To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112986 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Płock: Wykonanie oprogramowania na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku" realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 - Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506590-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny
61103840300000, ul.
Pl. Dąbrowskiego
2,
09402
Płock, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
243 665 400, faks
243 665 421, e-mail
zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oprogramowania na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA/MB/-232-26/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania do tworzenia i obsługi wirtualnych sklepów internetowych wraz z przeszkoleniem z zasad użytkowania platformy oraz obsługą serwisu dla uczniów uczestniczących w projekcie pn. "Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku" realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 - Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). INFORMACJE OGÓLNE Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie grafiki i zainstalowanie 7 w pełni funkcjonalnych platform internetowych do sprzedaży produktów/usług. Platformy muszą spełniać obowiązujące przepisy prawa w zakresie e-commerce w Polsce. Zadaniem użytkownika platformy będzie wprowadzanie produktów do sklepu internetowego i prawidłowe skonfigurowanie aplikacji pod względem płatności elektronicznych, systemu księgowania, form dostawy, obwarowań prawnych w tym zgłoszenia do GIODO, wprowadzenie regulaminu sklepu, polityki prywatności i bezpieczeństwa. Platforma internetowa wraz z systemem do zarzadzania e-sklepem jest dedykowana dla celów edukacyjnych uczniów Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego. Platforma po prawidłowej konfiguracji ma umożliwić uczniom-odbiorcom, zakupu produktów. Każdy uczeń dostanie od wykonawcy platformy indywidualne hasło do przygotowanej aplikacji. Uczniowie zarządzający aplikacją będą mogli przekonywać pozostałych uczestników do zakupu ich produktu. Wykonawca udostępni narzędzie pozwalające ocenić produkty której grupy były kupowane najchętniej. Każdy e-sklep musi być zainstalowany na osobnym koncie hostingowym o minimalnej pojemości 10 GB, obsługiwane przez panel zarządzania cPanel z backupem wykonywanym dwa razy w tygodniu i przywracanym po każdorazowym zgłoszeniu zamawiającego. Każde konto musi być utrzymane i wspierane przez kolejnych 60 miesięcy. E-sklep będzie uruchomiony na serwerze wskazanym przez Wykonawcę w domenie uzgodnionej z Zamawiającym. Wykonawca wraz z kompletnym kodem źródłowym i pełną kopią bezpieczeństwa serwisu musi przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie wszystkie licencje niezbędne do prawidłowego działania serwisu, umożliwiające szybką zmianę dostawcy usług hostingowych oraz uruchomienie z zachowaniem gwarantowanej jakości usług hostingowych. TERMIN WYKONANIA PLATFORMY WRAZ Z WDROŻENIEM: do 30 dni od dnia podpisania umowy w zależności od złożonej oferty. OBSŁUGA SERWISU Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną platformę internetową na okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. ZGODNOŚĆ Z OBOWIĄZUJĄCYMI AKTAMI PRAWNYMI Dostarczony system musi być zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi mającymi wpływ na jego działanie i realizowaną funkcjonalność na dzień złożenia oferty. System musi spełniać wymagania określone w poniższych ustawach: ? Standardami W3C (HTML 5 i CSS 3) ? ustawa o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. 2007 r. Nr 155 poz. 1095 ze zm.) ? ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 r. Nr 50 poz. 331 ze zm.) ? ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.), ? ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. Nr 144 poz. 1204 ze zm.); ? ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych (Dz. U. 2002 r. Nr 169 poz.1385 ze zm.). ? ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 r. Nr 141 poz. 1176 ze zm.); ? ustawa o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.); ? ustawa o ochronie baz danych (Dz. U. 2001 r. Nr 128 poz. 1402 ze zm.). ZAKRES PRAC ZADANIE 1 FUNKCJONALNOŚCI Celem zadania jest zaprojektowanie, dostawa, wykonanie, uruchomienie i wdrożenie 7 serwisów internetowych zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego dotyczących przygotowania 5 propozycji szaty graficznej e-sklepu, oraz wdrożenie niezbędnych funkcjonalności. Serwis przedstawiony do odbioru końcowego powinien być zgodny ze standardami: ? W3C (World Wide Web Consortium) ? Responsive Web Design (RWD) ? Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.0). a także posiadać poniższe funkcjonalności: * obsługa systemu reklamowego pozwalającego na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania internetowego i na stronach współpracujących w ramach serwisu reklamowego umożliwiającego wyświetlanie na stronach www kontekstowych reklam tekstowych, banerów oraz reklam wideo, * zarządzanie serwisem, * obsługa kuponów rabatowych i zachęt dla klientów, * obsługa programów lojalnościowych, * obsługa narzędzi do analizy statystyk serwisów www, * raporty sprzedaży, * system Blogowy, * wyszukiwarkę ofert sklepów internetowych, umożliwiającą szybsze dokonywanie zakupów, * wsparcie w języku polskim, * wsparcie, optymalizacja dla SEO, * obsługa dowolnej ilości wersji językowych, * wystawianie faktur (do pobrania w pliku PDF), * zarządzanie dostawami i płatnościami, * płatności np. kartą