eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawa leków, materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku oraz środków dezynfekujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-16

Tarnów: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku oraz środków dezynfekujących
Numer ogłoszenia: 11214 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie, al. Matki Bożej Fatimskiej 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 621-77-91, 621-84-46, fax 0-14 621-47-90.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku oraz środków dezynfekujących.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków, materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku oraz środków dezynfekujących według asortymentu określonego w zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. w podziale na nastepujące części: 1. Sprzęt jednorazowego użytku 2. Papiery medyczne 3. Materiały opatrunkowe 4. Rękawice zabiegowe i chirurgiczne 5. Leki 6. Środki dezynfekujące

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.45.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 6 000,- zł. (słownie złotych: Sześć tysięcy) z czego: część 1: 2 000 zł (słownie złotych: Dwa tysiące); część 2: 500,- zł (słownie złotych: Pięćset) ; część 3: 500,- zł (słownie złotych: Pięćset); część 4: 500,- zł (słownie złotych: Pięćset); część 5. 2 000 zł (słownie złotych: Dwa tysiące): część 6:500,- zł (słownie złotych: Pięćset).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnianie poniższych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt 1 do 4. ) zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a wymienione w pkt. 4 niniejszej specyfikacji, w tym dokumentu, o którym mowa w pkt 4 b) SIWZ (oświadczenia Wykonawcy złożonego w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych) - którego zgodność ze stanem faktycznym będzie oceniana na podstawie pozostałych dokumentów wskazanych w pkt. 4 SIWZ . Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zezwolenie Głównego Inspektora farmaceutycznego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej (zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 - Prawo farmaceutyczne - Dz.U.Nr 53z 2004r. poz. 533 z p zm) (o ile zakres dostawy na jaki złożona została oferta Wykonawcy wymaga posiadania takiego zezwolenia) c) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) - wg wzoru jak w zał. Nr 3 do SIWZ, UWAGA: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.b według treści jak w zał. nr 3 do specyfikacji składa dodatkowo upoważniony przedstawiciel konsorcjum np. lider (pomijając informacje dotyczące adresu i nr regon), natomiast każdy z członków składa oświadczenie według treści jak w zał. nr 3a. do niniejszej SIWZ d) dowód wniesienia wadium e) oraz dla Wykonawców składających ofertę na część V tj. dostawę leków: dodatkowy dokument tj: Aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi , substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 stycznia 2003r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu wydawania i cofania zezwoleń na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi , substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R oraz obowiązków podmiotów posiadających te zezwolenia (Dz.U. nr 36 z 2003r. poz. 317)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie Al. Matki Bożej Fatimskiej 2 33-100 Tarnów sekretariat.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie Al. Matki Bożej Fatimskiej 2 33-100 Tarnów sekretariat Dyrektora PSPR.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papiery medyczne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papierów medycznych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały opatrunkowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice zabiegowe i chirurgiczne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawic zabiegowych i chirurgicznych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.14.20-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki dezynfekujące.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekujących.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.45.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.