Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 542690-N-2017 z dnia 2017-06-30 r.
Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych: Remont pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
19298579700000, ul.
ul. Jana III Sobieskiego
251
,
84200
Wejherowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 775 000 wew. 34, , e-mail
zamowienia@wznk.pl, , faks
58 6775000 w. 43.
Adres strony internetowej (URL): www.wznk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.wznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.wznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://licytacje.uzp.gov.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie - dotyczy wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
Adres:
Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ul. Jana III Sobieskiego 251 84-200 Wejherowo, pok. 103 Kancelaria
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie
Numer referencyjny:
01/LE/RB/SMA/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie. W zakres zadania wchodzą następujące etapy prac technologicznych: o rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, o rozebranie obróbek blacharskich, o demontaż instalacji odgromowej, o rozebranie czap betonowych kominowych, o oczyszczenie i zagruntowanie podłoży betonowych oraz z cegieł, o wykonanie prac murarskich i betoniarskich (wykonanie czap betonowych kominowych), o wykonanie prac izolacyjnych - ułożenie styropapy na powierzchni dachu, o wykonanie prac dekarskich - ułożenie papy termozgrzewalnej na powierzchni dachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich (ogniomury oraz ściany kominów), montaż rynien i rur spustowych. Wszystkie prace remontowe pokrycia dachowego będące przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z Opisem Prac Technologicznych - stanowiącym załącznik nr 7. Opis prac technologicznych zwany jest w dalszej części przedmiotowego ogłoszenia Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszego ogłoszenia.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
30 |
II.9) Informacje dodatkowe: 30 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa wymagań do powyższego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie doświadczenia
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na remoncie pokrycia dachowego
lub wykonaniu pokrycia dachowego lub przebudowy konstrukcji dachowej wraz z
wykonaniem pokrycia dachowego (jednego) budynku będącego w eksploatacji o
wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, każde z zamówień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy (odpowiednio rozdz. VI pkt. 2 niniejszego ogłoszenia) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy składany na podstawie art. 25 a ust.1 pkt 1 (załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, pkt 2, pkt 5 ustawy PZP (odpowiednio rozdz. VI pkt. 3 niniejszego ogłoszenia) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4, tj.: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu: o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 2 ustawy PZP, o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy PZP. 8. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia dokumentów dotyczących przynależności do tej samej grupy kapitałowej, tj.: 8.1 Oświadczenie o przynależności należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do niniejszego ogłoszenia) - oryginał.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
podstawie art. 25 a ust. 1 pkt 1 (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia). 2.
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt.
2 ustawy (odpowiednio rozdz. VI pkt. 1 niniejszego ogłoszenia) Zamawiający żąda
od Wykonawcy następujących dokumentów wymienionych w § 2 ust.4 pkt. 1
Rozporządzenia o dokumentach, tj.: 2.1 Wykaz wykonanych głównych robót
budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszego
ogłoszenia. UWAGA: W załączniku nr 5 Wykonawca przedstawi główne roboty
budowlane, dla których załączy dowody, że zostały one wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez główne roboty, których
dotyczy obowiązek załączenia dowodów Zamawiający rozumie roboty, o których
mowa w rozdz. VI pkt. 2 niniejszego ogłoszenia. 2.2 Dowody dotyczące
najważniejszych robót określające czy roboty te zostały wykonane w sposób
należyty i prawidłowo ukończone, tzn.: - poświadczenie albo - inne dokumenty -
jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 2.3 Dowody, o których
mowa powyżej, są wskazane w § 2 ust. 4 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może
przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 2
ust. 4 pkt. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w
sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2.4 W przypadku, gdy
Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, o
którym mowa w punkcie 2.1 nin. rozdziału, zostały wcześniej wykonane,
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie
2.2 i 2.3 nin. rozdziału. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o
których mowa w rozdz. VI pkt. 1, niniejszego ogłoszenia, polega na zasobach innych
podmiotów, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował
zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania
zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami
gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda, w szczególności
przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego
ogłoszenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia - w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu
składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 2 i
3 do ogłoszenia. Zobowiązanie winno dotyczyć w szczególności: - zakresu
dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania
zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
-charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, - zakresu
i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Zgodnie z art.
