Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Pyskowice: Remont dachu, elewacji i balkonów budynku Gimnazjum nr 1 w Pyskowciach
Numer ogłoszenia: 111927 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 1 im. Noblistów Polskich, ul. Strzelców Bytomskich 1, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2332685, fax 0-32 2332685.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gimnazjum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu, elewacji i balkonów budynku Gimnazjum nr 1 w Pyskowciach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu, elewacji i balkonów budynku Gimnazjum Nr 1 w Pyskowicach: - wymiana pokrycia z papy (papa termozgrzewalna na podkładzie z papy perforowanej) z osadzeniem kominów wentylacyjnych - 578,56 m2, - pokrycie dachu 1dną wartswą papy termozgrzewlanej - 282,00 m2, - rozbiórka attyk dachowych, przemurowanie kominów, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana kratek wentylacyjnych z uzupełnieniem tynków i malowania - 35 sztuk, - naprawa stopni obłożonych masą lastryko - 40 miejsc, - naprawa tynkó zewnętrznych i przygotowanie do malowania (czyszczenie i mycie, impregnacja grzybobójcza, gruntowanie, szpachlowanie) - 1735,04 m2, - naprawa i odtworzenie boni prostokątnych i gzymsów - 2142,25 m2, - dwukrotne malowanie ścian farbą silikonową - 1874,76 m2, - czyszczenie cokołów przez piaskowanie z uzupełnieniem ubytków - 201,70 m2, - wymiana posadzki balkonów z naprawą izolacji przeciwwilgociowej - 16,95 m2, - wymiana instalacji odgromowej, - wywóz i utylizacja gruzu i papy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę zgodną z ustawą i SIWZ, spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i złożą stosowne oświadczenia (każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie z US, ZUS lub KRUS, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku współnego ubiegania się wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że: a) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 4 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający rozumie prace zrealizowane w zakresie: - wykonania lub remontu pokrycia dachowego z papy o wartości robót powyżej 40 000,00 zł każda (co najmniej 2 zamówienia), - remontu elewacji budynku o wartości robót powyżej 80 000,00 zł każda (co najmniej 2 zamówienia). W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wykonawcy są zobowiązani przedłożyć wykaz wykonanych (zakończonych i odebranych) robót budowlanych sporządzonych według załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzone przez inwestora, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dysponują potencjałem kadrowym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że osoby, które pełnić będą funkcję kierownika budowy i robót posiadają odpowiednie uprawnienia: a) kierownik budowy - osoba z uprawnieniami do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownik robót elektrycznych (instalacja odgromowa) - osoba z uprawnienami do kierowania robotami w specjalności elektrycznej, c) dopuszcza się pełnienie funkcji kierownika robót elewacyjnych przez osobę z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej. Osoby te muszą mieć uprawniena budowlane do kierowania robotami w specjalności j/w, muszą być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i muszą być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć kserokopię uprawnień i zaświadczenie OIIB potwierdzające stawiane warunki. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy. 5. Znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja finansowa): a) w całym okresie trwania realizacji umowy, wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 300 000,00 zł, a w przypadku wykonawców występujących wspólnie minimalna kwota jednego wykonawcy 150 000,00 zł, łącznie 300 000,00 zł. W celu potwierdzenia powyższego warunku wykonawcy składają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, pok. 303..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, Biuro Obsługi Interesantów - pok. 107..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
- Opróżnianie ulicznych koszy na odpady w 2025r.
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.