Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-20
Dobre Miasto: przetarg nieograniczony na dostawę odczynników laboratoryjnych i laboratoryjnego sprzętu jednorazowego użytku oraz na dostawę odczynników do badań immunochemicznych
wraz z dzierżawą aparatu diagnostycznego
dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
Numer ogłoszenia: 111636 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Grunwaldzka 10b, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 61 68 222, faks 89 61 68 267.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldobremiasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę odczynników laboratoryjnych i laboratoryjnego sprzętu jednorazowego użytku oraz na dostawę odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatu diagnostycznego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników laboratoryjnych i laboratoryjnego sprzętu jednorazowego użytku oraz dostawa odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatu diagnostycznego-analizatora immunochemicznego do oznaczenia poziomu TSH, TNT, CK-MB, D-Dimerów dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście Zamawiający informuje, że pod sformułowaniem odczynnik odczynniki bez bliższego określenia - należy przez to rozumieć oprócz odczynnika także kalibratory, kontrole, materiały zużywalne i eksploatacyjne, itp. 1. Zamówienie podzielone jest na 9 pakietów, które obejmują: Pakiet Nr 1 - odczynniki do badań koagulologicznych, Pakiet Nr 2 - odczynniki do badań serologicznych, Pakiet Nr 3 - testy do analityki ogólnej, Pakiet Nr 4 - odczynniki do badań hematologicznych, Pakiet Nr 5 - zestaw do oznaczenia hemoglobiny glikowanej, Pakiet Nr 6 - odczynniki do oznaczenia sodu i potasu oraz równowagi kwasowo-zasadowej, Pakiet Nr 7 - odczynniki do badań immunochemicznych (TSH, TNT, CM-KB, D-Dimery) wraz z dzierżawą aparatu diagnostycznego, Pakiet Nr 8 - laboratoryjny sprzęt jednorazowego użytku i szczegółowo został opisany w załączniku Nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym. 2. Wykonawca winien dobrać wielkości oferowanych opakowań jednostkowych do średniomiesięcznej liczby oznaczeń (ok. jednej dwunastej ilości podanej w formularzu cenowym) oraz terminów ważności po otwarciu. 3. Odczynniki do badań muszą być dostosowane do pracy na aparatach wymienionych w formularzu cenowym. 4. Producent oferowanych przez Wykonawcę odczynników winien być ujęty w wykazie Kontroli Łódzkiej. 5. Wymagania dotyczące aparatu diagnostycznego - analizatora immunochemicznego: 1) Aparat diagnostyczny -analizator immunochemiczny musi być własnością Wykonawcy 2)Aparat nie musi być fabrycznie nowy - dopuszcza się aparat 2-4 letni, wolny od wad. 3)Aparat wieloparametrowy, do badań immunochemicznych, do oznaczania TSH, TNT, CK-MB, D-Dimerów. 4)Stała gotowość aparatu do pracy. 5)Możliwość pracy w trybie rutynowym i trybie CITO. 6)Pożądana częstotliwość rekalibracji - nie częściej niż raz na 14 dni. 7)Możliwość jednoczesnego oznaczania różnych parametrów dla tego samego pacjenta. 8)Ilość oznaczeń wykonywanych równocześnie - min 12. 9)Oprogramowanie aparatu w języku polskim 10)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie papierowej dostarczona w dniu dostawy aparatu. 11)Gwarancja w czasie dzierżawy aparatu. Karta gwarancja dostarczona w dniu dostawy aparatu. 12)Aktualny przegląd techniczny. Paszport techniczny aparatu diagnostycznego dostarczony w dniu dostawy aparatu. 13)Bezpłatny przegląd gwarancyjny i naprawy w okresie dzierżawy. 14)Reakcja serwisu (zgłoszenie-naprawa) do 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub faksem. 15)Wstawienie innego aparatu na czas zakładanej naprawy awarii dłuższej niż 2 dni. 16)Przeszkolenie w obsłudze aparatu pracowników Laboratorium. 17)Aparat winien posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP oraz spełniać wymagania jakościowe określone w szczególności w ustawie o wyrobach medycznych. 18)Pożądane, aby aparat nie wymagał codziennej obsługi (używania buforów i płynów płuczących, kalibracji i czyszczenia)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz Oferta - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Załącznik Nr 2 - formularz cenowy w wersji elektronicznej - dyskietka 3,5 lub płyta CD 4. Zaparafowany wzór umowy na dostawę odczynników - Załącznik Nr 6 do SIWZ 5. Zaparafowany wzór umowy na dzierżawę aparatu diagnostycznego - Załącznik Nr 7 do SIWZ 6. Dokumenty potwierdzające, że przedstawione w ofercie wyroby medyczne (odczynniki, laboratoryjny sprzęt jednorazowego użytku i aparat diagnostyczny) są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że spełniają wymogi określone w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności: w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) z późn. zm.). Na dokumentach należy zaznaczyć Nr pakietu i pozycji, którego dotyczą. 7. Dokumenty dopuszczające aparat diagnostyczny do obrotu i stosowania w Polsce ( zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), w szczególności deklaracje zgodności CE.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, umowa może zostać przedłużona, na okres nie dłuższy niż do pełnego wykorzystania środków, po podpisaniu stosownego aneksu przez obie strony. 2.W przypadku zmiany stawki podatku VAT na asortyment objęty postępowaniem , zmiana stawki w umowie następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po podpisaniu stosownego aneksu przez obie strony. W tym przypadku zmianie ulegnie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaldobremiasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
11-040 Dobre Miasto
ul. Grunwaldzka 10 B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 11-040 Dobre Miasto ul. Grunwaldzka 10 B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DOBREGO MIASTA
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Różne produkty lecznicze - powtórka
więcej: przetargi w Dobrym Mieście »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu schładzającego solankę
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ WRAZ Z ZAKUPEM LICENCJI DODATKOWEGO OPROGRAMOWANIA DO APARATU BD FACslyric
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.