eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec105.24 Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
105.24 Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 780-01-46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

105.24 Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-128a5b32-5327-4c16-b1d1-cb3f9ad9a14e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220100/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 SPRZEDAŻ I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO STERYLIZACJI

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-128a5b32-5327-4c16-b1d1-cb3f9ad9a14e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/ocds-148610-128a5b32-5327-4c16-b1d1-cb3f9ad9a14e

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf
3. Ofertę oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 2 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje (nie dotyczy składania ofert) Wykonawcy przekazują:
a) za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
lub
b) drogą elektroniczną na adres przetargi@szpital.mielec.pl.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowaniu się na platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: SzP.ZP.271.105.24

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
-poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
-telefon: 17 780-01-39
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.105.24 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.105.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 1 – Testy chemiczne do sterylizacji
L.p. Opis J.m. Ilość
1. Niezawierające niebezpiecznych substancji toksycznych etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej, z pięcioma miejscami informacyjnymi opisanymi w języku polskim:
1. wiersz sterylizator, cykl, użytkownik
2. wiersz data procesu
3. wiersz data ważności
Nadruk poprzeczny do kierunku rozwijania taśmy (do metkownicy typu BLITZ), rolka 500 szt., opakowanie 18 szt. Do każdego zamówionego opakowania etykiet wykonawca dostarcza rolkę tuszującą do metkownicy. op. 10
2. Niezawierające niebezpiecznych substancji toksycznych etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji plazmowej, z pięcioma miejscami informacyjnymi opisanymi w języku polskim:
1. wiersz sterylizator, cykl, użytkownik
2. wiersz data procesu
3. wiersz data ważności
Nadruk poprzeczny do kierunku rozwijania taśmy (do metkownicy typu BLITZ), rolka 500 szt., opakowanie 18 szt. Do każdego zamówionego opakowania etykiet wykonawca dostarcza rolkę tuszującą do metkownicy. op. 4
3. Przyrząd PCD do kontroli wsadu posiadający element spiralny w postaci rurki o długości 1,5 m i średnicy 1 mm wykonanej ze stali nierdzewnej w obudowie wykonanej z polimeru w celu zachowania równej temperatury w całym zestawie kontrolnym. Z możliwością stosowania do wskaźników typu 6, kontroli biologicznej i testu Bowie&Dick. Zestaw 250 szt. testów klasy 6 + przyrząd PCD. szt. 6
4. Samoprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o wartościach ustalonych 134° C/7 min. i 121° C/20 min., na wskaźniku nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowe przebarwienie z koloru różowego na niebieski lub czarny. Typ nadrukowany na każdym wskaźniku. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej dokumentacji oraz kompatybilny ze spiralnym przyrządem PCD, max 20 x 100 mm. szt. 80 000
5. Samoprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o wartościach ustalonych 134° C/5,3 min. i 121° C/15 min., na wskaźniku nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowe przebarwienie z koloru różowego na niebieski lub czarny. Typ nadrukowany na każdym wskaźniku. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej dokumentacji oraz kompatybilny ze spiralnym przyrządem PCD, max 20 x 100 mm. szt. 4000