23 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o
udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy składa oddzielne
dokumenty wymienione w pkt. 4 nin. rozdziału. b) Oświadczenie o ustanowieniu
pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Dokumenty, potwierdzające
spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych o których mowa w pkt. 1, 2, 3, nin. rozdziału - winni złożyć wspólnie. d)
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, pkt 2, pkt. 5 ustawy
składa oddzielnie dokumenty (załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia - oryginał). 7.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty o których mowa w
pkt. 1, 4 nin. rozdziału dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Inne dokumenty nie wymienione w rozdziale VI i VII. 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia i dostępny jest na stronie Zamawiającego http://www.wznk.pl/. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (wraz z dokumentami, o których mowa w rozdziale VII) należy złożyć na piśmie w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia koperty. Koperta powinna być oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy zaadresowane na: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Jana III Sobieskiego 251, 84-200 Wejherowo z dopiskiem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na Wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie - nr postępowania 01/LE/RB/SMA/2017. Konsekwencje źle oznaczonej koperty ponosi Wykonawca. Wnioski złożone do Zamawiającego po upływie terminu określonego dla ich składania oraz złożone w formie innej niż pisemna nie będą rozpatrywane - Zamawiający uzna, iż nie zostały w ogóle złożone i odeśle niezwłocznie. 2. Za moment złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej przyjmuje się termin skutecznego dostarczenia wniosku Zamawiającemu. Jeżeli wniosek wpłynie do Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, o terminie złożenia wniosku decyduje wyłącznie moment faktycznego (rzeczywistego) dostarczenia wniosku do Zamawiającego. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców jest wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik oraz wniosek składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. W przypadku składania wspólnego wniosku przez kilku Wykonawców, każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,- zł
(słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 3. Wadium
może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy, przy
czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy
Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Wejherowie - Bank
Millennium O/Wejherowo nr 84 1160 2202 0000 0000 7646 4877. b) w przypadku
wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadialnego musi
wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej
kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał
tego dokumentu należy złożyć w Dziale Księgowo - Finansowym WZNK w
Wejherowie przy ul. Jana III Sobieskiego 251 w pok. Nr 010 przed upływem terminu
otwarcia licytacji elektronicznej. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający
przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania o
udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium. Jednocześnie wniosek
wykonawcy wykluczonego uznaje się za niedopuszczony do udziału w licytacji
(odrzucony). 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się moment
zaksięgowania wymaganej kwoty na wskazanym przez Zamawiającego koncie. 7.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadku wystąpienia okoliczności
określonych w art.46 ust. 1 i 2 ustawy. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu
Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje
wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w
art.46 ust. 4a i 5 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
https://licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:www.wznk.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. 2. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl/. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3. Login powinien uniemożliwić identyfikację Wykonawcy. W przypadku nie podania loginu we wniosku lub też błędnego podania loginu niezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie Wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listę Wykonawców (na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie Wykonawcy do prowadzonej licytacji, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4. Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. 5. Wymagania techniczne: połączenie z siecią Internet, komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 lub wyższej oraz Internet Explorer w wersji 6.0 oraz 7.0 (lub wyższej) z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:1. Licytacja elektroniczna związana z Wykonaniem remontu pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 2 000,00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące złotych brutto). 7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za Wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie na kwotę 160 000,00 PLN brutto (słownie : sto sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) . 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizacje całego zamówienia. 11. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 13. Formalności niezbędne do zawarcia umowy jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty: Po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy wykonawca winien: a. przedłożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy jeżeli nie wynika ono z treści wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej lub inny dokument wykazujący umocowanie danej osoby do reprezentowania Wykonawcy, lub umowę regulującą współpracę - w przypadku złożenie oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, b. złożyć kosztorys ofertowy na kwotę brutto z wybranej oferty - w dniu podpisania umowy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 15 minut
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: 2017-07-10 godzina: 09:30:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni od dnia przesłania zaproszeń
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 10:15
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
szczegółowo opisane w załączniku nr 8 do niniejszego ogłoszenia - "Projekcie umowy"
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed zawarciem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % zadeklarowanej ceny ofertowej. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach, zgodnie z art.148 ust.1 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Wejherowie - Bank Millennium O/Wejherowo na konto wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone lub zwolnione w następujący sposób: a) 70% wysokości wniesionego zabezpieczenia w ciągu 30 dni po protokolarnym stwierdzeniu usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym, b) 30% wysokości wniesionego zabezpieczenia w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi
Informacje dodatkowe:
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 1)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, 2)Wniosek wraz z załącznikami, wykonawca/y składają w formie pisemnej na adres: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ul. Jana III Sobieskiego 251, 84-200 Wejherowo. 3) Pozostałe oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (np. wyjaśnienia tajemnicy przedsiębiorstwa, wyjaśnienia z art. 26 ust. 4 Pzp, wezwanie do złożenia dokumentów zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp, wezwanie do złożenia wyjaśnień zgodnie z art. 26 ust. 4 Pzp, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty/unieważnieniu postępowania) zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem że: a) dokumenty i oświadczenia tj: informacja że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 Pzp, zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów i pełnomocnictwo, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza b) pozostałe dokumenty i oświadczenia (inne niż wymienione w lit. a)), o które Zamawiający wzywa na podstawie art. 26 ust 3 Pzp muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę c) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Z zastrzeżeniem pkt. 2.4). 4) Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnej https://licytacje.uzp.gov.pl. 5) Zaproszenie o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail podany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 6) Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania, do momentu upływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczanie na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem www.wznk.pl 7) Wszelka korespondencja winna być oznaczona numerem i nazwą postępowania oraz kierowana: a) w formie pisemnej na adres: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ul. Jana III Sobieskiego 251, 84-200 Wejherowo b) faksem na numer: 58 677 50 00 wew. 25 c) drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@wznk.pl 8) Osoba upoważniona do kontaktowania się w wykonawcami: Szymon Małachowicz, Anna Formella - Komórka Zamówień Publicznych, Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Jana III Sobieskiego 251 tel. 58 677 50 00 wew. 34. Forma dokumentów 1) Dokumenty, o których mowa w sekcji VII ogłoszenia muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem, że: a) informacja że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, b) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, c) oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt. 1 Pzp, d) zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, muszą być złożone w formie oryginału. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelniona przez notariusza. 2) Kopia wymaganego dokumentu (z wyłączeniem informacji że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 Pzp, zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów i pełnomocnictwa) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy - podpisującego wniosek tj. na kopii winien znaleźć się podpis wykonawcy lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy wraz ze stwierdzeniem za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby podpisującej kopie dokumentów za zgodność z oryginałem lub czytelny podpis bez pieczątki). 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy - zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 8 do niniejszego ogłoszenia - "Projekcie umowy"
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Kostkowo na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1455G, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1439G w miejscowości Strzebielinko - formuła zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Ochrona osób i mienia sp. Ekofabryka Wejherowo Sp. z o.o., usługa monitorowania zewnętrz. obiektu i terenu składowiska Rybska Karczma oraz bud. EKOFABRYKI wraz z interwencyjnym sprawdzaniem obiektów
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.