Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Łódź: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości większej niż 14.000 euro i nie przekraczającej progów unijnych.
Numer ogłoszenia: 112614 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Nr 2 Samorządu Województwa Łódzkiego, ul. Wielkopolska 70/72, 91-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6516993, fax 042 6514165.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policealna2.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła policealna samorządu województwa łódzkiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości większej niż 14.000 euro i nie przekraczającej progów unijnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie termomodernizacji ścian szczytowych budynku szkoły. Remont koszy podokiennych sztuk 19, ich odwodnienia oraz likwidacja wilgoci ściany piwnicznej w elewacji południowej budynku szkoły. Wymiana stolarki okiennej 21 sztuk w budynku szkoły na okna PCV wraz z obróbką murarską, pomalowaniem ościeży, oraz wywóz zdemontowanych okien.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniającfy warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz wykonali 3 roboty o takim samym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Wypełnią czytelnie wszystkie dokumenty załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia zgodnie z art.22 ust 1 pkt. 1-4. Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat o charakterze przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości i odbiorców, oraz opinie o wykonanych pracach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policealna2.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-029 Łódź, ul. Wielkopolska 70/72.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 12:00, miejsce: 91-029 Łódź, ul. Wielkopolska 70/72 pokój 10 parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "KompendiUM"
- "Budowa windy w budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Koluszkach - poprawa dostępności do budynku dla osób niepełnosprawnych"
- MZŻ.262.32.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla jednostek Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Dostawa systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) wraz z montażem i uruchomieniem
- "Usługa rozwoju wdrożonego w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi systemu Uczelnia. 11"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.