Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00616973/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 68 46 32
1.5.8.) Numer faksu: 25 68 44 632
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cieslak@spzozgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce5ef8a2-311d-4fc5-a8aa-d0a9efb627ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w języku polskim komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2) poczty elektronicznej: ozp@spzozgarwolin.pl
- z zastrzeżeniem, iż oferta może zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.
2. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w portalu. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wykonawca posiadający konto w portalu ma możliwość kierowania do Zamawiającego korespondencji, złożenia oferty, jej zmiany lub wycofania.
4. Brak konta w portalu umożliwia jedynie przeglądanie opublikowanych postępowań oraz pobranie opublikowanej dokumentacji postępowania.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet One Place.
6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu oraz zobowiązuje się korzystając z portalu przestrzegać postanowień, o którym mowa w punkcie 5 i 9.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB.
8. Za datę złożenia oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przyjmuje się datę zaimportowania tych dokumentów przez system.
9. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
10. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
w zakresie proceduralnym:
Joanna Cieślak - Główny Specjalista ds. Koordynacji Zamówień Publicznych
tel. 25 68 44 632
w zakresie merytorycznym:
Joanna Siwiec – Pielęgniarka epidemiologiczna
tel. (25) 68-44-754
11. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
12. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
14. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej „rozporządzenie w sprawie środków komunikacji elektronicznej” lub „rozporządzeniem 2452”.
15. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności, złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie (SP ZOZ), adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50, adres strony internetowej: www.spzozgarwolin.pl;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor.od@spzozgarwolin.pl, telefon: (+ 48 25) 684 48 92;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP/19/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 197811,5 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jednostek Jednostka wymagana
1 2 3 4
1 Preparat do dezynfekcji ran, błon śluzowych, skóry. Możliwość zastosowania przy cewnikowaniach. Na bazie dichlorowodorku octenidyny, fenoksyetanolu. Nie zawierający jodu i chlorheksydyny. Spektrum: B, F, V (HIV, HBV, Herpes Simplex), pierwotniaki. Gotowy do użycia. Bezbarwny. Nie wpływający negatywnie na proces gojenia się ran. Możliwość zastosowania u noworodków i wcześniaków. Produkt leczniczy.
250ml 80 szt.
1L 350 szt.
4.2.5.) Wartość części: 24260 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jednostek Jednostka wymagana
1 2 3 4
1 Bezbarwny preparat do odkażania i odtłuszczania skóry, zawierający w składzie alkohol etylowy, izopropylowy, benzylowy i nadtlenek wodoru, bez zawartości fenoli i jego pochodnych, jodu i jego związków; z możliwością stosowania u dzieci i noworodków; posiadający pozytywną opinię IMiDz. Spectrum: B (MRSA), Tbc, F, V (Adeno, Rota, Herpes, HBV, HIV.
350ml 300 szt.
1L 475 szt.
2 Preparat o przedłużonym działaniu do dezynfekcji i odtłuszczania skóry przed operacjami, iniekcjami i punkcjami, oparty o mieszankę trzech alkoholi (zawartość alkoholi min 70%) i nadtlenku wodoru. Barwiony rozpuszczalnymi w wodzie barwnikami. Niezawierający fenolu i pochodnych oraz jodu i jego związków. Działający w czasie 15s na bakterie (włącznie z MRSA i Tbc), grzyby, wirusy (HBV, HIV, Herpes, Rota, Adeno – 2min). Wartość pH 5,5 – 6,9 Przebadany klinicznie i dermatologicznie. Produkt leczniczy, zgodnie z CHPL, mozliwosc stosowania bez asysty lekarza.Opakowanie 350 ml i 1000 ml.
1L 400 szt.
3 Preparat do odkażania błon śluzowych i graniczących z nimi skóry przed: operacjami, zabiegami ginekologicznymi i położniczymi, cewnikowaniem pęcherza moczowego, zabiegami przezcewkowymi. Na bazie etanolu, nadtlenku wodoru i diglikonianu chlorheksydyny. NIe zawiera jodu i fenoksyetanolu, oktenidyny. Spektrum: B, F, V, (HIV, HBV, Herpes, Simplex ), pierwotniaki. Gotowy do użycia. Bezbarwny. Produkt Leczniczy.
500ml 15 szt.