6. Pakiet testowy typu Bowie & Dick zgodny z normą PN EN ISO 11140, o wymiarach 11,5 cm x 12,5 cm, pakiet testowy powinien się składać z karty testowej umieszczonej pomiędzy arkuszami specjalnego papieru i pianki, arkusz kontrolny zawierający na rewersie formularz dokumentacyjny w języku polskim, zawierający m. in. informacje o jednostce, dacie, numerze urządzenia i wyniku końcowym, na teście powinny znajdować się informacje w języku polskim o normie, nazwie produktu, numerze LOT, dacie produkcji i przydatności. W celu dodatkowego zabezpieczenia przed uszkodzeniem i zabrudzeniem każdy pakiet Bowie & Dick powinien być opakowany w woreczek strunowy. szt. 150
7. Test paskowy typu Bowie&Dick w formie paska, z przesuwalną substancją wskaźnikową , zgodny z poniższymi parametrami:
- na teście powinny znajdować się informacje w języku polskim o normie, wyniku, nazwie produktu, numerze LOT, dacie przydatności,
- test kompatybilny z przyrządem testowym - tubą PCD
Opakowanie 100 szt. op. 8
8. Koperty do dokumentacji formatu A4 wg wzoru Zamawiającego szt. 900
10. Ampułkowy test biologiczny szybkiego odczytu, zgodny z poniższymi parametrami: wstępny odczyt po 3 godz., ostateczny po 5 godz., rodzaj zastosowanych szczepów bakterii wyraźnie oznaczony na każdej ampułce, etykieta na ampułce łatwo odklejana, ze wskaźnikiem sterylizacji parowej, kompatybilny z inkubatorem Smart Well będącym w posiadaniu Zamawiającego, wielkość opakowania 100 sztuk. szt. 250
11. Plomby plastikowe bez wskaźnika do zabezpieczenia zamknięcia kontenerów przed nieautoryzowanym otwarciem, przeznaczone do kontenerów standardowych AESCULAP, będących na wyposażeniu szpitala. Długość ramienia prostego wchodzącego w zamknięcie kontenera min 40 mm. Nadające się do recyklingu. Kolor czerwony lub niebieski. Opakowanie 1000 szt. op. 10
12. Filtry do kontenera papierowe, ze wskaźnikiem S klasy A, okrągły o średnicy 19mm. Opakowanie 500 sztuk. op. 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

30192800-9 - Etykiety samoprzylepne

30199230-1 - Koperty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 2 Rękawy papierowo-foliowe i rękawy TYVEK
L.p. Opis J.m. Ilość
1. Rękaw papierowo-foliowy płaski, gramatura 70g/m2, wskaźnik sterylizacji STEAM/EO/FORM
Rozmiar 100 mm, dł. 200 m 1 rolka 30
2. Rękaw papierowo-foliowy płaski, gramatura 70g/m2, wskaźnik sterylizacji STEAM/EO/FORM
Rozmiar 150 mm, dł. 200 m 1 rolka 60
3. Rękaw papierowo-foliowy płaski, gramatura 70g/m2, wskaźnik sterylizacji STEAM/EO/FORM
Rozmiar 300 mm, dł. 200 m 1 rolka 10
4. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą, gramatura 70g/m2, wskaźnik sterylizacji STEAM/EO/FORM
Rozmiar 380 mm x 80 mm x 100 m 1 rolka 10
5. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą, gramatura 70g/m2, wskaźnik sterylizacji STEAM/EO/FORM
Rozmiar 300 mm x 60 mm x 100 m 1 rolka 50
6. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą, gramatura 70g/m2, wskaźnik sterylizacji STEAM/EO/FORM
Rozmiar 150 mm x 50 mm x 100 m 1 rolka 60
7. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą, gramatura 70g/m2, wskaźnik sterylizacji STEAM/EO/FORM
Rozmiar 200 mm x 50 mm x 100 m 1 rolka 8
8. Rękawy Tyvek-folia płaskie ze wskaźnikiem sterylizacji plazmą VH2O2,
Rozmiar 150mm x 100 m 1 rolka 2
9. Rękawy Tyvek-folia płaskie ze wskaźnikiem sterylizacji plazmą VH2O2
Rozmiar 500mm x 100 m 1 rolka 6

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 3 - Rękawy folia-polyolefin
L.p. Opis J.m. Ilość
1. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, zgodnych z poniższymi parametrami: gramatura polyolefinu 93g/m˛, grubość folii 50 µm, folia 6-warstwowa, zgrzew fabryczny 3-kanałowy we wszystkich rozmiarach, bezpyłowe otwarcie w obu kierunkach, oznaczenie normy ISO 11607-1 oraz EN 868-5, temperatura zgrzewu - 130° C - 150°C. Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający szczelność mikrobiologiczną przez min. 12 miesięcy wyrobów po sterylizacji.
Rozmiar: 520 mm x 70 m 1 rolka 2
2. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, zgodnych z poniższymi parametrami: gramatura polyolefinu 93g/m˛, grubość folii 50 µm, folia 6-warstwowa, zgrzew fabryczny 3-kanałowy we wszystkich rozmiarach, bezpyłowe otwarcie w obu kierunkach, oznaczenie normy ISO 11607-1 oraz EN 868-5, temperatura zgrzewu - 130° C - 150°C. Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający szczelność mikrobiologiczną przez min. 12 miesięcy wyrobów po sterylizacji.
