Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-21
Szczucin: Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Ośrodku Zdrowia w Słupcu
Numer ogłoszenia: 112130 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie , ul. Piłsudskiego 15, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 0-14 643 61 95, faks 0-14 643 61 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzozszczucin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Ośrodku Zdrowia w Słupcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Ośrodku Zdrowia w Słupcu, mieszczącym się pod adresem Słupiec 320, 33 230 Szczucin. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: -częściową rozbiórkę ścian działowych rozdzielających pomieszczenia, -wymurowanie ścian działowych, -demontaż drzwi, -poszerzenie drzwi wejściowych, -montaż nowych drzwi (5 szt.), -montaż nadproży, -modyfikację wentylacji, -przebudowę instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, -demontaż wszystkich urządzeń sanitarnych, -montaż nowej muszli ustępowej i umywalki - przybory przystosowane dla osób niepełnosprawnych, -montaż pozostałych urządzeń sanitarnych, -przebudowę instalacji elektrycznej, -wymiana okien (2 szt.), -rozbiórkę posadzki, -wykonanie posadzki z płytek antypoślizgowych, -licowanie ścian płytkami, -malowanie ścian, -montaż uchwytów przy muszlach ustępowych i umywalkach. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym pod nazwą: Przebudowa pomieszczeń - dostosowanie WC do potrzeb osób niepełnosprawnych - Ośrodek Zdrowia w Słupcu, gmina Szczucin, powiat dąbrowski (stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projektem instalacji elektrycznych (Załącznik nr 9) i projektem instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (Załącznik nr 10). 3. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć wyłącznie zakresu zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy nie żąda wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, - Oświadczenia, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadają odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, zgodnie z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym - sporządzonego wg Załącznika Nr 4 do SIWZ wraz z zobowiązaniem z art. 26 pkt.2b . - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej 2 podobne zamówienia o wartości minimum 30 000 złotych brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) każda. Załącznik Nr 5 do SIWZ. Przez zamówienia podobne rozumie się dostosowanie pomieszczeń sanitarnych na potrzeby osób niepełnosprawnych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.8
- 2 - Okres gwarancji na roboty - 0.2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a mianowicie: 1. konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. zmiany są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO, 3. zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa, 4. wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzozszczucin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie
ul. Piłsudskiego 15
33-230 Szczucin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie ul. Piłsudskiego 15 33-230 Szczucin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Dokończenie robót remontowych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie o windę systemową w związku z realizacją Projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku".
- "Remont niecki pływalni i hali basenowej KSOS Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie"
- Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu w partnerstwie projektu pn. "Usługi Społeczne w Gminie Miejskiej Lubań".
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.