4 Preparat do dezynfekcji błon śluzowych, skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami chirurgicznymi i okulistycznymi, ran (owrzodzeń, oparzeń, odleżyny); bez zawartości alkoholu; zawierający 7,5% powidonu jodowanego; skuteczny na: bakterie, prątki, grzyby, wirusy, pierwotniaki i przetrwalniki bakterii; w zależności od potrzeby z możliwością stosowania jako koncentrat lub po rozcieńczeniu. Produkt leczniczy.
1L 80 szt.
5 Maść do opatrywania i leczenia wszelkiego rodzaju ran, owrzodzeń, zawierający 10% powidonu jodowanego i macrogol; skuteczny na: bakterie, prątki, grzyby, wirusy, pierwotniaki i przetrwalniki bakterii. Produkt leczniczy.
20 mg 55 szt.
4.2.5.) Wartość części: 34905 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jednostek Jednostka wymagana
1 2 3 4
1 Gazik jałowy z włókniny wiskozowo-poliestrowej nasączony 70% alkoholem izopropylowym; saszetka
100 szt. 150 opak.
4.2.5.) Wartość części: 1050 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jednostek Jednostka wymagana
1 2 3 4
1 Sterylny, bakteriobójczy,gotowy do użycia roztwór służący do irygacji, czyszczenia, nawilżania ran ostrych, przewlekłych jak i oparzeniowych I-II stopnia, usuwania włóknistych płaszczy i biofilmów z rany w sposób zapewniający ochronę tkanki; bezzapachowy, redukujący ból i nieprzyjemny zapach z rany; zawierający poliheksanidynę i betainę; bez zawartości dodatkowych substancji czynnych takich jak jodopowidon, chlorowodorek oktenidyny;możliwość zastosowania w terapii podciśnieniowej, aseptyka błon śluzowych, śródoperacyjnego płukania ran wszelkiego typu. Wyrób medyczny klasy III.
350ml 50 szt.
1L 50 szt.
2 Sterylny, gotowy do użycia żel służący do oczyszczenia, nawilżania i odkażania ran ostrych, przewlekłych jak i oparzeniowych I-II stopnia, do usuwania biofilmów z rany w sposób zapewniający ochronę tkanki; bezzapachowy; zawierający poliheksanidynę i betainę; bez zawartości dodatkowych substancji czynnych takich jak jodopowidon, dichlorowodorek oktenidyny. Minimalizujący ból , fetor oraz stabilizujący pH w ranie na poziomie fizjologicznym. Wykazujący skuteczność bójczą wobec szczepów wielolekoopornych, Możliwość stosowania: u dzieci od 1 dnia życia, w terapii podciśnieniowej, w połączeniu z opatrunkami srebrowymi. Wyrób medyczny klasy III.
30ml 15 szt.
250ml 50 szt.
3 Gotowy do użycia roztwór przeznaczony do dekontaminacji, płukania, pędzlowania jamy ustnej, utrzymania flory fizjologicznej ust i codziennej higieny jamy ustnej;na bazie poliheksanidyny;bez zawartości octenidyny,alkoholu i chlorheksydyny ,do zastosowania na uszkodzoną tkankę, możliwość stosowania u dzieci, skuteczny na bakterie (w tym MDRO Multi-Drug Resistant Organism, np. Staphylococcus aureus, MRSA; Enterococcus hirae; Pseudomonas aeruginosa; Acinetobacter baumannii; Enterococcus faecium (VRE); Klebsiella pneumoniae (ESBL)) oraz grzyby (Candida albicans). Wyrób medyczny klasy III.
250ml 50 szt.
4 Bezbarwny preparat w żelu do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania przedsionków nosa i uszu z zawartością poliheksanidyny. Spektrum działania: bakterie w tym MRSA,VRE,ESBL i grzyby (Candida albicans) w 30 sekund. Opakowanie- tuba zakończona kaniulą. Wyrób medyczny III.
30ml 20 szt.
5 Gotowy do użycia, bezbarwny preparat przeznaczony do higienicznego mycia i dekontaminacji całego ciała w tym włosów bez konieczności spłukiwania i zmywania; także do oczyszczania miejsc cewnikowania; usuwa nieprzyjemne zapachy; na bazie poliheksanidyny; skuteczny w czasie 30s na bakterie (w tym MDRO Multi-Drug Resistant Organism, np. Staphylococcus aureus, MRSA; Enterococcus hirae; Pseudomonas aeruginosa; Acinetobacter baumannii; Enterococcus faecium (VRE); Klebsiella pneumoniae (ESBL)) oraz grzyby (Candida albicans. Wyrób medyczny klasy III .
