Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-11
Olsztynek: świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia, usługi monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, usługi konserwacji i serwisu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz usługi konserwacji urządzeń systemu CCTV
Numer ogłoszenia: 112253 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Budownictwa Ludowego Park Etnograficzny , ul. Leśna 23, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 519 21 64, faks 089 519 38 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumolsztynek.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia, usługi monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, usługi konserwacji i serwisu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz usługi konserwacji urządzeń systemu CCTV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia wchodzących w skład Muzeum Budownictwa Ludowego Parku Etnograficznego w Olsztynku w zakresie szczegółowo opisanym w projekcie umowy - załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: - przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej w dni pracujące oraz wolne od pracy, w godz. od 6:00 do 20:00, - przez dwóch pracowników ochrony fizycznej stałej w dni pracujące oraz wolne od pracy, w godz. od 20:00 do 6:00, - ochronę fizyczną doraźną na wezwanie, świadczoną przez załogę interwencyjną, b) świadczenie usługi monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego wraz z ochroną fizyczną doraźną wykonywaną przez załogę interwencyjną w następujących obiektach zamawiającego: - salon wystawowy znajdujący się w Olsztynku przy ul. Zamkowej 1, - Dom Mrongowiusza znajdujący się w Olsztynku przy ul. Zamkowej 1, - stajnia z Prosny znajdująca się w Olsztynku przy ul. Leśnej 23, c) świadczenie usługi konserwacji i serwisu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu w następujących obiektach zamawiającego: - salon wystawowy znajdujący się w Olsztynku przy ul. Zamkowej 1, - Dom Mrongowiusza znajdujący się w Olsztynku przy ul. Zamkowej 1, - stajnia z Prosny znajdująca się w Olsztynku przy ul. Leśnej 23, d) świadczenie usługi konserwacji urządzeń systemu CCTV, w skład którego wchodzi między innymi pięć kamer szybkoobrotowych, dwie kamery stałopozycyjne, rejestrator DVR wraz z urządzeniami peryferyjnymi, 2) zakres świadczenia usługi monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, usługi konserwacji i serwisu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz usługi konserwacji urządzeń systemu CCTV szczegółowo opisany jest w projekcie umowy - załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) wszyscy pracownicy ochrony fizycznej stałej muszą być zatrudnieni przez wykonawcę wyłącznie na umowę o pracę, 4) przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące etapy: a) etap I - obejmujący świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia, usługi monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, usługi konserwacji i serwisu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz usługi konserwacji urządzeń systemu CCTV w roku 2011, b) etap II - obejmujący świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia, usługi monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, usługi konserwacji i serwisu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz usługi konserwacji urządzeń systemu CCTV w roku 2012, c) etap III - obejmujący świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia, usługi monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, usługi konserwacji i serwisu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz usługi konserwacji urządzeń systemu CCTV w roku 2013, 5) w przypadku braku środków finansowych w roku 2012 lub 2013 na realizację przedmiotu zamówienia w ramach etapu II lub/i III, zamawiający odstąpi od realizacji tych etapów, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenia należne z tytułu wykonanego etapu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy usług, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Chodzi tu o udzielenie kolejnych zamówień obejmujących świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia, usługi monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, usługi konserwacji i serwisu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu lub usługi konserwacji urządzeń systemu CCTV, w celu zaspokojenia potrzeb zamawiającego w tym zakresie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w ochronie osób i mienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi realizowane nieprzerwanie przez okres minimum 1 roku, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto, których przedmiotem była ochrona obiektów (osób, mienia) w budynku użyteczności publicznej, przy czym co najmniej jedna z nich musi obejmować ochronę mienia (osób) w obiektach publicznych gromadzących zbiory dóbr kultury (muzea, galerie, skanseny, biura wystaw artystycznych, itp.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą zaświadczenie o ukończeniu kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, o którym mowa w § 12 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utratą zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia (Dz. U. z 2008 r. Nr 229, poz. 1528)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiana przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 2) zwiększenia bądź zmniejszenia - na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy - stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego. W powyższych sytuacjach wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, 3) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszące znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 4) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego - uprawniającego Strony do zmiany umowy w zakresie, którego dotyczą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumolsztynek.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11-015 Olsztynek, ul. Leśna 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Olsztynek, ul. Leśna 23, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Olsztynek w 2025 roku
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Elbląg"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Olsztynku
- Wykonanie dróg dla pieszych i przejścia dla pieszych w ciągu ul. Leśnej w Olsztynku
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
- Ochrona pawilonów handlowych i terenu pn.: "Centrum Lokalne Kamionek" położonego w Warszawie przy ul. Grochowskiej 328 na okres 5 miesięcy
- [U/07/2025] Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych
- Bezpośrednia kwalifikowana ochrona fizyczna w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Usługi portierskie, stróżowanie, ochrona oraz dozorowanie obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa składającej się z nieruchomości zabudowanej budynkiem użyteczności publicznej przy ul. Jana Pawła II w Słupsku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.