To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112490 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Wejherowo: Remont pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542690-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
19298579700000, ul.
ul. Jana III Sobieskiego
251,
84200
Wejherowo, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 775 000 wew. 34, faks
58 6775000 w. 43, e-mail
zamowienia@wznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie. W zakres zadania wchodzą następujące etapy prac technologicznych: rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, rozebranie obróbek blacharskich, demontaż instalacji odgromowej, rozebranie czap betonowych kominowych, oczyszczenie i zagruntowanie podłoży betonowych oraz z cegieł, wykonanie prac murarskich i betoniarskich (wykonanie czap betonowych kominowych), wykonanie prac izolacyjnych - ułożenie styropapy na powierzchni dachu, wykonanie prac dekarskich - ułożenie papy termozgrzewalnej na powierzchni dachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich (ogniomury oraz ściany kominów), montaż rynien i rur spustowych. Wszystkie prace remontowe pokrycia dachowego będące przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z Opisem Prac Technologicznych - stanowiącym załącznik nr 7. Opis prac technologicznych zwany jest w dalszej części przedmiotowego ogłoszenia Szczegółowym Opisem przedmiotu Zamówienia. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszego ogłoszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Informuję, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych UZASADNIENIE Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych jako Zamawiający informuje, że w/w postępowanie zostało unieważnione. Zamawiający bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej podał pod adresem internetowym: www.wznk.pl nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, to jest: P.H.U. EKO-TECH Irena Formella ul. Polna 18, 84-200 Wejherowo Zamawiający pismem z dnia 26.07.2017 r. o nr 3929/SMA/2017 poinformował Wykonawcę o wyborze jego oferty jako najkorzystniej i zaprosił Wykonawcę do zawarcia umowy. W odpowiedzi na wskazane wyżej pismo Wykonawca złożył oświadczenie w przedmiocie uchylenia się od skutków prawnych oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca wskazał, iż w wyniku przystąpienia do licytacji elektronicznej została wpisana niewłaściwa kwota tj. 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) spowodowana błędem technicznym. Wykonawca oświadczył, że w chwili składania postąpienia działał w mylnym przekonaniu, że do systemu obsługującego licytację elektroniczną wpisał wartość: 152 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100). Za błędnie podaną kwotę 2 000,00 zł nie jest w stanie wykonać przedmiotu zamówienia. Wskazana przez Wykonawcę nieprawidłowa kwota postąpienia zupełnie nie przystaje do wartości prac wykonywanych w toku postępowania. Dalej Wykonawca podał, że zawarcie umowy na tak określonych warunkach wypełni przesłanki wyzysku, o którym mowa w art. 388 Kodeksu cywilnego, albowiem wykonywane przez Wykonawcę świadczenie w rażącym stopniu będzie przewyższało wartość świadczenia pieniężnego w kwocie 2 000,00 zł. Zamawiający przeprowadził postępowanie wyjaśniające, w wyniku którego stwierdzono zasadność złożonego oświadczenia o uchyleniu się od skutków prawnych złożonej oferty. Kwota wskazana w przystąpieniu (2 000,00 zł) pozostaje w znacznej dysproporcji względem wartości przedmiotu zamówienia i istnieje wysokie prawdopodobieństwo, iż Wykonawca nie zamierzał wykonać przedmiotu zamówienia za wynagrodzenie w kwocie 2 000,00 złotych. Można więc przypuszczać, że gdyby składający postąpienie Wykonawca nie działał pod wpływem błędu, nie złożyłby oferty o wskazanej treści. Wskazanie przez Wykonawcę kwoty postępowania w wysokości 2 000,00 złotych uniemożliwiło w praktyce pozostałym Wykonawcom złożenie pozostałych postąpień, albowiem Wykonawcy byliby wówczas zobowiązani do wskazania kwoty niższej o wartość minimalnego postąpienia. Umowa zawarta z Wykonawcą, pomimo złożenia przez niego oświadczenia o uchyleniu się od skutków prawnych złożonej oferty, mogłaby zostać unieważniona jako sprzeczna z ustawą i zasadami współżycia społecznego (art. 58 § 1 i 2 Kodeksu cywilnego). Jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości usunięcia zaistniałej wady postępowania. Stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT142123.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZYCH W RUMI ORAZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W WEJHEROWIE W ROKU 2025
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie na 2025 rok
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.