500ml 50 szt.
6 Roztwór nienasyconych kwasów tłuszczowych (HOFA) do profilaktyki i leczenia odleżyn I stopnia, zawieający duzą ilość kwasu linolowego, co powoduje wzmożone działanie lecznicze, wyciągi roślinne (aloes i centella asiatica) działają ochronnie i leczniczo na skórę, wnikając w naczynia włosowate poprawiają ukrwnienie, poprawia odporność skóry, przywraca obieg kapilarny, stymuluje syntezę kolagenu, ma działanie nawilżające i lecznicze,opakowanie szklane 30mlz aerosolem wyrób medyczny kl.II
30ml 30 szt.
4.2.5.) Wartość części: 21502,5 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jednostek Jednostka wymagana
1 2 3 4
1 Sterylny preparat pakowany indywidualnie w worek zabezpieczający, do płukania i rutynowej dekolonizacji cewnika i pęcherza moczowego. Wykazuje działanie bakteriobójcze i antyadhezyjne, likwiduje biofilm i zapobiega adhezji bakterii do powierzchni cewnika. Płukana ma zapobiegać powstawaniu biofilmu, w składzie poliheksanidyna 0,02% opakowanie 100ml zintegrowanym drenem, klamrą zabezpieczającą przypadkowemu wyciekowi oraz uniwersalną, sterylną końcówką posiadającą zabezpieczenie dopasowaną do wszystkich typów cewników. System całkowicie zamknięty , gotowy do użycia wyrób medyczny klasy III. Opakowanie 10 szt.
100ml 20 opak.
2 Sterylny preparat pakowany indywidualnie w worek zabezpieczający do płukania i pielęgnacji cewnika i pęcherza moczowego, lekko hipotoniczny płyn o mniej drażniącym działaniu dzięki dodatkowi magnezu. Płukana ma zapobiegać krystalizacji fosforanów i rozpuszczać istniejące zwapnienia w cewnikach założonych na stałe, w składzie kwas cytrynowy o stężeniu 3,23g i tlenek magnezu 0,38g, opakowanie 100ml ze zintegrowanym drenem, klamrą zabezpieczającą przypadkowemu wyciekowi oraz uniwersalną, sterylną końcówką posiadającą zabezpieczenie dopasowaną do wszystkich typów cewników. System całkowicie zamknięty , gotowy do użycia, wyrób medyczny klasy IIa. Opakowanie 10 szt.
100ml 20 opak.
3 Jałowy, gotowy do użycia roztwór do płukania śródoperacyjnego w pierwotnej i rewizyjnej artroplastyce biodra i kolana, baru i rekonstrukcji piersi zapobiegający zakażeniom. W składzie zawierający roztwór Ringera i PHMB (polihaeksanidynę), możliwość płukania ręcznego lub pulsacyjnego przez jednorazowy system do płukania ran PulsaClean
1L 50 szt.
4.2.5.) Wartość części: 9275 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jednostek Jednostka wymagana
1 2 3 4
1 Preparat do masażu i pielęgnacji pacjenta. Na bazie alkoholu, olejku eukaliptusowego, mentol racemat, kamfory racemat, pH neutralne dla skóry. Kosmetyk.
500ml 25 szt.
4.2.5.) Wartość części: 900 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jedn. Jednostka wymagana Oferowana wielkość opak.
1 2 3 4 5
1 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk zawierający izopropanol (min. 79 %), 2-fenoksyetanol oraz glicerynę. Gotowy do użycia bez barwników pielęgnujący skórę. Spektrum działania: B, drożdże, wirusy(HIV, HBV, HCV, Adeno, Noro) oraz prątkobójcze.
500 ml 1850 szt.
2 Przebadany dermatologiczne preparat myjący do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, niealkaiczny na bazie syntetycznych składników, o pH 5,0, zawierający substancje nawilżające, zapachowe oraz formułę APG; posiadający doskonałe właściwości pielęgnujące i myjące (usuwa pozostałości po maściach); nadający się również do mycia ciała i kąpieli pod prysznicem; konfekcjonowany w but. 500ml pasujące do dozownika typu Dermados oraz kanistry 6l; preparat powinien być kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk - pochodzący od jednego producenta.
