To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-30
Warszawa: Sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru ozdobnego; sprawa 1/II/2016
Numer ogłoszenia: 111481 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34223 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, ul. Rakowiecka 2a, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 58 56 525, faks 22 58 56 565.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru ozdobnego; sprawa 1/II/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych i papieru ozdobnego w dwóch częściach (łącznie 168 pozycji): część I - papier ozdobny (5 pozycji); część II - materiały kancelaryjno-biurowe (163 pozycje).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.25 - Pisaki 30.23.74.30 - Markery 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.54.00.00 - Różne wyroby powroźnicze, linowe, szpagatowe i sieciowe 22.60.00.00 - Tusz 24.91.00.00 - Kleje 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.37.00 - Pudełko do przechowywania dokumentów 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 44.42.42.00 - Taśma przylepna 44.17.40.00 - Folia 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Papier ozdobny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SOLO-KOLOS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SOLO-KOLOS SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO-KOLOS Sp. z o.o., ul. Warszawska 363/365, 42-209 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5662,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5662,61
Oferta z najniższą ceną: 5662,61 / Oferta z najwyższą ceną: 7277,05
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Materiały kancelaryjno-biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JOLIMPEX Jolanta Redek-Jaroszewicz, al. Na Skarpie 19 lok. 1, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144288,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144288,13
Oferta z najniższą ceną: 109749,83 / Oferta z najwyższą ceną: 144288,13
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.