eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości znak sprawyZP- 271/15/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości znak sprawy: ZP- 271/15/2010
Numer ogłoszenia: 111444 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości znak sprawy: ZP- 271/15/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości dla 180 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, którego celem jest przygotowanie uczestników do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. I. 1. Program szkolenia 1. Program szkolenia składać się powinien z 75 godzin lekcyjnych, przy czym należy przyjąć, że 1 godzina = 45 minut, uwzględniających zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz indywidualne konsultacje dla uczestników kursu, podczas których będą oni mogli omawiać z prowadzącymi problemy związane z opracowywanym przez nich planem przedsięwzięcia gospodarczego; 2. Zajęcia praktyczne, w których mieszczą się indywidualne konsultacje, stanowić będą 53 godziny, natomiast zajęcia teoretyczne stanowić będą 22 godziny. 3. Program kursu musi zostać opracowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) oraz wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl a także zawierać następujące moduły tematyczne: a) Procedura zakładania działalności gospodarczej z omówieniem zagadnień formalnych związanych z rejestracją firmy w Urzędzie Gminy, ZUS, Urzędzie Skarbowym i Statystycznym; b) Metodologia tworzenia biznesplanu polegająca na szczegółowym omówieniu etapów tworzenia biznesplanu z jednoczesną obiektywną oceną możliwości powodzenia planowanego przedsięwzięcia. Na tym etapie szkolenia uczestnicy posiądą umiejętność rozpoznawania otoczenia konkurencyjnego a także przewidywania efektów finansowych planowanej działalności gospodarczej. Osoba prowadząca zajęcia dokona rzetelnej oceny potencjału zamierzenia gospodarczego, uwzględniającej sytuację na lokalnym rynku pracy w danej branży; c) Podstawy i procedury prawne z zakresu zakładania i funkcjonowania firmy: Formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej Procedury prawno - administracyjne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej Umowy cywilno - prawne Zatrudnianie pracowników - informacje ogólne Prawo pracy d) Zobowiązania podatkowe i formy ewidencji podatkowej oraz rozliczania z tytułu ubezpieczeń, w tym ZUS - ogólne omówienie zagadnień dotyczących form opodatkowania oraz zagadnień dotyczących rozliczeń z tytułu ubezpieczeń. Szczególny nacisk należy położyć na zapoznanie uczestników szkolenia z terminami dokonywania rozliczeń; e) Szkolenie z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej z omówieniem obowiązków wynikających w tym zakresie z Prawa Pracy; f) Omówienie wybranych zagadnień z zakresu ekonomii, marketingu i analizy rynku, form promocji w zakresie dotyczącym jednoosobowych firm. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykaże się indywidualnym podejściem do każdego uczestnika szkolenia a także dokona rzetelnej oceny biznesplanów w kontekście możliwości danego kursanta, jego przedsięwzięcia gospodarczego i sytuacji na lokalnym rynku. I. 2. Wymogi organizacyjne A. Zamawiający skieruje na szkolenie 180 osób bezrobotnych. Zamawiający jednak zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób kierowanych na szkolenie o 5 osób. B. Szkolenie realizowane będzie sukcesywnie, harmonogram realizacji zamówienia przedstawia się następująco: 1 edycja, termin realizacji:17-31 maja 2010, ilość osób:40 w 2 grupach po 20 osób 2 edycja, termin realizacji:11-25 czerwca 2010, ilość osób:40 w 2 grupach po 20 osób 3 edycja, termin realizacji:06-20 września 2010, ilość osób:40 w 2 grupach po 20 osób 4 edycja, termin realizacji:08-22 października 2010,ilość osób:40 w 2 grupach po 20 osób 5 edycja, termin realizacji:15-29 listopada 2010,ilość osób: 20, 1 grupa 20 osób C. W każdej edycji, poza piątą, Wykonawca przeszkoli po dwie grupy uczestników, przy czym zajęcia dla obu grup realizowane będą równolegle. Ilość osób kierowanych na kurs w obrębie poszczególnych miesięcy jest założeniem Zamawiającego i z różnych przyczyn, może ulec niewielkim lecz bilansującym się wahaniom. Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy procedura wyłonienia najkorzystniejszej oferty przedłuży się koniecznym może okazać się przesunięcie terminu realizacji szkolenia w ramach pierwszej edycji. D. Każda grupa szkoleniowa odbędzie, trwające w sumie 75 godzin (1 godzina = 45 minut), zajęcia, które rozpoczną się i zakończą w obrębie jednego i tego samego miesiąca, trwać będą przez 15 dni kalendarzowych, zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach od godziny 8.00 do max 18.00, z uwzględnieniem przynajmniej dwóch kilkuminutowych przerw. E. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć: dostęp do serwisu kawowego w postaci kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek; jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie; materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. Odbiór ciepłych posiłków każdy uczestnik potwierdzi podpisaniem stosownego oświadczenia. I. 3. Pozostałe wymogi A. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia. B. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację kursu, dotyczy to przede wszystkim: programu kursu, harmonogramu, dokumentów związanych z poniesionymi kosztami kursu (kosztorys), kserokopii zaświadczeń ukończonego kursu, listy obecności uczestników kursu. C. Na zakończenie kursu, w ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji szkolenia, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będą listy obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym. D. Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Przy ustalaniu całkowitego kosztu ubezpieczenia NW należy wstępnie założyć, że ubezpieczeniu podlegać będą wszyscy uczestnicy szkolenia. Tak ustalony koszt należy wyszczególnić w preliminarzu oraz uwzględnić go w całkowitym koszcie szkolenia ujmowanym w formularzu ofertowym. Jest to konieczne z uwagi na fakt, że w dniu ogłaszania postępowania Zamawiający nie dysponuje wiedzą ile osób uczestniczących w szkoleniu będzie podlegało ubezpieczeniu NW i w związku z powyższym - koniecznością stworzenia warunków, w których oferty będą porównywalne. Praktycznie jednak Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. E. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; b) dziennej listy obecności; c) oświadczenia uczestników szkolenia dotyczącego skorzystania z ciepłych posiłków; d) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; e) rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia; f) protokołu z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. I. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego na piśmie, pod rygorem odmowy zapłaty za przedmiot umowy, o: a) niezgłoszeniu się na rozpoczęcie kursu osób skierowanych, b) nieobecnościach na kursie osób skierowanych wraz z posiadanymi dokumentami dotyczącymi absencji na zajęciach kursu, c) rezygnacji z uczestnictwa w kursie osób skierowanych, d) nieprzystąpieniu do egzaminu osób skierowanych. J. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu biznesplanów wraz z oceną punktową i opisową, oraz w terminie do 5 dni po zakończeniu kursu następujących dokumentów: a) oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs; b) oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, nie sporządziły i nie przedłożyły biznesplanu; c) oryginału rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji; d) oryginału listy potwierdzającej odbiór kosztów przejazdu; e) oryginałów oświadczeń uczestników, dotyczących odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych; f) oryginału oświadczenia uczestników, dotyczącego skorzystania z ciepłych posiłków; g) oryginału kosztorysu podwykonawczego; h) kserokopii listy obecności; i) kserokopii polisy ubezpieczeniowej; j) kserokopii protokołu z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony; k) kserokopii dziennika zajęć; l) innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. Wszystkie kserokopie winny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem. K. Miejsce realizacji zajęć musi być usytuowane w mieście Krakowie. L. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb jednoczesnej realizacji zajęć dydaktycznych dla dwóch 20-osobowych grup słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych. M. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania niezapowiedzianych wizyt monitorujących, w trakcie których przeprowadzana będzie kontrola przebiegu szkolenia pod względem poprawności realizacji Umowy. W związku z powyższym, Wykonawca zapewni wgląd w dokumentację szkolenia na każdym etapie jego realizacji N. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. O. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do przekazania uczestnikom harmonogramu realizowanych zajęć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 3.1 został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że uzyskał wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej poprzez załączenie do oferty wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiając uzna, że warunek określony w punkcie 3.2 został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych usług, w kolumnie pn. Przedmiot usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy - w tym okresie, że zrealizował co najmniej trzy szkolenia z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu, z czego w każdym szkoleniu uczestniczyło co najmniej 20 słuchaczy. W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się realizacją szkoleń składających się z kilku edycji - każda edycja traktowana będzie jako odrębne szkolenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 3 a) został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, które - co należy wykazać w kolumnie pn. Doświadczenie i wykształcenie - posiadają doświadczenie w realizacji lub współrealizacji co najmniej trzech szkoleń z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu; Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 3 b) został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, która - co należy wykazać w kolumnie pn. Doświadczenie i wykształcenie - spełnia wymogi określone w § 4 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997 r., Nr 109, poz. 704 z póżn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikat jakości usług potwierdzający wysoki standard świadczonych usług szkoleniowych (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, itp.), jeżeli Wykonawca takim dysponuje.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy 2. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 3. Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych w punkcie I. 1. SIWZ; 4. Harmonogram zajęć rozpisany na poszczególne grupy, dni i godziny trwania szkolenia z podaniem tematyki i rodzaju zajęć, czasu ich trwania oraz nazwiska osoby prowadzącej. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 6. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych; 7. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ; 8. Preliminarz kosztów - załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Informacja dotycząca lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych 10. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków określonych w punkcie III. 2 oraz III. 3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą oświadczenia tego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu skł - 15
  • 3 - Liczba osób przeszkolonych z zakresu przedsiębiorczości i/lub konstruowania biznesplanu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składani - 15
  • 4 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 15:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.