztwór w worku do terapii nerkozastępczej o składzie:
Cytrynian: 0 mmol/l; Kwas cytrynowy: 0 mmol/l; mleczan: 3 mmol/l; HCO3: 22 mmol/l; HPO4: 0 mmol/l; CL: 12,5 mmol/l; Na 140 mmol/l; K: 4 mmol/l; Ca2+: 0 mmol/l; Mg2+: 0,75 mmol/l; Glukoza: 6,1 mmol/l; Osmolarność: 296,4mOsm/l.
Połączenie worka z zestawem do zabiegów przez port z gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą bez konieczności przełamywania zawleczki.
Worek z trzema otworami na górnym kołnierzu, służącymi do prawidłowego zawieszenia na wadze.
Długość worka po zawieszeniu na wadze nie może przekraczać 50 cm.
Ilość: 10 sztuk.
10. Linia do podaży wapnia w trakcie terapii nerkozastępczej na aparacie. Długość drenu 250 cm (+/- 10 cm).
Ilość: 120 sztuk.
11. Zestaw do usuwania białek z osocza u pacjentów dorosłych. Efektywne pole powierzchni 0,35 m2, objętość krwi w plazma filtrze 41 ml (+/-5 ml) objętość krwi w zestawie 127 ml (+/- 5 ml), minimalna szybkość przepływu krwi 100 ml (+/- 5 ml) maksymalna szybkość przepływu krwi 400 ml (+/- 5 ml), błona filtra polipropylen.
Zamawiający dopuszcza dostawę w opakowaniu zbiorczym, ale oczekuje wyceny za zestaw.
Ilość: 8 zestawów.
12. Jednorazowy wkład do podgrzewacza krwi sterylny i niepirogenny o objętości krwi pozaustrojowej 27 ml, kompatybilny z TherMax.
Ilość: 48 sztuk.
13. Kaseta do automatycznego usuwania płynu odprowadzającego.
Zawiera: hak odpływowy, worek na płyn odprowadzany 1 l, worek na płyn odprowadzany 5 l, dren płynu odprowadzanego, zaciski klipsowe, złącze typu Luer, zawór zwrotny.
Ilość: 10 sztuk.
Zamawiający wymaga zaoferowania produktów zarejestrowanych jako wyroby medyczne, z wyjątkiem pozycji 6 i 8 – produkty zarejestrowane jako produkty lecznicze.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i rozładowywać zamówiony towar zgodnie z zamówieniem w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia (pisemnie, mailowo, elektronicznie) do Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 2 w Siemianowicach Śląskich.
Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 60% wartości przedmiotu umowy zostanie zrealizowane.
Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 40% wartości przedmiotu umowy bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 40% wartości przedmiotu umowy, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33181500-7 - Wyroby do terapii nerkowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33181510-0 - Płyny do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1 = najniższa zaoferowana wartość oferty brutto / wartość brutto oferty badanej x 100 pkt. Wynik: Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu potwierdzenia braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 20 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych (zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ):
1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
f) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
g) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
h) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
i) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy Pzp,
j) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w celu weryfikacji złożonych w postępowaniu przez Wykonawców ofert w zakresie spełniania postawionych w opisie przedmiotu zamówienia warunków wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1. katalogów lub ulotek lub kart charakterystyki produktów (podając nazwę oferowanego produktu i nr katalogowy producenta albo nazwę oferowanego produktu w przypadku braku nr katalogowego producenta), które potwierdzą wszystkie cechy przedmiotu zamówienia, wskazane w Rozdziale 5 w pkt 5.2. SWZ (POŻĄDANE zaznaczenie w katalogach odpowiednich punktów ze specyfikacji); 2. dla pozycji: 1-5, 7, 9-13: certyfikatu jednostki notyfikującej potwierdzającego klasyfikację wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.). 3. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. katalogi lub ulotki lub karty charakterystyki produktów (podając nazwę oferowanego produktu i nr katalogowy producenta albo nazwę oferowanego produktu w przypadku braku nr katalogowego producenta), które potwierdzą wszystkie cechy przedmiotu zamówienia, wskazane w Rozdziale 5 w pkt 5.2. SWZ (POŻĄDANE zaznaczenie w katalogach odpowiednich punktów ze specyfikacji);2. dla pozycji: 1-5, 7, 9-13: certyfikat jednostki notyfikującej potwierdzający klasyfikację wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
3. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.2) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.
3) W przypadku podpisywania oferty przez osobę/y niewskazane w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy,
należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
4) Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w
Rozdziale 20 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 4), składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 17.5.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, załączając jednocześnie do oferty udzielone pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-17 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://clo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 13 SWZ. 2) Opis sposobu przygotowania oferty zawarto w Rozdziale 17 SWZ. 3) Sposób składania ofert opisano w Rozdziale 18 pkt 18.1 SWZ. 4) Sposób obliczenia ceny opisano w Rozdziale 24 SWZ. 5) Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarto w Rozdziale 29 SWZ. 6) W przypadku zawierania umowy w formie pisemnej, zamawiający wezwie wykonawcę do podpisania umowy w siedzibie zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia doręczenia wezwania w formie elektronicznej na wskazany adres email wykonawcy. 7) W przypadku zawierania umowy w formie elektronicznej, zamawiający wyśle umowę w formie elektronicznej podpisaną ze strony zamawiającego na wskazany adres email wykonawcy. Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych dokona zwrotu umowy podpisanej w formie elektronicznej ze strony wykonawcy. 8) Termin wykonania zamówienia: Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony i obowiązuje od dnia następnego po dacie zawarcia umowy przez kolejnych 12 miesięcy lub do wypłaty kwoty przeznaczonej na wynagrodzenie wykonawcy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze. 9) Podstawy wykluczenia, w tym podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) opisano w Rozdziale 20 SWZ.INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
- Budowa parkingów, ulic i chodników w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Kompleksowa usługa konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie.
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
- Dostawa produktów leczniczych: leków, odczynników, roztworów leczniczych i środków kontrastowych.
więcej: Wyroby do terapii nerkowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.