eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości znak sprawyZP- 271/15/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-26

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości znak sprawy: ZP- 271/15/2010
Numer ogłoszenia: 145536 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111444 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości znak sprawy: ZP- 271/15/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pod nazwą Vademecum przedsiębiorczości dla 180 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, którego celem jest przygotowanie uczestników do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. I. 1. Program szkolenia 1. Program szkolenia składać się powinien z 75 godzin lekcyjnych, przy czym należy przyjąć, że 1 godzina = 45 minut, uwzględniających zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz indywidualne konsultacje dla uczestników kursu, podczas których będą oni mogli omawiać z prowadzącymi problemy związane z opracowywanym przez nich planem przedsięwzięcia gospodarczego; 2. Zajęcia praktyczne, w których mieszczą się indywidualne konsultacje, stanowić będą 53 godziny, natomiast zajęcia teoretyczne stanowić będą 22 godziny. 3. Program kursu musi zostać opracowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) oraz wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl a także zawierać następujące moduły tematyczne: a) Procedura zakładania działalności gospodarczej z omówieniem zagadnień formalnych związanych z rejestracją firmy w Urzędzie Gminy, ZUS, Urzędzie Skarbowym i Statystycznym; b) Metodologia tworzenia biznesplanu polegająca na szczegółowym omówieniu etapów tworzenia biznesplanu z jednoczesną obiektywną oceną możliwości powodzenia planowanego przedsięwzięcia. Na tym etapie szkolenia uczestnicy posiądą umiejętność rozpoznawania otoczenia konkurencyjnego a także przewidywania efektów finansowych planowanej działalności gospodarczej. Osoba prowadząca zajęcia dokona rzetelnej oceny potencjału zamierzenia gospodarczego, uwzględniającej sytuację na lokalnym rynku pracy w danej branży; c) Podstawy i procedury prawne z zakresu zakładania i funkcjonowania firmy: Formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej Procedury prawno - administracyjne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej Umowy cywilno - prawne Zatrudnianie pracowników - informacje ogólne Prawo pracy d) Zobowiązania podatkowe i formy ewidencji podatkowej oraz rozliczania z tytułu ubezpieczeń, w tym ZUS - ogólne omówienie zagadnień dotyczących form opodatkowania oraz zagadnień dotyczących rozliczeń z tytułu ubezpieczeń. Szczególny nacisk należy położyć na zapoznanie uczestników szkolenia z terminami dokonywania rozliczeń; e) Szkolenie z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej z omówieniem obowiązków wynikających w tym zakresie z Prawa Pracy; f) Omówienie wybranych zagadnień z zakresu ekonomii, marketingu i analizy rynku, form promocji w zakresie dotyczącym jednoosobowych firm. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykaże się indywidualnym podejściem do każdego uczestnika szkolenia a także dokona rzetelnej oceny biznesplanów w kontekście możliwości danego kursanta, jego przedsięwzięcia gospodarczego i sytuacji na lokalnym rynku. I. 2. Wymogi organizacyjne A. Zamawiający skieruje na szkolenie 180 osób bezrobotnych. Zamawiający jednak zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób kierowanych na szkolenie o 5 osób. B. Szkolenie realizowane będzie sukcesywnie, harmonogram realizacji zamówienia przedstawia się następująco: 1 edycja, termin realizacji:17-31 maja 2010, ilość osób:40 w 2 grupach po 20 osób 2 edycja, termin realizacji:11-25 czerwca 2010, ilość osób:40 w 2 grupach po 20 osób 3 edycja, termin realizacji:06-20 września 2010, ilość osób:40 w 2 grupach po 20 osób 4 edycja, termin realizacji:08-22 października 2010,ilość osób:40 w 2 grupach po 20 osób 5 edycja, termin realizacji:15-29 listopada 2010,ilość osób: 20, 1 grupa 20 osób C. W każdej edycji, poza piątą, Wykonawca przeszkoli po dwie grupy uczestników, przy czym zajęcia dla obu grup realizowane będą równolegle. Ilość osób kierowanych na kurs w obrębie poszczególnych miesięcy jest założeniem Zamawiającego i z różnych przyczyn, może ulec niewielkim lecz bilansującym się wahaniom. Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy procedura wyłonienia najkorzystniejszej oferty przedłuży się koniecznym może okazać się przesunięcie terminu realizacji szkolenia w ramach pierwszej edycji. D. Każda grupa szkoleniowa odbędzie, trwające w sumie 75 godzin (1 godzina = 45 minut), zajęcia, które rozpoczną się i zakończą w obrębie jednego i tego samego miesiąca, trwać będą przez 15 dni kalendarzowych, zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach od godziny 8.00 do max 18.00, z uwzględnieniem przynajmniej dwóch kilkuminutowych przerw. E. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć: dostęp do serwisu kawowego w postaci kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek; jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie; materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. Odbiór ciepłych posiłków każdy uczestnik potwierdzi podpisaniem stosownego oświadczenia. I. 3. Pozostałe wymogi A. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia. B. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację kursu, dotyczy to przede wszystkim: programu kursu, harmonogramu, dokumentów związanych z poniesionymi kosztami kursu (kosztorys), kserokopii zaświadczeń ukończonego kursu, listy obecności uczestników kursu. C. Na zakończenie kursu, w ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji szkolenia, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będą listy obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym. D. Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Przy ustalaniu całkowitego kosztu ubezpieczenia NW należy wstępnie założyć, że ubezpieczeniu podlegać będą wszyscy uczestnicy szkolenia. Tak ustalony koszt należy wyszczególnić w preliminarzu oraz uwzględnić go w całkowitym koszcie szkolenia ujmowanym w formularzu ofertowym. Jest to konieczne z uwagi na fakt, że w dniu ogłaszania postępowania Zamawiający nie dysponuje wiedzą ile osób uczestniczących w szkoleniu będzie podlegało ubezpieczeniu NW i w związku z powyższym - koniecznością stworzenia warunków, w których oferty będą porównywalne. Praktycznie jednak Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. E. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; b) dziennej listy obecności; c) oświadczenia uczestników szkolenia dotyczącego skorzystania z ciepłych posiłków; d) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; e) rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia; f) protokołu z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. I. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego na piśmie, pod rygorem odmowy zapłaty za przedmiot umowy, o: a) niezgłoszeniu się na rozpoczęcie kursu osób skierowanych, b) nieobecnościach na kursie osób skierowanych wraz z posiadanymi dokumentami dotyczącymi absencji na zajęciach kursu, c) rezygnacji z uczestnictwa w kursie osób skierowanych, d) nieprzystąpieniu do egzaminu osób skierowanych. J. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu biznesplanów wraz z oceną punktową i opisową, oraz w terminie do 5 dni po zakończeniu kursu następujących dokumentów: a) oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs; b) oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu, nie sporządziły i nie przedłożyły biznesplanu; c) oryginału rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji; d) oryginału listy potwierdzającej odbiór kosztów przejazdu; e) oryginałów oświadczeń uczestników, dotyczących odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych; f) oryginału oświadczenia uczestników, dotyczącego skorzystania z ciepłych posiłków; g) oryginału kosztorysu podwykonawczego; h) kserokopii listy obecności; i) kserokopii polisy ubezpieczeniowej; j) kserokopii protokołu z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony; k) kserokopii dziennika zajęć; l) innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. Wszystkie kserokopie winny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem. K. Miejsce realizacji zajęć musi być usytuowane w mieście Krakowie. L. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb jednoczesnej realizacji zajęć dydaktycznych dla dwóch 20-osobowych grup słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych. M. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania niezapowiedzianych wizyt monitorujących, w trakcie których przeprowadzana będzie kontrola przebiegu szkolenia pod względem poprawności realizacji Umowy. W związku z powyższym, Wykonawca zapewni wgląd w dokumentację szkolenia na każdym etapie jego realizacji N. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. O. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do przekazania uczestnikom harmonogramu realizowanych zajęć...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Doradztwa Gospodarczego i Szkoleń Educator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Słomiana 21/49, 30-316 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 343080,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.