Rozmiar: 420 mm x 70 m 1 rolka 8
3. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, zgodnych z poniższymi parametrami: gramatura polyolefinu 93g/m˛, grubość folii 50 µm, folia 6-warstwowa, zgrzew fabryczny 3-kanałowy we wszystkich rozmiarach, bezpyłowe otwarcie w obu kierunkach, oznaczenie normy ISO 11607-1 oraz EN 868-5, temperatura zgrzewu - 130° C - 150°C. Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający szczelność mikrobiologiczną przez min. 12 miesięcy wyrobów po sterylizacji.
Rozmiar: 320 mm x 70 m 1 rolka 10
4. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, zgodnych z poniższymi parametrami: gramatura polyolefinu 93g/m˛, grubość folii 50 µm, folia 6-warstwowa, zgrzew fabryczny 3-kanałowy we wszystkich rozmiarach, bezpyłowe otwarcie w obu kierunkach, oznaczenie normy ISO 11607-1 oraz EN 868-5, temperatura zgrzewu - 130° C - 150°C. Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający szczelność mikrobiologiczną przez min. 12 miesięcy wyrobów po sterylizacji.
Rozmiar: 250 mm x 70 m 1 rolka 10
5. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, zgodnych z poniższymi parametrami: gramatura polyolefinu 93g/m˛, grubość folii 50 µm, folia 6-warstwowa, zgrzew fabryczny 3-kanałowy we wszystkich rozmiarach, bezpyłowe otwarcie w obu kierunkach, oznaczenie normy ISO 11607-1 oraz EN 868-5, temperatura zgrzewu - 130° C - 150°C. Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający szczelność mikrobiologiczną przez min. 12 miesięcy wyrobów po sterylizacji.
Rozmiar: 210-220 mm x 70 m 1 rolka 8
6. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, zgodnych z poniższymi parametrami: gramatura polyolefinu 93g/m˛, grubość folii 50 µm, folia 6-warstwowa, zgrzew fabryczny 3-kanałowy we wszystkich rozmiarach, bezpyłowe otwarcie w obu kierunkach, oznaczenie normy ISO 11607-1 oraz EN 868-5, temperatura zgrzewu - 130° C - 150°C. Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający szczelność mikrobiologiczną przez min. 12 miesięcy wyrobów po sterylizacji.
Rozmiar: 160 mm x 70 m 1 rolka 6
7. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, zgodnych z poniższymi parametrami: gramatura polyolefinu 93g/m˛, grubość folii 50 µm, folia 6-warstwowa, zgrzew fabryczny 3-kanałowy we wszystkich rozmiarach, bezpyłowe otwarcie w obu kierunkach, oznaczenie normy ISO 11607-1 oraz EN 868-5, temperatura zgrzewu - 130° C - 150°C. Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający szczelność mikrobiologiczną przez min. 12 miesięcy wyrobów po sterylizacji.
Rozmiar: 120 mm x 70 m 1 rolka 6

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 4 - Włóknina i papier krepowany do sterylizacji
L.p. Opis J.m. Ilość
1. Opakowanie ze specjalnej krepy (97% włókien celulozowych + środki zaklejające) zgodne z poniższymi parametrami: przeznaczone do sterylizacji parowej, gazowej; kolor biały, gramatura 60g/m2, potwierdzony przez producenta okres sterylności przez co najmniej 180 dni. Potwierdzenie producenta sterylności przez 365 dni przy 2 warstwach krepy i sterylizacji parą. Papier nie posiada lateksu (potwierdzenie producenta). Producent potwierdza 99,99% szczelności (retencji).
Rozmiar 900 mm x 900 mm
Opakowanie 250 sztuk op 2
2. Opakowanie wykonane w 100% ze stopionych antystatycznych włókien polipropylenowych o gramaturze min. 55 gm² zgodne z poniższymi parametrami: przeznaczone do sterylizacji parowej, gazowej, formaldehydowej, plazmowej. Potwierdzony przez producenta okres sterylności przez co najmniej 180 dni. Papier nie posiada lateksu. Producent potwierdza 99,99% szczelności (retencji). Mocne i wytrzymałe o niskim poziomie strzępienia i wysokiej barierze. Kluczem do bariery ochronnej SMS są trzy zgrzewane warstwy mikroskopijnych włókien, które tworzą skomplikowaną ścieżkę, stanowiącą stałą barierę bakteriologiczną do utrzymania sterylności.
