eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutRemont stropu w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej w Łańcucie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Łańcut: Remont stropu w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej w Łańcucie
Numer ogłoszenia: 112805 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Teodora Leszetyckiego, ul. 3 Maja 19, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2253192, fax 017 2250272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola-muz.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stropu w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej w Łańcucie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont stropu w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej w Łańcucie. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu stropu w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej w Łańcucie nad salą nr 1 Zakres robót obejmuje: 1. Zabezpieczenie podłóg folią - 133 m2. 2. Rozebranie legarów - 118 m2 3. Rozbiórka izolacji z papy - 62 m2 4. Demontaz łat - 140 m2 5. Legary z drewna impregnowanego. 6. Posadzki z drewna. 7.Malowanie pomieszczeń - 435 m2. 8.Tynki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 30.000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przedstawią dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców nastąpi na podstawie analizy dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5.Dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia w zakresie każdej z branż, 6.Dokument stwierdzający przynależność kierownika/ów do okręgowej izby samorządu zawodowego (Polska Izba Inżynierów Budownictwa). 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.Uwaga: wymaga się aby wykonawca zrealizował jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 30.000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 8.Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia), 9. Kosztorys ofertowy oraz wykaz stawek i narzutów. Uwaga:- wykonawca wybrany w drodze przetargu dostarczy dodatkowy egzemplarz kosztorysu ofertowego, 10.Dokument wniesienia wadium,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola-muz.prv.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz SIWZ w wersji papierowej można uzyskać w Państwowej Szkole Muzycznej I st. w Łańcucie, ul. 3-go Maja 19, 37-100 Łańcut, sekretariat (cena 30,00 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 14:30, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Łańcucie, ul. 3-go Maja 19, 37-100 Łańcut, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.