500 ml 1500 szt.
3 Żel alkoholowy (alkohol etylowy CAS 64-17-5 - 80g w 100 g preparatu) do higienicznej (30s) i chirurgicznej (90s) dezynfekcji rąk; do skóry wrażliwej - przetestowany dermatologicznie; bez zapachu i barwników; opakowanie 500ml pasujące do dozowników Dermados (wymagane poświadczenie producenta dozowników o kompatybilności); Skuteczność: B, F, Tbc, V (Polio, Adeno, Noro i wirusy osłonione.) - 30 sek; przebadany zgodnie z normami EN 1500, EN 12791, EN 13727, EN 13624, EN 14348, EN 14476.
500 ml 80 szt.
4 Emulsja typu olej w wodzie w o działaniu nawilżającym i ochronnym, zawierająca wosk pszczeli. Przetestowana klinicznie i dermatologicznie.
500 ml 60 szt.
W ramach pakietu nr 1, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć bezpłatnie 400 szt. pompek do butelek 0,5 L.
4.2.5.) Wartość części: 41290 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jednostek Jednostka wymagana
1 2 3 4
1 "Preparat w postaci piany do wstępnej dekontaminacji narzędzi chirurgicznych. Zapobiegający utrwalaniu zanieczyszczeń organicznych na narzędziach. Gotowy do użycia. Zawierający w składzie enzymy (amylaza, lipaza, proteaza), związki powierzchniowo czynne oraz inhibitory korozji. Posiadający doskonałą kompatybilność materiałową- potwierdzoną badaniami. Wyrób medyczny kl. IIb.
"
750ml 45 opak.
2 Płynny koncentrat myjąco – dezynfekujący przeznaczony do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i oprzyżądowania anestezjologicznego. Możliwość stosowania w myjniach ultradźwiękowych. Zawierający substancje czynne z trzech różnych grup chemicznych (w tym fenoksypropanol lub fenoksyetanol). Nie zawierający w składzie aldehydów, fenoli, chloru oraz substancji utleniających. Nie wymagający stosowania aktywatora. Wykazujący kompatybilność materiałową ze stalą nierdzewną, polietylenem, aluminium, potwierdzoną badaniami laboratoryjnymi. Spektrum działania: B (EN 14561), F (Candida albicans) - EN 14562), Tbc – (M.Terrae) - EN 14348, V (BVDV, Vaccinia, Rota) w czasie do 15 min. w stężeniu 0,5%. Możliwość używania roztworu roboczego do 7 dni (również w warunkach obciążenia surowicą).Wyrób medyczny kl. IIb.
2L 20 opak.
3 Preparat enzymatyczny do mycia narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego i endoskopów giętkich. Zawierający enzymy (min. 3), alkohole, niejonowe substancje powierzchniowo czynne i inhibitory korozji. pH około 7,0. Z możliwością użycia w myjkach ultradźwiękowych. Stężenie roztworu roboczego 1%. Wyrób medyczny.
2L 2 szt.
4.2.5.) Wartość części: 4974 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jednostek Jednostka wymagana
1 2 3 4
1 Preparat w postaci szybkodziałającej gotowej pianki do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych wrażliwych nadziałanie alkoholu (w tym urządzeń elektronicznych np. sondy USG, monitory, telefony komórkowe), a także powierzchni mających kontakt z żywnością. Preparat na bazie H2O2 (< 2%) bez zawartości alkoholu, chloru, kwasu nadoctowego, QAV). Spektrum działania: zgodnie z EN 16615 B, F (Candidia albicans) – 1 min, F, Tbc, S (Cl. Difficile R 027) – 5min, V zgodnie z RKI i EN 14476 (HBV, HCV, HIV, Adeno, Polyoma SV40, Noro, Polio) – do 2 min. Okres trwałości po pierwszym otwarciu – do końca okresu ważności. Możliwość stosowania bez użycia środków ochrony indywidualnych. Opakowanie 750ml. Produkt biobójczy i wyrób medyczny.
750 ml 24 szt.
Pompka 24 szt.
