Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-28
Warszawa: Wykonanie remontu pozostałej części placu wewnętrznego na terenie siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10 dz. ewidencyjna nr 65 i 84 z obrębu 6-03-08 przy ul. Sołtyka 8/10 jako uzupełnienie zamówienia podstawowego realizowanego na podstawie umowy nr SM-WPR-0830-109/15 z dnia 16.06.2015 r.
Numer ogłoszenia: 112591 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12 , strona internetowa www.strazmiejska.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pozostałej części placu wewnętrznego na terenie siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10 dz. ewidencyjna nr 65 i 84 z obrębu 6-03-08 przy ul. Sołtyka 8/10 jako uzupełnienie zamówienia podstawowego realizowanego na podstawie umowy nr SM-WPR-0830-109/15 z dnia 16.06.2015 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie robót: rozbiórki starej nawierzchni, wyrównania nawierzchni, korytowania, wykonania krawężników i obrzeży, wykonania podbudowy, ułożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające dotyczy wykonania wymiany nawierzchni na pozostałej części placu wewnętrznego na terenie siedziby Straży Miejskiej przy ul Sołtyka 8/10 w Warszawie, która nie wchodziła w zakres zamówienia podstawowego z powodu ograniczonej ilości środków w budżecie przeznaczonych na to zadanie. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie robót: rozbiórki starej nawierzchni, wyrównania nawierzchni, korytowania, wykonania krawężników i obrzeży, wykonania podbudowy, ułożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Powyższe roboty polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego - sprawa nr SM-WLG-2131-12/15. Zakres planowanych do wykonania robót budowlanych jest tożsamy z kodami CPV zawartymi w ogłoszeniu o zamówieniu dotyczącym zamówienia podstawowego. W ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu podstawowym (ogłoszenie nr 66113-2015 z dnia 08.05.2015 r.) zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 450 384,62 zł. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego, firmie Iwona Łapińska Firma Usługowo - Handlowa HOSTA z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 35 w okresie nie przekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 16.06.2015 r. nr SM-WPR-0830-109/15 z Wykonawcą Iwona Łapińska Firma Usługowo - Handlowa HOSTA z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 35 w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym na roboty budowlane i jego szacunkowa wartość wynosi 124 969,06 zł, co stanowi 27,75% wartości zamówienia podstawowego, zatem nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Reasumując powyższe istnieją przesłanki do udzielenia niniejszego zamówienia jako zamówienie uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Iwona Łapińska Firma Usługowo - Handlowa HOSTA, ul. Płochocińska 35, 03-044 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.