Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Chrzanów: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 112777 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6247777, 6247034, fax 032 6239428, 6247032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Powiatowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych: p.1 bronchoskopia - 2 poz p.2 antyseptyka rąk blok operacyjny 2 poz p.3 dializy 2 poz. p.4 myjnie sterylizacja 5 poz p.5 błony śluzowe 3 poz p.6 preparaty chlorowe 1 poz p.7 narzędzia I 2 poz. p.8 narzędzia II 2 poz p.9 baseny 2 poz p.10 duże powierzchnie 1 poz p.11 inkubatory 3 poz p.12 endoskopy 3 poz p.13 powierzchnie preparat chlorowy 1 poz p.14 antyseptyka rąk i skóry 6 poz p.15 renalina 5 poz p.16 dez. powierzchni 3 poz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: Pakiet nr 1 460,00 Pakiet nr 10 260,00 Pakiet nr 2 130,00 Pakiet nr 11 20,00 Pakiet nr 3 280,00 Pakiet nr 12 80,00 Pakiet nr 4 80,00 Pakiet nr 13 50,00 Pakiet nr 5 470,00 Pakiet nr 14 350,00 Pakiet nr 6 20,00 Pakiet nr 15 290,00 Pakiet nr 7 270,00 Pakiet nr 16 310,00 Pakiet nr 8 20,00 ŁĄCZNIE 3260,00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji + kosztorys szczegółowy 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3. Dowód wpłacenia wadium. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualny dokument (koncesja) stwierdzający prawo Wykonawcy do prowadzenia działalności w zakresie obrotu środkami farmaceutycznymi i materiałami medycznymi (w przypadku konieczności posiadania takiego dokumentu a w przeciwnym przypadku Wykonawca składa oświadczenie że nie jest zobowiązany do posiadania takiego dokumentu ). W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 1) Aktualne na dzień otwarcia świadectwa dopuszczenia zaoferowanych preparatów do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami ( zgodnie z zakwalifikowaniem danego preparatu do grupy: produkt biobójczy lub wyrób medyczny lub produkt leczniczy) Dokumenty , z treści których wynika że preparat jest dopuszczony do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia /w obszarze medycznym/ : a. Dla produktów leczniczych -pozwolenie Ministra Zdrowia oraz wpis do rejestru produktów leczniczych b. Dla produktów biobójczych ( dezynfekcyjnych)-pozwolenie Ministra Zdrowia i wpis do rejestru produktów biobójczych c. Dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb )-deklaracje zgodności wraz z ważnym certyfikatem jednostki notyfikowanej - potwierdzające zgodność z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42.EWG oraz zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych 2) Kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego zaoferowanego środka dezynfekcyjnego wydaną przez producenta ( w języku polskim) aktualną zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Wszelkiego rodzaju wymagane instrukcje oraz broszury informacyjne dotyczące wszystkich produktów, na które Wykonawca składa ofertę. W/w instrukcje i broszury muszą być napisane w języku polskim, muszą zwierać opis składu preparatu, zakres działania, sposób przygotowania roztworu roboczego i użytkowania środka. 4) Próbki zaoferowanych preparatów z opisem w języku polskim. 5. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów, paw.D, II p., Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (pawilon D, 2 piętro, pok. nr 214).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.1 bronchoskopia - 2 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.2 antyseptyka rąk blok operacyjny 2 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.3 dializy 2 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.4 myjnie sterylizacja 5 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.5 błony śluzowe 3 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.6 preparaty chlorowe 1 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.7 narzędzia I 2 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.8 narzędzia II 2 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.9 baseny 2 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.10 duże powierzchnie 1 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.11 inkubatory 3 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.12 endoskopy 3 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.13 powierzchnie preparat chlorowy 1 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.14 antyseptyka rąk i skóry 6 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.15 renalina 5 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.16 dez. powierzchni 3 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Modernizacja instalacji elektrycznej celem wykonania ogrzewania elektrycznego dla budynku użytkowego przy ul. Berka Joselewicza 5A w Chrzanowie
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Chrzanowie"
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Chrzanów w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
- Utrzymanie czyst.w bud. adm. i san. na Cm. Kom.w Chrz-wie wraz z piel. terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-wie
- "Odbiór odp. stałych pochodzących z Cm. Kom. w Chrz-wie, bud. przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-wie i bud. przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach oraz z targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrz-wie".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.