2 "Preparat w koncentracie przeznaczony do mycia i dezynfekcji wszystkich rodzajów zmywalnych powierzchni w środowisku szpitalnym; opakowanie kompatybilne z urządzeniami dozującymi DG1, DG3 oraz z możliwością zastosowania z systemem suchych chusteczek; o trwałości niezanieczyszczonego roztworu przez co najmniej 14 dni; substancje aktywne: 2-fenoksyetanol, N,N-bis-(3-aminopropylo) dodecyloamina, chlorek benzalkoniowy (bezaldehydowy, bez substancji lotnych i zapachowych); posiadający pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka; spektrum działania roztworu roboczego 1%, do 15min:
• bakteriobójczy, drożdżobójczy wg. DGHM (warunki czyste i brudne)
• prątkobójczy, mykobakteriobójczy wg. EN 14348 (warunki czyste i brudne)
• wirusobójczy m.in. wobec Rota oraz wszystkich wirusów osłonionych (łącznie z HBV, HCV i HIV) - zgodnie z zaleceniem 01/2004 RKI (Instytut Roberta Kocha); przy 2% stężeniu i wydłużonym czasie wobec: Adeno, Polyoma SV 40, Norowirus mysi (MNV). "
6L 5 szt.
3 Preparat w postaci tabletek dezynfekcyjnych na bazie aktywnego chloru zawierający dichloroizocyjanuran sodu oraz kwas adypinowy (do 20%). Spektrum działania :B, F, V (polio,adeno), prątki -w stężeniu 1000ppm- 15 min, Clostridium Difficile-10 000ppm-15 min. Preparat przebadany wg normy 14885 - obszar medyczny. opakowanie 300 tabletek x 3,3 g. Możliwość użycia w pionie żywieniowym i łączenia z neutralnym detergentem.
300 tabl. 20 opak.
4 Preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych oraz małych i trudnodostępnych powierzchni odpornych na działanie alkoholi w placówkach służby zdrowia (również powierzchnie mające kontakt z żywnością); zawierający w składzie: etanol 55%, IV rzędowe związki amonowe (propionian); spektrum bójcze: bakteriobójczy, prątki gruźlicy, drożdżakobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, Adenowirus, Herpeswirus, Coronawirus/SARS, Rotawirus, Vacciniawirus, A H1N1) - w czasie do 30 sekund oraz bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, Adenowirus, Herpeswirus, Coronawirus/SARS, Rotawirus, Vacciniawirus, A H1N1) - w czasie do 5 minut.
1000 ml 150 szt.
5000 ml 200 szt.
Spryskiwacz 50 szt.
5 Preparat w formie granulatu, na bazie nadsiarczanów, przeznaczony do mycia oraz dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych w tym inkubatorów i łyżek laryngoskopowych. Nie zawiera aldehydów, kwasu octowego, nadwęglanu sodu, fenolu, chloru, związków amoniowych, pochodnych guanidyny oraz nadtlenku wodoru. Roztwór roboczy bezbarwny, pozostający aktywny do 30 godzin. Możliwość sporządzenia roztworu przy użyciu zimnej wody wodociągowej. Możliwość stosowania na oddziałach noworodkowych (w tym do dezynfekcji inkubatorów). Spektrum działania: B, F, Tbc (M. Terrae, M. avium – EN 14348) V – EN 14476 w czasie do 15 min. w stężeniu do 2%. Możliwość rozszerzenia o spory (w tym C.difficile). Wyrób medyczny kl. IIA
900g 4 opak.
6 Gotowy do użycia preparat bezalkoholowy w postaci piany do dezynfekcji i mycia powierzchni i wyposażenia. Na bazie chlorku didecylodimetyloamoniowego. Szerokie spektrum biobójcze: B, F (C. albicans), V (HIV, HBV, HCV, Vaccinia, Rota, Herpes), Tbc. Opakowanie 750 ml z końcówką spieniającą.
750ml 10 szt.
7 Płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych i inkubatorów zawierający w składzie synergistyczną kombinację QAC, pochodnych alkiloamin, alkoholu alifatycznego oraz związków powierzchniowo czynnych. Nie zawiera aldehydów, związków nadtlenowych, chloru, fenolu oraz pochodnych biguanidynowych. Spektrum działania: B EN 13727 – wysokie obciążenie, Tbc(M.terrae + avium) EN 14348, drożdże EN 13624 – wysokie obciążenie, V (Rota, Vaccinia, BVDV,SV40) w czasie do 15 minut. Stężenie do 0,5%. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirus Adeno. Stabilność roztworu min. 30 dni. Wyrób medyczny kl. IIA
5L 2 szt.
