Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-28
Pleszew: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część III.
Numer ogłoszenia: 111477 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Pleszewie , ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, tel. 062 7429652, faks 062 7429665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpleszewski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część III..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014. Część III zadania obejmuje dostawę sprzętu, urządzeń i wyposażenia na potrzeby pomieszczeń rehabilitacyjnych i mieszkalnych w Domu Opieki Społecznej w Pleszewie. 2. Całość zamówienia podzielono na dwa odrębne zadania: 1). Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego. Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego sprzętu i urządzeń: aparat do elektroterapii - 1 szt., zestaw wyposażenia do aparatu do elektroterapii - 1 kpl., stolik 3-półkowy do aparatury do aparatu do elektroterapii - 2 szt., stolik 2 - półkowy do aparatury do aparatu do elektroterapii - 2 szt., zestaw wyposażenia elektrod do aparatu do elektroterapii - 1 kpl., aparat do terapii ultradźwiękami - 1 szt., zestaw wyposażenia do aparatu do terapii ultradźwiękami - 1 kpl., aparat do laseroterapii - 1 szt., sonda do aparatu laseroterapii - 1 szt., stolik do aparatu do laseroterapii - 1 szt., aparat do magnetoterapii - 1 szt., leżanka do magnetoterapii z przesuwalnikiem do aparatu do magnetoterapii - 1 szt., półka pod aparat do magnetoterapii mocowana do leżanki - 1 szt. , aplikatory szpulowe wysokoprądowe do aparatu do magnetoterapii - 2 szt., lampa sollux wraz z wyposażeniem - 1 kpl., lampa terapeutyczna bioptron ze statywem - 1 szt., kuchnia parafinowa - 1 szt., urządzenie do krioterapii - 1 szt., krzesło rehabilitacyjne do masażu karku i szyi - 1 szt., stół rehabilitacyjny z elektryczną zmianą wysokości leżyska - 3 szt., UGUL kabina do ćwiczeń i zawieszeń - 1 szt., osprzęt do UGUL - 1 kpl., PUR przyłóżkowe urządzenie rehabilitacyjne - 1 szt., rotor do ćwiczeń kończyn górnych KRG - 1 szt., rotor do ćwiczeń kończyn dolnych RD - 1 - 1 szt., materac 3-częściowy składany do ćwiczeń - 4 szt., tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - 1 szt., tablica do ćwiczeń manualnych bez oporu - 1 szt., krzyżak przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego - 1 szt., wałek, półwałek, klin, taśma rehabilitacyjna - 1 kpl., zestaw piłek lekarskich i rehabilitacyjnych - 1 kpl., drabinka gimnastyczna - 2 szt., ergometr - 1 szt., stepper - 1 szt., bieżnia - 1 szt., platforma wibracyjna - 1 szt., twister do ćwiczeń - 1 szt., stół do pionizacji - 1 szt., poręcze (tor) do nauki chodzenia z przeszkodami - 1 szt., aquavibron - aparat do masażu leczniczego - 1 szt., zamknięty obieg wody do aquavibron - 1 szt., inhalator ultradźwiękowy - 1 szt., urządzenie do hydromasażu z ozonowaniem - 1 szt., podnośnik wannowy - 4 szt., koncentrator tlenu - 1 szt., ssak elektryczny 3 - 1 szt., ssak akumulatorowo-sieciowy 4 - 1 szt., defibrylator - 1 szt., inhalator - 1 szt., stojak do kroplówek - 5 szt., materac przeciwodleżynowy - 10 szt., wirówka kończyn górnych - 1 szt., wirówka do stóp i podudzi - 1 szt., wanna do hydroterapii - 1 szt., wózek kąpielowy - 1 szt. b). Instalację i montaż w siedzibie DPS w Pleszewie dostarczonego sprzętu i wyposażenia. c). dokonanie badania pola elektromagnetycznego aparatu do magnetoterapii. d). pełnozakresowe przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń. 2). Zadanie nr 2: Dostawa łóżek i szafek przyłóżkowych. Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego wyposażenia: łóżko rehabilitacyjne do opieki długoterminowej z możliwością regulacji (elektryczne z pilotem) z materacem - 55 szt, szafka przyłóżkowa z pulpitem - 19 szt. b). Instalację i montaż w siedzibie DPS w Pleszewie dostarczonego wyposażenia. c). przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi wyposażenia. 3. Urządzenia, wyposażenie, sprzęt medyczny i rehabilitacyjny będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty medyczne na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dopuszczające je do użytkowania na terenie naszego kraju w jednostkach prowadzących działalność medyczną. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 37.44.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); dla zadania nr 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadania nr 1: W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonawca musi wykazać się dysponowaniem 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania badań pola elektromagnetycznego w aparatach do magnetoterapii.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy. 2. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVI SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: a). zmiany ogólne: zmiana adresu wykonawcy, zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy. Nie jest dopuszczalna zmiana wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. b). niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne). c). zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. d). W przypadku zmiany nazwy produktu, przez producenta przy niezmienionym produkcie. wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpleszewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, pokój nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, pokój nr 104 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną, współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego sprzętu i urządzeń: aparat do elektroterapii - 1 szt., zestaw wyposażenia do aparatu do elektroterapii - 1 kpl., stolik 3-półkowy do aparatury do aparatu do elektroterapii - 2 szt., stolik 2 - półkowy do aparatury do aparatu do elektroterapii - 2 szt., zestaw wyposażenia elektrod do aparatu do elektroterapii - 1 kpl., aparat do terapii ultradźwiękami - 1 szt., zestaw wyposażenia do aparatu do terapii ultradźwiękami - 1 kpl., aparat do laseroterapii - 1 szt., sonda do aparatu laseroterapii - 1 szt., stolik do aparatu do laseroterapii - 1 szt., aparat do magnetoterapii - 1 szt., leżanka do magnetoterapii z przesuwalnikiem do aparatu do magnetoterapii - 1 szt., półka pod aparat do magnetoterapii mocowana do leżanki - 1 szt. , aplikatory szpulowe wysokoprądowe do aparatu do magnetoterapii - 2 szt., lampa sollux wraz z wyposażeniem - 1 kpl., lampa terapeutyczna bioptron ze statywem - 1 szt., kuchnia parafinowa - 1 szt., urządzenie do krioterapii - 1 szt., krzesło rehabilitacyjne do masażu karku i szyi - 1 szt., stół rehabilitacyjny z elektryczną zmianą wysokości leżyska - 3 szt., UGUL kabina do ćwiczeń i zawieszeń - 1 szt., osprzęt do UGUL - 1 kpl., PUR przyłóżkowe urządzenie rehabilitacyjne - 1 szt., rotor do ćwiczeń kończyn górnych KRG - 1 szt., rotor do ćwiczeń kończyn dolnych RD - 1 - 1 szt., materac 3-częściowy składany do ćwiczeń - 4 szt., tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - 1 szt., tablica do ćwiczeń manualnych bez oporu - 1 szt., krzyżak przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego - 1 szt., wałek, półwałek, klin, taśma rehabilitacyjna - 1 kpl., zestaw piłek lekarskich i rehabilitacyjnych - 1 kpl., drabinka rehabilitacyjna - 2 szt., ergometr - 1 szt., stepper - 1 szt., bieżnia - 1 szt., platforma wibracyjna - 1 szt., twister do ćwiczeń - 1 szt., stół do pionizacji - 1 szt., poręcze (tor) do nauki chodzenia z przeszkodami - 1 szt., aquavibron - aparat do masażu leczniczego - 1 szt., zamknięty obieg wody do aquavibron - 1 szt., inhalator ultradźwiękowy - 1 szt., urządzenie do hydromasażu z ozonowaniem - 1 szt., podnośnik wannowy - 4 szt., koncentrator tlenu - 1 szt., ssak elektryczny 3 - 1 szt., ssak akumulatorowo-sieciowy 4 - 1 szt., defibrylator - 1 szt., inhalator - 1 szt., stojak do kroplówek - 5 szt., materac przeciwodleżynowy - 10 szt., wirówka kończyn górnych - 1 szt., wirówka do stóp i podudzi - 1 szt., wanna do hydroterapii - 1 szt., wózek kąpielowy - 1 szt. b). Instalację i montaż w siedzibie DPS w Pleszewie dostarczonego sprzętu i wyposażenia. c). dokonanie badania pola elektromagnetycznego aparatu do magnetoterapii. d). pełnozakresowe przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 37.44.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa łóżek i szafek przyłóżkowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego wyposażenia: łóżko rehabilitacyjne do opieki długoterminowej z możliwością regulacji (elektryczne z pilotem) z materacem - 55 szt, szafka przyłóżkowa z pulpitem - 19 szt. b). Instalację i montaż w siedzibie DPS w Pleszewie dostarczonego wyposażenia. c). przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi wyposażenia. 3. Sprzęt medyczny będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty medyczne na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dopuszczające je do użytkowania na terenie naszego kraju w jednostkach prowadzących działalność medyczną. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu I etapu dostaw - 5
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście i Gminie Pleszew", zadanie 1 - sprzęt
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń medycznych, DZP.261.30.2024
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku-asortyment dla Oddziału Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do żywienia dożołądkowego, hemostatyki, zestaw do ...
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.