eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinSporządzenie wyceny nieruchomości będącej własnością Powiatu Lubelskiego, położonej w obrębie ewidencyjnym Osmolice I jednostka ewidencyjna Strzyżewice, stanowiącej działkę nr 1123/9 o pow. 0.4432 ha

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Lublin: Sporządzenie wyceny nieruchomości będącej własnością Powiatu Lubelskiego, położonej w obrębie ewidencyjnym Osmolice I jednostka ewidencyjna Strzyżewice, stanowiącej działkę nr 1123/9 o pow. 0.4432 ha
Numer ogłoszenia: 112010 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubelski , ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5326009, faks 081 5347373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie wyceny nieruchomości będącej własnością Powiatu Lubelskiego, położonej w obrębie ewidencyjnym Osmolice I jednostka ewidencyjna Strzyżewice, stanowiącej działkę nr 1123/9 o pow. 0.4432 ha.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie do celów sprzedaży wyceny nieruchomości będącej własnością Powiatu Lubelskiego, położonej w obrębie ewidencyjnym Osmolice I jednostka ewidencyjna Strzyżewice, stanowiącej działkę nr 1123/9 o pow. 0.4432 ha, dla której Sąd Rejonowy w Lublinie X Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą KW Nr LU1I/00123494/5 1.Operat szacunkowy winien być wykonany w dwóch egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmianami) - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzenia operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zmianami) i instrukcjami technicznymi. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku zmian uwarunkowań prawnych lub istotnych zmian czynników, o których mowa w art. 154 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmianami), w okresie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego. Wykonawca zobowiązany jest po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego do jego aktualizacji przez okres kolejnych 6 miesięcy. Wykonawca dokonuje aktualizacji poprzez umieszczenie stosownej klauzuli w operacie szacunkowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 powołanej wyżej ustawy. Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, których profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania czynności przewidzianych do realizacji - zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmianami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia w/w warunków Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów: 1.pisemnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonych przepisem art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ww. ustawy (wg wzoru - zał. nr 1 do formularza ofertowego), 2.odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert-oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 3.dokument potwierdzający uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomościami (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). * W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów określonych w ppkt 1) i 2). ** Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się przedmiotowych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Niniejsze dokumenty będą sprawdzane pod względem zgodności z prawem oraz kompletności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublinie przy ul. Spokojnej 9 (Wydział Inwestycji i Funduszy Pomocowych, II piętro, pokój 201).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublinie przy ul. Spokojnej 9 (Wydział Inwestycji i Funduszy Pomocowych, II piętro, pokój 201).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.