8 Preparat w postaci szybkodziałających gotowych do użycia chusteczek do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych wrażliwych nadziałanie alkoholu (w tym urządzeń elektronicznych np. sondy USG, monitory, telefony komórkowe), a także powierzchni mających kontakt z żywnością; zawiera w składzie H2O2 (< 2%), kwas glikolowy, związki powierzchniowo czynne, bez zawartości alkoholu, chloru, kwasu nadoctowego, QAV. Chusteczka o wymiarze 20x20cm i gramaturze 50g/m2; pH: 2,1 - 2,3; spektrum działania: zgodnie z EN 16615 B, F, Tbc, S (Cl. Difficile R 027) – 5min, V zgodnie z RKI V (HBV, HCV, HIV, Adeno, Polyoma SV40) – 30 sek. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirusy Polio i Noro zgodnie z EN 14476. Testy wykonane na roztworze odciśniętym z chusteczki lub bezpośrednio z jej udziałem (EN 16615). Pozytywna opinia producentów urządzeń ultrasonograficznych – Philips oraz Fuji Film. Opakowanie flow pack a'100szt. Okres trwałości po pierwszym otwarciu - 3 miesiące. Możliwość stosowania bez środków ochorony indywidualnej. Możliwość użycia na oddziale noworodkowym i niemowlęcym. Produkt biobójczy i wyrób medyczny.
opakowanie 100 chusteczek 220 opak.
9 Koncentrat do mycia i dezynfekcji systemów ssących, obiegu zamkniętego w wannach z hydromasażem. Zapobiegający powstawaniu biofilmu. Nie pieniący. Możliwość pozostawienia roztworu preparatu w obiegu na noc. Skład: amina, czwartorzędowy związek amonowy. Spektrum i czas działania: B (w tym MRSA), F (C. albicans), V (HBV, HIV, HCV, Ebola, grypa, wirus opryszczki) 2% w 15 min., Tbc (M. tuberculosis) 4% w 60 min. Wyrób medyczny. Opakowanie 5 L
5L 7 opak.
4.2.5.) Wartość części: 38453 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jednostek Jednostka wymagana
1 2 3 4
1 "Preparat do maszynowego mycia narzędzi medycznych, sprzętu anestezjologicznego, narzędzi stosowanych w okulistyce, sztywnych endoskopów oraz kontenerów. Preparat można stosować do anodowanego aluminium. Zawiera niejonowe i kationowe środki powierzchniowo-czynne o właściwościach
przeciw pieniących, związek kompleksujący, kompleks enzymatyczny (proteaza, lipaza i amylaza), substancje pomocnicze. o pH w roztworze roboczym >10,1. Stężenie roztworu roboczego 0,2-0,5 %. Wyrób medyczny."
5L 45 opak.
2 "Lekko kwaśny preparat do płukania po maszynowej dezynfekcji chemiczno-termicznej. Zapobiega tworzeniu się plam podczas suszenia umytego sprzętu.
Stężenie roztworu roboczego 0,03-0,3%, pH ok. 3,5-4,5. Zawiera niejonowe i anionowe związki powierzchniowo-czynne, alkohol, kwas mlekowy. Wyrób medyczny"
5L 4 opak.
3 Preparat dezynfekcyjny. Skład: aldehyd glutarowy, inhibitory korozji (niezawierający glioksalu oraz soli kwasów organicznych). Spektrum działania - B, F, Tbc (mycobacterium tuberculossis), V (Tr HSV-1) - 5min. Przeznaczenie: dezynfekcja chemiczno-termiczna w temp. 60 oC. narzędzi z tworzyw sztucznych, osprzętu anestezjologicznego i elastomerów. Dozowanie: 10 ml/l. pH 3,5 (koncentrat) .
5L 2 opak.
4 Środek do ręcznej pielęgnacji i nawilżania narzędzi chirurgicznych z przegubami, gwintami, obrotowymi elementami. Wyrób medyczny.
400ml 5 opak.
