To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Głogów: Budowa świetlicy wiejskiej z zapleczem sanitarno-socjalnym w Bytniku
Numer ogłoszenia: 112787 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85039 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej z zapleczem sanitarno-socjalnym w Bytniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa świetlicy wiejskiej z zapleczem sanitarno-socjalnym w Bytniku w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową KONSTRUKTOR Marek Raczkowski, Jacek Szczurek, ul. Garncarska 13, 67-200 Głogów 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowią następujące załączniki: - Załącznik nr 6 do SIWZ - Dokumentacja projektowa (obejmująca wszystkie branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną, wyposażenie obiektu, ukształtowanie terenu) - Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (obejmująca wszystkie branże) - Załącznik nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót (obejmujący wszystkie branże) 3. Wykonawca udzieli na wykonane roboty ( materiały i robociznę) gwarancji na okres 36 miesięcy - począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. Wszystkie elementy użyte do realizacji zadania winne być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz. 881). 6. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 7. Na placu zabaw należy zamontować i wykonać następujące elementy: ogrodzenie drewniane wys. 1 m na słupkach drewnianych co 2,00 m obsadzonych w gruncie z furtką szerokości 1,00 m; zamontować należy: zestaw zabawowy- 1 szt., huśtawkę podwójną z siedziskami dla najmłodszych dzieci typu Pampers - 1 szt., huśtawkę wagową - 1 szt., bujaka sprężynowego typu skuter - 1 szt., piaskownicę o wymiarach 2,50 m x 2,50 m - 1 szt., ławki betonowe z oparciem z siedziskami drewnianymi- szt. 2; na zestaw zabawowy powinny składać się następujące elementy: wieża kwadratowa z dachem czterospadowym, ściana z opon, pomost ruchomy, trap linowy, łańcuch wspinaczkowy, zjeżdżalnia, zastrzał. a) elementy zamontowane na placu zabaw winny być równoważne z podanymi w dokumentacji projektowej. Załączone zdjęcia mają charakter poglądowy. Za równoważne Zamawiający uzna te elementy, które spełniać będą warunki techniczne, funkcjonalne z tymi urządzeniami, które określone zostały w dokumentcji, zaproponowane urządzenia mają wizualnie przypominać zabawki przedstawione na rysunkach; b) wszystkie elementy montowane na placu zabaw winny posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa; c) na wszystkie elementy montowane na placu zabaw Wykonawca udziela minimum 36 miesięcy gwarancji i dostarczy karty gwarancyjne; d) połączenia konstrukcyjne zarówno elementów drewnianych jak i łączenie drewna ze elementami metalowymi winny być wykonane w sposób umożliwiający bezpieczną zabawę dla dzieci, wszelkie spawy, mocowania, połączenia powinny być gładkie, odpowiednio wyprofilowane; e) wszystkie elementy metalowe malowane proszkowo lub lakierowane proszkowo, łańcuchy, obejmy itp. ocynkowane; wszystkie metalowe elementy winny być odporne na warunki atmosferyczne; f) elementy konstrukcyjne urządzeń osadzone winny być na metalowych kotwach. Kotwy winny być odporne na warunki atmosferyczne; kotwy podnoszą belki na około 10 cm ponad poziom gruntu; kotwy mocowane są w betonie B15 zbrojonym natomiast do belek mocowane są w bezpieczny sposób i nie mają żadnych wystających elementów; g) dachy, daszki urządzeń, zabezpieczenia, ścianki, siedziska i elementy ozdobne przy huśtawkach, bujakach winny być wykonane z polietylenowych płyt zwanych HDPE - grubości 15 mm - odpornych na wodę, barwionych w masie, na jednolite kolory w zależności od opisu, łatwa do utrzymania w czystości; h) wszystkie elementy, poza wymienionymi pod literą g) wykonane są z drewna minimum dwukrotnie impregnowanego, klejonego; 8. Wyposażenie śwetlicy wiejskiej w sprzęt, urządzenia - w ilościach zgodnych z zapisami w przedmiarze robót. Urządzenia i sprzęty powinny spełniać następujące warunki: jakość pierwsza, posiadać atesty, certyfikaty, aprobaty; 9. Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający ubiega się o współfinansowanie inwestycji ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Oś 4 LEADER działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju 10. Zamawiający zastrzega sobie następujące warunki płatności: Faktura płatna jednorazowo - po zakończeniu całości zadania i dokonania przez Zamawiającego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego w terminie 30 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający ubiega się o współfinansowanie inwestycji ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Oś 4 LEADER działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUMA Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Józef Przewoźnik, Ruszowice, ul. Herbaciana 3, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 792223,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 890378,35
Oferta z najniższą ceną: 890378,35 / Oferta z najwyższą ceną: 969920,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Wykonywanie wycen nieruchomości dla Gminy Miejskiej Głogów w 2025 roku - cześć I, II, III
- Kompleksowe dostarczanie paliwa gazowego do nieruchomości położonej przy ul. Piaskowej 1 w Głogowie, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA BAZODANOWEGO w ramach projektu pn. Modernizacja i rozbudowa systemów dziedzinowych oraz e-usług wraz z pozyskaniem danych do baz danych BDOT500 i GESUT w ramach projektu PEUG II
- Wymiana dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego w obiekcie szpitalnym zlokalizowanym pod adresem ul. T. Kościuszki 15 w Głogowie
- Dostawa licencji systemu operacyjnego serwera klasy enterprise - 2 szt. wraz z licencjami dostępowymi na użytkownika - 320 szt. do Gminy Miejskiej Głogów.
- Modernizacja budynku z zakresie remontu dachu budynku Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie,
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- Budowa mikroinstalacji o mocy do 10 kW do przetwarzania osadów ściekowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla oczyszczalni ścieków w Rybnie.
- Montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025
- Modernizacja kotłowni wraz z budową instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy wiejskiej w Bogdaszowicach ul. Główna 13
- Utworzenie żłobka w miejscowości Wierzbno
- Zad 1 Sukcesywne wykon. remontów inst. elektrycznych w gminnych lok. mieszkalnych. Zad 2 Sukcesywne wykonanie remontów inst. elektrycznych w gminnych lok. użytk., w tym zabytkowych, siedzibie ZMK.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.