eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaI. Druk offsetowy oraz dostawa sprawozdań z działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2011 r. (w dwóch wersjach językowych) o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. II. Adaptacja projektu graficznego, skład, łamanie, druk offsetowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. III. Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa publikacji Zmowy przetargowe o nadanym numerze ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-21

Warszawa: I. Druk offsetowy oraz dostawa sprawozdań z działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2011 r. (w dwóch wersjach językowych) o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. II. Adaptacja projektu graficznego, skład, łamanie, druk offsetowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. III. Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa publikacji Zmowy przetargowe o nadanym numerze ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
Numer ogłoszenia: 112731 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I. Druk offsetowy oraz dostawa sprawozdań z działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2011 r. (w dwóch wersjach językowych) o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. II. Adaptacja projektu graficznego, skład, łamanie, druk offsetowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. III. Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa publikacji Zmowy przetargowe o nadanym numerze ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji wg następującej specyfikacji technicznej: 1. Sprawozdanie z działalności UOKiK w 2011 roku (wersja angielska) - format: A4 (210x297 mm), - okładka: kreda 350g folia mat. jedn., 4+4, - środek: papier kreda mat. 115g, 4+4, - ilość stron: 40 stron z okładką, - oprawa: 2 zszywki, - nakład: 100 egz. 2. Sprawozdanie z działalności UOKiK w 2011 roku (wersja polska) - format: A4 (210x297 mm), - okładka: kreda 350g folia mat. jedn., 4+4, - środek: papier kreda mat. 115g, 4+4, - ilość stron: 40 stron z okładką, - oprawa: 2 zszywki, - nakład: 200 egz. 1. Termin realizacji: 7 dni roboczych. 2. Publikacje posiadają numer ISBN. 3. Pliki produkcyjne oraz wydruk próbny (proof) zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 4. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest zwrócić pliki produkcyjne i wydruk próbny (proof) przekazany w dniu podpisania umowy. 5. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy). Część II zamówienia - adaptacja projektu graficznego, skład, łamanie, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji wg następującej specyfikacji technicznej: 1. Pomoc publiczna dla przedsiębiorców - format: b5 (176x250 mm), - okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk - środek: papier offset 90g, 1+1, - ilość stron: 88 + okładka, - oprawa: 2 zszywki, - nakład: 200 egz. 2. Stosowanie praktyk ograniczających konkurencję w sektorze farmaceutycznym na tle prawa Unii Europejskiej - format: b5 (176x250 mm), - okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk - środek: papier offset 90g, 1+1, - ilość stron: 112 + okładka, - oprawa: 2 zszywki, - nakład: 200 egz. 3. Pomoc państwowa udzielona polskim stoczniom w świetle prawa Unii Europejskiej - format: b5 (176x250 mm), - okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk - środek: papier offset 90g, 1+1, - ilość stron: 88 + okładka, - oprawa: 2 zszywki, - nakład: 200 egz. 1. Termin realizacji: 18 dni roboczych. 2. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma projekt graficzny publikacji, trzy pliki tekstowe Word, które należy zaadaptować oraz przykładową publikację jako WZÓR. 3. Projekt graficzny do adaptacji stanowi załącznik do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu skład każdej z publikacji w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy. 5. Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do każdego z przedstawionego składu publikacji w terminie 3 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 6. Wykonawca w przypadku otrzymania od Zamawiającego uwag do przedstawionego składu publikacji zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych przekazać Zamawiającemu skład z uwzględnionymi uwagami do powtórnej akceptacji. 7. Każda z publikacji posiada numer ISBN. 8. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać elektroniczną wersję publikacji w postaci plików produkcyjnych, plików otwartych i plików w formacie .pdf - do umieszczenia na stronie internetowej UOKiK oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy. 9. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy). Część III zamówienia - Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji pt. Zmowy przetargowe - okładka: kreda 250 g, folia mat. jednostronnie 4+1, - środek: offset 90 g, 2+2, - format: b5 (176x250 mm), - ilość stron: 24, bez okładki, - oprawa: 2 zszywki - nakład 500 egzemplarzy, 1. Termin realizacji: 7 dni roboczych. 2. Publikacja posiada numer ISBN. 3. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma plik produkcyjny, logotyp UOKiK oraz publikację jako WZÓR z naniesioną zmianą. 4. Pliki produkcyjny oraz publikacja zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 5. Zmiana w pliku produkcyjnym polega na zmianie logotypu UOKiK na pierwszej stronie okładki oraz zmianie danych adresowych na drugiej stronie okładki. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu naniesione zmiany w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy. 7. Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do naniesionej zmiany w terminie 2 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 8. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać zmienioną wersję publikacji oraz ulotek w postaci plików produkcyjnych i plików w formacie .pdf - do umieszczenia na stronie internetowej UOKiK oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy. 9. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ, tj: - dla Części I zamówienia - druk publikacji o minimalnej objętości 30 stron o wartości zamówienia minimum 6 000,00 zł brutto każde, - dla Części II zamówienia - skład, łamanie, adaptacja projektu graficznego (projekt graficzny) oraz druk publikacji o wartości zamówienia minimum 5 000,00 zł brutto każde, - dla Części III zamówienia - druk publikacji o minimalnej objętości 8 stron o wartości zamówienia minimum 1 500,00 zł każde. Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę dostawy. Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii: a) osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp., b) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia, Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany, Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, pokój 116 (kancelaria), piętro I..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Druk offsetowy oraz dostawa sprawozdań z działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2011 r. (w dwóch wersjach językowych) o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji wg następującej specyfikacji technicznej: 1. Sprawozdanie z działalności UOKiK w 2011 roku (wersja angielska) - format: A4 (210x297 mm), - okładka: kreda 350g folia mat. jedn., 4+4, - środek: papier kreda mat. 115g, 4+4, - ilość stron: 40 stron z okładką, - oprawa: 2 zszywki, - nakład: 100 egz. 2. Sprawozdanie z działalności UOKiK w 2011 roku (wersja polska) - format: A4 (210x297 mm), - okładka: kreda 350g folia mat. jedn., 4+4, - środek: papier kreda mat. 115g, 4+4, - ilość stron: 40 stron z okładką, - oprawa: 2 zszywki, - nakład: 200 egz. 1. Termin realizacji: 7 dni roboczych. 2. Publikacje posiadają numer ISBN. 3. Pliki produkcyjne oraz wydruk próbny (proof) zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 4. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest zwrócić pliki produkcyjne i wydruk próbny (proof) przekazany w dniu podpisania umowy. 5. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Adaptacja projektu graficznego, skład, łamanie, druk offsetowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - adaptacja projektu graficznego, skład, łamanie, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji wg następującej specyfikacji technicznej: 1. Pomoc publiczna dla przedsiębiorców - format: b5 (176x250 mm), - okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk - środek: papier offset 90g, 1+1, - ilość stron: 88 + okładka, - oprawa: 2 zszywki, - nakład: 200 egz. 2. Stosowanie praktyk ograniczających konkurencję w sektorze farmaceutycznym na tle prawa Unii Europejskiej - format: b5 (176x250 mm), - okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk - środek: papier offset 90g, 1+1, - ilość stron: 112 + okładka, - oprawa: 2 zszywki, - nakład: 200 egz. 3. Pomoc państwowa udzielona polskim stoczniom w świetle prawa Unii Europejskiej - format: b5 (176x250 mm), - okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk - środek: papier offset 90g, 1+1, - ilość stron: 88 + okładka, - oprawa: 2 zszywki, - nakład: 200 egz. 1. Termin realizacji: 18 dni roboczych. 2. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma projekt graficzny publikacji, trzy pliki tekstowe Word, które należy zaadaptować oraz przykładową publikację jako WZÓR. 3. Projekt graficzny do adaptacji stanowi załącznik do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu skład każdej z publikacji w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy. 5. Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do każdego z przedstawionego składu publikacji w terminie 3 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 6. Wykonawca w przypadku otrzymania od Zamawiającego uwag do przedstawionego składu publikacji zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych przekazać Zamawiającemu skład z uwzględnionymi uwagami do powtórnej akceptacji. 7. Każda z publikacji posiada numer ISBN. 8. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać elektroniczną wersję publikacji w postaci plików produkcyjnych, plików otwartych i plików w formacie .pdf - do umieszczenia na stronie internetowej UOKiK oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy. 9. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa publikacji Zmowy przetargowe o nadanym numerze ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia - Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji pt. Zmowy przetargowe - okładka: kreda 250 g, folia mat. jednostronnie 4+1, - środek: offset 90 g, 2+2, - format: b5 (176x250 mm), - ilość stron: 24, bez okładki, - oprawa: 2 zszywki - nakład 500 egzemplarzy, 1. Termin realizacji: 7 dni roboczych. 2. Publikacja posiada numer ISBN. 3. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma plik produkcyjny, logotyp UOKiK oraz publikację jako WZÓR z naniesioną zmianą. 4. Pliki produkcyjny oraz publikacja zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 5. Zmiana w pliku produkcyjnym polega na zmianie logotypu UOKiK na pierwszej stronie okładki oraz zmianie danych adresowych na drugiej stronie okładki. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu naniesione zmiany w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy. 7. Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do naniesionej zmiany w terminie 2 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 8. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać zmienioną wersję publikacji oraz ulotek w postaci plików produkcyjnych i plików w formacie .pdf - do umieszczenia na stronie internetowej UOKiK oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy. 9. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.