5 "Środek do mycia i odkamieniania zmywarek i urządzeń do podgrzewania wody, płynny koncentrat
Skutecznie usuwa uciążliwe osady kamienia oraz zawarte w nich zanieczyszczenia w zmywarkach do naczyń i urządzeniach do podgrzewania wody."
2L 26 opak.
4.2.5.) Wartość części: 14692 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Asortyment Ilość jednostek Jednostka wymagana
1 2 3 4
1 Środek dezynfekcyjny prezznaczony do urządzenia Nocospray o odziałaniu bakteriobójczym, wirusobójczym i sporobójczym, nie pozostawiający śladów po użyciu, nie powodujący korozji. Produkt biobójczy.
1L 42 szt.
4.2.5.) Wartość części: 6510 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, w zakresie, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli posiada zezwolenie w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub przedłoży oświadczenie, że taka koncesja nie jest wymagana, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2301) - dotyczy produktów leczniczych
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w oparciu o obligatoryjne podstawy wykluczenia, określone w art. 108 ust. 1 ustawy PZP, tj. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46–48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1–4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769 oraz z 2020 r. poz. 2023),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296– 307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w (pozostałe informacje w SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jako podmiotowe środki dowodowe Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie:
1)o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
2)o braku podstaw wykluczenia
- we wskazanym przez siebie zakresie.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta w danej części zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3)zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4.Zamawiający (w terminie wskazanym w Rozdział X ust. 3) żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdział X ust. 3 pkt 2-4 SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczenia, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 pkt 2 SWZ, (pozostałe informacje w SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: Dla wyrobów medycznych należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj.: ( jeśli dotyczy ): 1. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I niewprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, nieposiadających funkcji pomiarowej oraz innych niż wyroby na zamówienie, które posiadają deklarację zgodności EC(WE), poświadczającą zgodność wyrobu z przepisami dyrektywy 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznych (dalej: „MDD”), wprowadzonych do obrotu przed 26 maja 2021 r.: a) deklaracji zgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD oraz b) oświadczenia dostawcy, wykonawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowane wyroby zostały wprowadzone do obrotu przed dniem 26 maja 2021 r. 2. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I niewprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, nieposiadających funkcji pomiarowej oraz innych niż wyroby na zamówienie, które posiadają deklarację zgodności EC(WE), poświadczającą zgodność z MDD, które od 26.05.2021 r. podlegają klasyfikacji w wyższej klasie ryzyka na podstawie przepisów rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (dalej: „MDR”) oraz zostały wprowadzone do obrotu po 26 maja 2021 r.: a)deklaracji zgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD oraz b) oświadczenia producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty okresem przejściowym, o którym mowa w art. 120 ust. 2 – 3f MDR; 3. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I wprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym lub posiadających funkcję pomiarową lub wyrobów klasy IIa, IIb lub III, innych niż wyroby na zamówienie, korzystających z okresów przejściowych, o których mowa w art. 120 ust. 2 – 4 MDR a) deklaracji zgodności EC(WE) oferowanych wyrobów, sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD lub dyrektywą nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania („AIMDD”); oraz dodatkowo: b) certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami MDD lub AIMDD; a w przypadku gdy wyrób został wprowadzony do obrotu po wskazanej na certyfikacie dacie ważności certyfikatu także dodatkowo c) oświadczenia producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty jednym z okresów przejściowych, o których mowa w art. 120 ust. 2 – 4 MDR; 4. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) zgodnych z MDR, innych niż wyroby na zamówienie: a) deklaracji zgodności EU(UE), wystawionej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami MDR a w przypadku oferowania wyrobów klasy I wprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, posiadających funkcję pomiarową lub stanowiących narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku lub klasy IIa, IIb lub III, dodatkowo: b) certyfikatu zgodności (pozostałe informacje zawarte sa w SWZ)5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
• materiały informacyjne – pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, ulotki reklamowe, itp. potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz wszystkie dokumenty wskazane w rozdziale VIII.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.2. Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi – załącznik nr 3 do niniejszej SWZ;
3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania stanowi – załącznik nr 4 do niniejszej SWZ;
4) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII SWZ;
5) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
6) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oferta, oświadczenia składane są w oryginale w formie elektronicznej.
