To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-05
Warszawa: Wykonanie remontu pozostałej części placu wewnętrznego na terenie siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10 jako uzupełnienie zadania podstawowego realizowanego na podstawie umowy nr SM-WPR-0830-109/15 z dnia 16.06.2015 r
Numer ogłoszenia: 116593 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112591 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pozostałej części placu wewnętrznego na terenie siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10 jako uzupełnienie zadania podstawowego realizowanego na podstawie umowy nr SM-WPR-0830-109/15 z dnia 16.06.2015 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie robót: rozbiórki starej nawierzchni, wyrównania nawierzchni, korytowania, wykonania krawężników i obrzeży, wykonania podbudowy, ułożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HOSTA" IWONA ŁAPIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HOSTA" IWONA ŁAPIŃSKA
- Iwona Łapińska Firma Usługowo-Handlowa HOSTA, ul. Płochocińska 35, 03-044 warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124969,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149048,71
Oferta z najniższą ceną: 149048,71 / Oferta z najwyższą ceną: 149048,71
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające dotyczy wykonania wymiany nawierzchni na pozostałej części placu wewnętrznego na terenie siedziby Straży Miejskiej przy ul Sołtyka 8-10 w Warszawie, która nie wchodziła w zakres zamówienia podstawowego z powodu ograniczonej ilości środków w budżecie przeznaczonych na to zadanie. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie robót: rozbiórki starej nawierzchni, wyrównania nawierzchni, korytowania, wykonania krawężników i obrzeży, wykonania podbudowy, ułożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Powyższe roboty polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego - sprawa nr SM-WLG-2131-12-15. Zakres planowanych do wykonania robót budowlanych jest tożsamy z kodami CPV zawartymi w ogłoszeniu o zamówieniu dotyczącym zamówienia podstawowego. W ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu podstawowym (ogłoszenie nr 66113-2015 z dnia 08.05.2015 r.) zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 450 384,62 zł. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego, firmie Iwona Łapińska Firma Usługowo - Handlowa HOSTA z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 35 w okresie nie przekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 16.06.2015 r. nr SM-WPR-0830-109-15 z Wykonawcą Iwona Łapińska Firma Usługowo - Handlowa HOSTA z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 35 w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym na roboty budowlane i jego szacunkowa wartość wynosi 124 969,06 zł, co stanowi 27,75 procent wartości zamówienia podstawowego, zatem nie przekracza 50 procent wartości zamówienia podstawowego. Reasumując powyższe istnieją przesłanki do udzielenia niniejszego zamówienia jako zamówienie uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.