kredytową, PayPal, Przelewy24, PayU itp., * zarządzanie zamówieniami, * obsługa klienta, * zarządzanie katalogiem produktów, * newsletter, * tagowanie produktów i chmurka tagów, * śledzenie przesyłki, * obsługa kodów kreskowych, * przyjazne adresy URL / odnośniki bezpośrednie, * wyszukiwanie produktów, * porównanie cech kilku produktów jednocześnie, * import danych z zewnętrznych sklepów z pliku .csv W razie potrzeby wykonawca powinien być gotowy na napisanie i instalowanie dodatkowych modułów np. płatności, porównywarki cenowe, logowanie przez facebook, systemów śledzenia przesyłek itp. Zaprojektowanie pięciu indywidualnych szablonów graficznych, i przedstawienie do akceptacji zamawiającego z możliwością wprowadzenia do nich zmian i poprawek przesłanych od Zamawiającego. Oczekiwane rezultaty realizacji Zadania 1 System musi być wyposażony w dostępną z poziomu administracyjnego dokumentację on-line w postaci Instrukcji Użytkowania z możliwością jej przeszukiwania. Zakres informacji zawartych w Instrukcji Użytkowania może podlegać aktualizacji w trakcie prac wdrożeniowych. Zadanie 2 - Szkolenie Cel Zadania 2 Celem zadania 2 jest przeprowadzenie szkoleń dedykowanych dla użytkowników serwisu. Oczekiwane rezultaty realizacji Zadania 2 W ramach wdrożenia, Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla użytkowników serwisu dot. funkcjonalności sklepu, raportów, dodawania produktów, konfiguracji systemów płatniczych i księgowych. Szkolenia zostaną przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego lub w uzgodnionych wcześniej z Wykonawcą lokalizacjach i terminach. Miejsce, program szkolenia, czas realizacji oraz listę uczestników szkolenia Wykonawca ustali w porozumieniu z Zamawiającym. Szkolenia odbędą się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00-16:00 lub w innych godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Przed rozpoczęciem szkoleń, w terminie min. 7 dni, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji zakres szkoleń i materiały przekazujące wiedzę ze szkolenia oraz metody szkoleniowe dla użytkowników serwisu. Wykonawca określi niezbędny wymiar szkoleń dla użytkowników serwisu, przy czym maksymalna liczba uczestników szkolenia wyniesie 3 osoby, efektywny czas trwania szkolenia wyniesie łącznie 8 godzin (1 dzień x max. 5 godzin zegarowych), przy założeniu, że czas przerw nie jest wliczany w czas szkolenia. Uczestnicy szkoleń otrzymają certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu zawierające, co najmniej następujące informacje: ? data i miejsce prowadzenia szkolenia, ? imię i nazwisko trenera/ów prowadzących szkolenie, ? wymiar szkolenia (ilość godzin), ? szczegółowy zakres tematyczny szkolenia. Zadanie 3 - Serwis, doskonalenie, usługi gwarancyjne i hosting serwisu internetowego Cel Zadania 3 Celem zadania 3 jest realizacja bieżącej obsługi serwisu obejmującej w skali roku kalendarzowego co najmniej obsługę administracyjną serwisu. Obsługa administracyjna serwisu obejmuje co najmniej: - usuwanie wszystkich błędów zgłoszonych przez Zamawiającego lub zidentyfikowanych przez Wykonawcę (w ramach gwarancji), - zakładanie kont użytkowników, - tworzenie baz danych, - nadawanie uprawnień użytkownikom. W ramach obsługi administracyjnej Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia dodatkowych prac zleconych przez Zamawiającego w wymiarze: * w roku 2017 - 20 godzin rocznie, * w roku 2018 i 2019 - 5 godzin rocznie, * w roku 2020 i 2021 - 5 godzin rocznie. Wykonawca jest zobowiązany naprawić jakikolwiek błąd w systemie oraz przywrócić działanie systemu w ramach gwarancji bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Wszystkie prace zlecone przez Zamawiającego w ramach obsługi administracyjnej wykonywane będą w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. Zlecenia będą zgłaszane przez system e-bok udostępniony Zamawiającemu przez Wykonawcę. 1. WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie: trzy usługi o wartości brutto każdej z usług nie mniejszej niż 5 000 zł, których przedmiotem było zaprojektowanie serwisu internetowego, Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: a) kierownikiem projektu posiadającym: - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami polegającymi na projektowaniu serwisów internetowych; - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika projektu w minimum 2 projektach o wartości co najmniej 7 000,00 zł brutto każdy, polegających na zaprojektowaniu strony internetowej tzn. zaprojektowaniu architektury informacji i graficznego interfejsu użytkownika na potrzeby serwisu internetowego nakierowanego na potrzeby użytkownika; b) grafikiem posiadającym: - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu graficznym serwisów internetowych w charakterze grafika; - doświadczenie polegające na uczestnictwie w minimum 3 projektach polegających na zaprojektowaniu grafiki na potrzeby serwisu internetowego przy pomocy programów graficznych; c) programistą (web developer) posiadającym: - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu serwisów internetowych w zakresie przygotowania kodu HTML, CSS, JavaScript; - doświadczenie polegające na uczestnictwie w minimum 1 projekcie polegającym na realizacji serwisów techniką Responsive web design (RWD).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72211000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 15 w Płocku"
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespołu Szkół Technicznych przy al. Kilińskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.