Kolor niebieski. Rozmiar: 900 mm x 900 mm szt 6 000
3. Opakowanie wykonane w 100% ze stopionych antystatycznych włókien polipropylenowych o gramaturze min. 55gm² zgodne z poniższymi parametrami: przeznaczone do sterylizacji parowej, gazowej, formaldehydowej, plazmowej. Potwierdzony przez producenta okres sterylności przez co najmniej 180 dni. Papier nie posiada lateksu. Producent potwierdza 99,99% szczelności (retencji). Mocne i wytrzymałe o niskim poziomie strzępienia i wysokiej barierze. Kluczem do bariery ochronnej SMS są trzy zgrzewane warstwy mikroskopijnych włókien, które tworzą skomplikowaną ścieżkę, stanowiącą stałą barierę bakteriologiczną do utrzymania sterylności.
Kolor zielony. Rozmiar: 900 mm x 900 mm szt 6 000
4. Opakowanie wykonane w 100% ze stopionych antystatycznych włókien polipropylenowych o gramaturze min. 55 gm² zgodne z poniższymi parametrami: przeznaczone do sterylizacji parowej, gazowej, formaldehydowej, plazmowej. Potwierdzony przez producenta okres sterylności przez co najmniej 180 dni. Papier nie posiada lateksu. Producent potwierdza 99,99% szczelności (retencji). Mocne i wytrzymałe o niskim poziomie strzępienia i wysokiej barierze. Kluczem do bariery ochronnej SMS są trzy zgrzewane warstwy mikroskopijnych włókien, które tworzą skomplikowaną ścieżkę, stanowiącą stałą barierę bakteriologiczną do utrzymania sterylności.
Kolor niebieski. Rozmiar: 1200 mm x 1200 mm szt 10 000
5. Opakowanie wykonane w 100% ze stopionych antystatycznych włókien polipropylenowych o gramaturze min. 55 gm² zgodne z poniższymi parametrami: przeznaczone do sterylizacji parowej, gazowej, formaldehydowej, plazmowej. Potwierdzony przez producenta okres sterylności przez co najmniej 180 dni. Papier nie posiada lateksu. Producent potwierdza 99,99% szczelności (retencji). Mocne i wytrzymałe o niskim poziomie strzępienia i wysokiej barierze. Kluczem do bariery ochronnej SMS są trzy zgrzewane warstwy mikroskopijnych włókien, które tworzą skomplikowaną ścieżkę, stanowiącą stałą barierę bakteriologiczną do utrzymania sterylności.
Kolor zielony. Rozmiar: 1200 mm x 1200 mm szt 10 000

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 5 - Testy mycia i dezynfekcji
L.p. Opis J.m. Ilość
1. Test do kontroli skuteczności mycia w myjni, w formie paska, wykonanego z tworzywa. Substancja wskaźnikowa w formie czterech kwadratów, zawierająca m. in. dwa rodzaje białek, lipidy i polisacharydy, koloru ciemnoczerwonego symulująca pozostałości zaschniętej krwi. Na teście umieszczono informacje w języku polskich o normach, nazwie produktu, numerze LOT. Wykonawca dostarcza 10 szt. uchwytów . Uchwyty w postaci otwieranego klipsa ,nie uszkadzającego wskaźnika.
Opakowanie 100 szt. op. 80
2. Wskaźnik chemiczny do kontroli dezynfekcji termicznej w myjni/dezynfektorze w zakresie parametrów: 90 °C-5 min., tolerancja dla czasu i temperatury zgodna z typem 6. Zdecydowana zmiana barwy w polu testowym.
Opakowanie 200 szt.
