eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlszanicaBudowa chodnika przy drodze krajowej nr 84 Sanok - Krościenko - Granica Państwa w km 24+794 do km 24+961 w m .Olszanica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Olszanica: Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 84 Sanok - Krościenko - Granica Państwa w km 24+794 do km 24+961 w m .Olszanica
Numer ogłoszenia: 111755 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica, 81, 38-722 Olszanica, woj. podkarpackie, tel. 0-13 461-76-10, fax 0-13 461-73-73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanica.ugm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 84 Sanok - Krościenko - Granica Państwa w km 24+794 do km 24+961 w m .Olszanica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty przygotowawcze na dł 167 mb, roboty ziemne na pow. 482 m2,nawierzchnia z kostki brukowej na pow.482 m2, krawężniki betonowe na dł 56 mb,obrzeża betonowe na dł 370,5mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) w przetargu mogą uczestniczyć oferenci którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1. ustawy prawo zamówień publicznych, b) zrealizowali jako główny wykonawca lub podwykonawca w okresie od 2002 r. do dnia ogłoszenia niniejszego przetargu co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem robót niniejszego postępowania, c) zobowiązują się udzielić gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy jak trzy lata, d) zobowiązują się udzielić zamawiającemu 30 dniowego terminu zapłaty za fakturę licząc od dostarczenia do zamawiającego podpisanej przez inspektora nadzoru inwestorskiego faktury za wykonanie zamówienia z zachowaniem warunku, że faktura może być wystawiona dopiero po dokonaniu pozytywnego odbioru robót. 2) ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych przez oferentów dokumentów i oświadczeń wymaganych do załączenia do oferty wymienionych w pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - przedstawiające stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) oferent może złożyć w/w odpis wydany z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd/sąd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - /stan aktualny na dzień...../ przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie przez ten organ kserokopii/za zgodność z oryginałem/ nie stanowi potwierdzenia aktualności). d) wykaz personelu (kadry) i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oferent ma obowiązek udokumentowania kwalifikacji zawodowych osoby przewidywanej na stanowisko kierownika budowy (kopie uprawnień do kierowania robotami dołączyć do oferty wraz z kopią zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa). e) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. f) Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na wykonane prace będące przedmiotem zamówienia na okres zgodny z ofertą lecz nie krótszy jak trzy lata. Oraz, że zobowiązuje się udzielić zamawiającemu 30 dniowego terminu zapłaty za fakturę licząc od dostarczenia do zamawiającego podpisanej przez inspektora nadzoru inwestorskiego faktury za wykonanie zamówienia z zachowaniem warunku, że faktura może być wystawiona dopiero po dokonaniu pozytywnego odbioru robót. g) Oświadczenie, że wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym i zawiera wszystkie roboty i należności wynikłe z warunków przetargu . h) Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową Warunkami Składania Ofert, zapoznaniu się z terenem budowy, oraz oświadczenie potwierdzające, że oferenci nie wnoszą zastrzeżeń do warunków zamówienia w tym sposobu punktacji ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszanica.ugm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszanica 38-722 Olszanica 81.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Olszanicy - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.