Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym do zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 42 01
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 42 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym do zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82c2f9a8-645c-4f23-a6d7-fe5c1db5a044
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037718/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdziału XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPF.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych cech technicznych i jakościowych.
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej o nawierzchni z kostki brukowej o łącznej długości 211,0 m w tym odcinek o długości 82,00 m o szerokości pasa drogowego 5,0 m, odcinek o długości 129,00 m o szerokości jezdni 5,0 m i szerokości pasa drogowego 8,0 m
Zakres zadania obejmuje m.in.:
1.1. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne;
1.2. okrawężnikowanie;
1.3. wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, typ behaton gr. 8 cm, kolor szary, na posypce cementowo-piaskowej – 921,75 m2; + nawierzchnia progu zwalniającego 45,0 m2;
1.4. wykonanie zjazdów do posesji (kolor grafitowy) oraz dojść do furtek (kolor szary) o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm, typ Holland na posypce cementowo - piaskowej - 82,30 m2,(zjazdy) 9,6 m2 (dojścia);
1.5. wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych ażurowych JOMB z wypełnieniem otworów kruszywem kamiennym - 209,50 m2;
1.6. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12 x 25 cm na posypce cementowo - piaskowej na ławie betonowej z oporem 554,70 m; Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 m na posypce cementowo - piaskowej na ławie betonowej z oporem 20,00 m;
1.7. Wykonanie poboczy o nawierzchni z kruszyw
1.8. wprowadzenie stałej organizacji ruchu, pionowe znaki drogowe: słupki z rur stalowych – 7 szt., tablice – 9 szt.;
1.9. Przebudowa zjazdu z odtworzeniem nawierzchni z kostki z odzysku – 20,00 m2;
1.10. prace wykończeniowe:
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych,
- wykonanie trawników 180,00 m;
Uwagi:
1. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, STWiOR i przedmiar robót.
2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodny z podanymi w ofercie cenami jednostkowymi i czynnikami cenotwórczymi.
3. Wykonawca prowadząc roboty ma obowiązek zapewnić stały dojazd do wszystkich posesji przyległych do budowanej drogi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.8.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.3 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.4 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej,
8.1.4.1
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności:
• Drogowej,
W/w osoby muszą posiadać:
- ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz
- aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa).
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego, na podstawie Wykazu personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ)
8.1.4.2
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
- co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto lub dwie roboty polegającą na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda
Ocena tego warunku na podstawie Wykazu robót budowlanych oraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz robót budowlanych
W przypadku składania oferty wspólnej, Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie). W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie doświadczenia, zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli spełni go ten jeden podmiot udostępniający zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1.1.1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej Grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 3 do SWZ);
10.1.1.2 zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
10.1.1.3 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
10.1.1.4 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wykaz personelu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca – wg Załącznika nr 4 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.1 SWZ,
• Wykaz robót budowlanych wykonanych - wg Załącznika nr 6 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.2 SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:6 700,00 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres zmian umowy określone w projektowanych Postanowieniach umowy Załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Przebudowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym do zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym
- Budowa ulicy Bławatkowej w Wyszkowie
- Poprawa infrastruktury sportowej poprzez modernizacje boiska piłkarskiego przy SP 5 w Wyszkowie
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej do PSZOK w Tuszowie"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łęka Mroczeńska (Zapłocie) w Gminie Baranów
- Remont drogi gminnej Sienna - Berdychów nr 290687K w km od 0+140,0 do km 0+416,2 w miejscowości Sienna, Gmina Gródek nad Dunajcem
- Zielona przestrzeń - utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni w Gminie Czernichów
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ze ścieżką edukacyjną w Koziegłowach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.