op. 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 6 - Testy biologiczne i testy kontroli sterylizacji plazmowej, papier termiczny do myjni i autoklawów
L.p. Opis J.m. Ilość
1. Zestaw testowy - wskaźnik biologiczny zawierający Geobacillus stearothemophils; wskaźnik przeznaczony do sterylizacji w nasyconej parze wodnej w temp. 121 °C oraz w temp. 134 °C; odczyt testu przy wykorzystaniu inkubatora w czasie nie dłuższym niż 20 min. z możliwością dokonania ponownego odczytu potwierdzającego w ciągu 24 godz.; wskaźnik posiada kod QR; wskaźnik kompatybilny z posiadanym inkubatorem BIOVOLOX szt. 3500
2. Zestaw testowy - wskaźnik biologiczny zawierający Geobacillus stearothemophils; wskaźnik przeznaczony do sterylizacji H2O2 w temp. 50-55 °C; odczyt testu przy wykorzystaniu inkubatora w czasie nie dłuższym niż 20 min. z możliwością dokonania ponownego odczytu potwierdzającego w ciągu 24 godz.; wskaźnik posiada kod QR; wskaźnik kompatybilny z posiadanym inkubatorem BIOVOLOX szt. 600
3. Czynnik sterylizujący do sterylizatora plazmowego 130 HPO; zawierający min. 59% nadtlenku wodoru; termin przydatności 12 miesięcy; oferowany czynnik kompatybilny z posiadanym sterylizatorem 130 HPO Matachana;
Opakowanie zawiera 3 szt. op. 8
4. Papier termiczny do sterylizatora o wymiarach: szerokość 57 mm długość 60 m szt. 50
5. Papier termiczny do myjni o wymiarach: szerokość 57mm długość 30 m szt. 40
6. Papier termiczny do inkubatora testów biologicznych, szerokość 57 mm długość 10 m szt. 40
7. Test chemiczny typ IV wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do kontroli sterylizacji parami nadtlenku wodoru VH2O2 oraz plazmowej. Do stosowania w posiadanym sterylizatorze 130HPO Matachana , odpowiadający klasie 4 wg ISO 11140-1, zmiana koloru z fioletowego na różowy, substancja lub mieszanina niestwarzająca zagrożenia. Wymagane dołączenie deklaracji producenta potwierdzającej klasę wskaźnika, towar będzie dostarczany w oryginalnym, firmowym opakowaniu /400szt./ po zawarciu umowy z dostatecznie długim okresem ważności min. 12 miesięcy (licząc od daty dostawy) op. 4
8. Test biologiczny do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu / gorącym powietrzem zawierający populację min. 106 B. Atrophaeus przeznaczony do inkubacji 7-dniowej w temp. 30-35 °C (kl. 6). Odpowiedni do stosowania w komorze dezynfekcyjnej AKD4. szt. 100
9. TEST HELIX PLAZMA : Wskaźnik chemiczny typu 2 do wykrywania prawidłowej próżni, jakości nadtlenku wodoru i obecność gazów niekondensowanych w procesach sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Korpus testowy Helix składa się z długiego plastikowego węża, którego koniec jest połączony z inkubatorem. Zgodność z normą: ISO 11140-1 Zmiana koloru różowego na żółty, bez ołowiu. Substancja lub mieszanina niestwarzająca zagrożenia. Do stosowania w posiadanym sterylizatorze 130HPO Matachana, Data ważności min 4 lata . Opakowanie 250 wskaźników + przyrząd testowy. op. 3
10. Test zgrzewu. Arkusze do kontroli jakości zgrzewu w zgrzewarkach zgodnych z normą EN ISO 11607-2:2006 oraz EN 868-5.Data ważności: min. 2 lata.
1 opakowanie 250 szt. op. 4
11. Test kontroli prawidłowej pracy zgrzewarki oraz jakości zgrzewu do zastosowania w opakowaniach HDPE- TYVEK ( instrukcja zastosowania w zestawie).
1 opakowanie 250 szt. testów op. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 7 - Wkładki absorpcyjne i akcesoria do sterylizacji
L.p. Opis J.m. Ilość
1. Taśmy do zamykania pakietów ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej o wymiarach 18-19 mm x 50 m, nieodklejająca się od pakietów w trakcie sterylizacji. Wymagane dołączenie charakterystyki wytrzymałościowej producenta.
rol. 1000
2. Taśmy do zamykania pakietów ze wskaźnikiem procesu sterylizacji plazmowej o wymiarach 18-19 mm x 50 m nieodklejająca się od pakietów w trakcie sterylizacji. Wymagane dołączenie charakterystyki wytrzymałościowej producenta.
rol. 20
3. Etykieta z indykatorem procesu sterylizacji parowej do przyklejania w dokumentacji medycznej pacjenta, po procesie sterylizacji przeznaczona do kontenerów standardowych Aesculap, będących na wyposażeniu szpitala. Etykieta z miejscem do wpisywania informacji.
Rozmiar: dł. 74 mm x szer. 35 mm.
