To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-18
Warszawa: I. Druk offsetowy oraz dostawa sprawozdań z działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2011 r. (w dwóch wersjach językowych) o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.
II. Adaptacja projektu graficznego, skład, łamanie, druk offsetowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.
III. Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa publikacji Zmowy przetargowe o nadanym numerze ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
Numer ogłoszenia: 132667 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112731 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I. Druk offsetowy oraz dostawa sprawozdań z działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2011 r. (w dwóch wersjach językowych) o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. II. Adaptacja projektu graficznego, skład, łamanie, druk offsetowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. III. Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa publikacji Zmowy przetargowe o nadanym numerze ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I - druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji wg następującej specyfikacji technicznej: 1. Sprawozdanie z działalności UOKiK w 2011 roku (wersja angielska) format: A4 (210x297 mm), okładka: kreda 350g folia mat. jedn., 4+4, środek: papier kreda mat. 115g, 4+4, ilość stron: 40 stron z okładką, oprawa: 2 zszywki, nakład: 100 egz. 2. Sprawozdanie z działalności UOKiK w 2011 roku (wersja polska) format: A4 (210x297 mm), okładka: kreda 350g folia mat. jedn., 4+4, środek: papier kreda mat. 115g, 4+4, ilość stron: 40 stron z okładką, oprawa: 2 zszywki, nakład: 200 egz. 1. Termin realizacji: 7 dni roboczych. 2. Publikacje posiadają numer ISBN. 3. Pliki produkcyjne oraz wydruk próbny (proof) zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 4. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest zwrócić pliki produkcyjne i wydruk próbny (proof) przekazany w dniu podpisania umowy. 5. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy). Część II zamówienia - adaptacja projektu graficznego, skład, łamanie, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji wg następującej specyfikacji technicznej: 1. Pomoc publiczna dla przedsiębiorców format: b5 (176x250 mm), okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk środek: papier offset 90g, 1+1, ilość stron: 88 + okładka, oprawa: 2 zszywki, nakład: 200 egz. 2. Stosowanie praktyk ograniczających konkurencję w sektorze farmaceutycznym na tle prawa Unii Europejskiej format: b5 (176x250 mm), okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk środek: papier offset 90g, 1+1, ilość stron: 112 + okładka, oprawa: 2 zszywki, nakład: 200 egz. 3. Pomoc państwowa udzielona polskim stoczniom w świetle prawa Unii Europejskiej format: b5 (176x250 mm), okładka: 4+0, papier kreda 250g, folia mat. jednostronnie, lakier wybiórczy błysk środek: papier offset 90g, 1+1, ilość stron: 88 + okładka, oprawa: 2 zszywki, nakład: 200 egz. 1. Termin realizacji: 18 dni roboczych. 2. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma projekt graficzny publikacji, trzy pliki tekstowe Word, które należy zaadaptować oraz przykładową publikację jako WZÓR. 3. Projekt graficzny do adaptacji stanowi załącznik do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu skład każdej z publikacji w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy. 5. Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do każdego z przedstawionego składu publikacji w terminie 3 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 6. Wykonawca w przypadku otrzymania od Zamawiającego uwag do przedstawionego składu publikacji zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych przekazać Zamawiającemu skład z uwzględnionymi uwagami do powtórnej akceptacji. 7. Każda z publikacji posiada numer ISBN. 8. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać elektroniczną wersję publikacji w postaci plików produkcyjnych, plików otwartych i plików w formacie .pdf - do umieszczenia na stronie internetowej UOKiK oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy. 9. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy). Część III zamówienia - Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostarczenie do siedziby UOKiK publikacji pt. Zmowy przetargowe okładka: kreda 250 g, folia mat. jednostronnie 4+1, środek: offset 90 g, 2+2, format: b5 (176x250 mm), ilość stron: 24, bez okładki, oprawa: 2 zszywki nakład 500 egzemplarzy, 1. Termin realizacji: 7 dni roboczych. 2. Publikacja posiada numer ISBN. 3. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma plik produkcyjny, logotyp UOKiK oraz publikację jako WZÓR z naniesioną zmianą. 4. Pliki produkcyjny oraz publikacja zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 5. Zmiana w pliku produkcyjnym polega na zmianie logotypu UOKiK na pierwszej stronie okładki oraz zmianie danych adresowych na drugiej stronie okładki. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu naniesione zmiany w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy. 7. Zamawiający zobowiązany jest do akceptacji bądź odrzucenia przy jednoczesnym zgłoszeniu uwag do naniesionej zmiany w terminie 2 dni roboczych od dnia ich dostarczenia przez Wykonawcę. 8. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać zmienioną wersję publikacji oraz ulotek w postaci plików produkcyjnych i plików w formacie .pdf - do umieszczenia na stronie internetowej UOKiK oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy. 9. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (I piętro, bez windy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I. Druk offsetowy oraz dostawa sprawozdań z działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2011 r. (w dwóch wersjach językowych) o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRASP-DRUKARNIA Sp. z o.o., ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4252,50
Oferta z najniższą ceną: 4252,50 / Oferta z najwyższą ceną: 13505,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II. Adaptacja projektu graficznego, skład, łamanie, druk offsetowy oraz dostawa publikacji o nadanych numerach ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRASP - DRUKARNIA Sp. z o.o., Ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6482,70
Oferta z najniższą ceną: 6482,70 / Oferta z najwyższą ceną: 15301,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: III. Zmiana w pliku produkcyjnym, druk offsetowy oraz dostawa publikacji Zmowy przetargowe o nadanym numerze ISBN do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA - WOJCIECH SAGALARA
jakie przetargi wygrała firma
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA - WOJCIECH SAGALARA
- Oficyna Wydawniczo-Reklamowa SAGALARA, Ul. Lodowa 106A, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1627,50
Oferta z najniższą ceną: 1627,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2325,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.