4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty a także pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy) muszą być złożone w oryginale w takiej samej formie, w jakiej składana jest oferta, tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do postanowień art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 Prawo o notariacie (Dz. U. z 2020r. poz. 1192, z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez umocowanego.
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
6. Dokumenty o których mowa w niniejszej SWZ należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
7. W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie oraz postępując zgodnie z instrukcją lub filmem instruktażowym umieścić ofertę w systemie.
8. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżone informacje należy złożyć w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
9. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem ofert ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie dokumentów, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415) oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 16 umowy dostawy:1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku:
a) zmiany podmiotowe, m.in..: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby, zmiana osób reprezentujących strony – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę.
b) Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy,
c) niewyczerpania przez okres trwania umowy ilości asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. W tym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy poprzez przedłużenie czasu jej trwania na dalszy czas oznaczony (mak. 6 miesięcy).
2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 17 umowy dostawy
KLAUZULA WALORYZACYJNA
1. Wykonawca będzie uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia, w sytuacji, gdy ceny materiałów lub koszty związane z realizacją przedmiotu Umowy ulegną podwyższeniu lub obniżeniu o łącznie co najmniej +/-5%, przy czym przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Kolejna zmiana może nastąpić w przypadku dalszego podwyższenia lub obniżenia wskazanych powyższej cen lub kosztów o łącznie co najmniej +/- 10%, w stosunku do wartości będącej podstawą poprzedniej zmiany. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką Zamawiający dopuszcza w efekcie zastosowania powyższych postanowień, wynosi + 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy. Zmiana wynagrodzenia może dotyczyć dostaw pozostałych do wykonania od dnia wprowadzenia zmiany wynagrodzenia.
2. Zmiany określone w ust. 1 obowiązują od pierwszego dnia miesiąca, w którym uprawniony do żądania waloryzacji złożył prawidłowy i kompletny wniosek wraz z kalkulacją kosztów, mających wpływ na przedmiotową zmianę, przy czym przy pierwszym wniosku Wykonawca zobowiązany jest wskazać poszczególne koszty przyjęte w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie. W przypadku gdy z wnioskiem o waloryzację występuje Zamawiający, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania mu cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Pierwsza waloryzacja może być procedowana na wniosek strony złożony najwcześniej po okresie 6 miesięcy (tj. w 7 miesiącu) od dnia zawarcia umowy.
3. Zmiana Umowy, o której mowa w ust. 1 oraz ust. 2, nie zostanie dokonana w przypadku, gdy w przedstawionej przez Wykonawcę dokumentacji jego uprawnienie w przedmiotowym zakresie (oraz jego treść) nie zostanie w sposób jednoznaczny wykazane.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy. 2. Wykonawca na własny koszt i ryzyko winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Magazynu Apteki Szpitala i Zaopatrzenia w dni robocze Zamawiającego w godz. 800 – 1400. 3. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy lub poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej i działu Zaopatrzenia, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 4. Jeżeli od otrzymania zamówienia Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego niezwłocznie o odmowie realizacji zamówienia, oznacza to przyjęcie zamówienia do realizacji w zakreślonym terminie. Odmowa realizacji następuje poprzez powiadomienie drogą elektroniczną. 5. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, partiami. Realizacja dostaw odbywać się będzie w ciągu min. 24h do max. 48h w dni robocze od momentu otrzymania Zamówienia (parametr oceniany). Zamawiający będzie składał zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego – Magazyn Apteki Szpitala i Magazyn Zaopatrzenia ul. Lubelska 50. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. Wykonanie dostawy następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie obejmuje rozładunek i dostawę do pomieszczeń Magazynów. 6. Wykonawca złoży na odpowiednim etapie postępowania odnośnie oferowanego przedmiotu zamówienia instrukcje użytkowania w języku polskim (w oferowanym zakresie) z uwzględnieniem sposobu przechowywania. 7. Oferowane produkty powinny posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20 % bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 10. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 12. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Apteki Szpitala i Magazyn Zaopatrzenia SP ZOZ Garwolin, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin. 13. Termin płatności 60 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Międzyszkolnego Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
- Konserwacja i serwis instalacji c.o. wentylacji, klimatyzacji, kanalizacji, ciepłej i zimnej wody w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie.
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Dostawa leku Bortezomib.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.