Pojedyncze etykiety umieszczone w opakowaniu po 1000 szt.
op. 6
4. Standardowy papier absorpcyjny wchłaniający wilgoć, biały; 70-110g/m2 – 25-30x30 cm (op. A 1000 szt) op. 10
5. Standardowy papier absorpcyjny wchłaniający wilgoć, biały; 70-110g/m2 – 30x50 cm 500 arkuszy w opakowaniu. op. 15
6. Standardowy papier absorpcyjny wchłaniający wilgoć, biały; 70-110g/m2 – 35-40x50-58 cm 500 arkuszy w opakowaniu op. 5
7. Wysokochłonne papierowe wkładki absorpcyjne o gramaturze nie mniejszej niż 80g/m2, wchłaniający wilgoć, do wykładania tac narzędziowych i kontenerów, zabezpieczający opakowanie przed uszkodzeniem czy rozerwaniem.
Rozmiar min 300x600 - 610 mm, opakowanie 1000 szt op. 6

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, złoży wraz z ofertą, aktualne na dzień złożenia przedmiotowe środki dowodowe:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ),
b) w zakresie Grupy 2: Informacja na temat spełnienia wymaganych przez Zamawiającego parametrów (Załącznik nr 5 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ),
W zakresie Grupy 2: Informacja na temat spełnienia wymaganych przez Zamawiającego parametrów (Załącznik nr 5 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, oświadczenia, podmiotowe lub przedmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.
c) przedmiotowe środki dowodowe tj.
-oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
-w zakresie Grupy 2: Informacja na temat spełnienia wymaganych przez Zamawiającego parametrów (Załącznik nr 5 do SWZ).
d) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
-odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca np. w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. d);
f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu); pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,
b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;
e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian
2. Zmiany wymienione w ust. 1 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, z uzasadnieniem konieczności zmiany, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie pisemnego aneksu do umowy.
3. Waloryzacja wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 439 ust. 1-4 ustawy Pzp, jest możliwa według następujących zasad:
a) Po upływie okresu 6 miesięcy (termin początkowy) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia (waloryzacja) w sytuacji, gdy ceny jednostkowe określone w załączniku do Umowy wzrosną o co najmniej 20% w porównaniu do cen zakupu asortymentu, o których mowa, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy,
b) Wykonawca wnioskujący o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia przedstawia projekt aneksu do umowy z wykazem rodzaju wszystkich cen brutto zł asortymentu objętego niniejsza umową, uprawniających do żądania zmiany wynagrodzenia wraz z dowodami będącymi podstawą do akceptacji aneksu, tj. kserokopiami faktur zakupu asortymentu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz z zakupami tego asortymentu w 6 miesiącu realizacji umowy. We wniosku o zmianę umowy Wykonawca przedstawia także wyszczególnienie ilości asortymentu każdej wykazanej pozycji potrzebnej do końca realizacji umowy;
c) Jeżeli wartość asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy wzrośnie o co najmniej 20 %, w porównaniu do cen przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, Zamawiający może wyrazić zgodę na podwyższenie wynagrodzenia o różnicę cen asortymentu wyszczególnionego w Wykazie do aneksu, pomiędzy udowodnionymi wartościami ceny przyjętej w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie a wartościami tych cen po upływie 6 miesięcy, a w dalszej kolejności co 6 miesięcy. Podwyższenie wynagrodzenie może nastąpić o wartość różnicy cen asortymentu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie a cenami występującymi po 6 miesiącach realizacji umowy, pomnożoną o potrzebne ilości materiałów i kosztów do końca realizacji umowy. Zestawienie cen stanowiące podstawę wyliczenia wynagrodzenia będzie stanowiło załącznik do aneksu do umowy.
d) Przez zmianę ceny asortymentu rozumie się wzrost odpowiednio cen, jak i ich obniżenie, względem cen przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. W przypadku obniżenia cen asortymentu Wykonawca przedstawia także aneks do umowy w sposób jak opisano o podwyżkach, z zastrzeżeniem przedstawienia cen początkowych oraz obniżonych co 6 miesięcy.
(pozostały zakres zmian w informacjach dodatkowych)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia c.d.:
e) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy/podwykonawcom, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen asortymentu dotyczącego zobowiązania podwykonawcy.
f) Wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji maksymalnie do 20 % wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy,
g) Postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu,
o którym mowa w pkt. 3.6.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
5. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.