Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Inowrocław: Sprzęt ratowniczy, zestaw hydraulicznych urządzeń rozpierająco - tnących wraz z osprzętem dla Państwowej Straży Pożarnej
Numer ogłoszenia: 113049 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3575021, fax 052 3575021 w.236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppspinowroclaw.binp.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt ratowniczy, zestaw hydraulicznych urządzeń rozpierająco - tnących wraz z osprzętem dla Państwowej Straży Pożarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego: zestawu hydraulicznych urządzeń rozpierająco-tnących , z napędem spalinowym wraz z osprzętem. 1) Agregat pompowy hydrauliczny z napędem spalinowym do jednoczesnej lub przemiennej pracy dwóch narzędzi- 1 kpl. 2) Rozpieracz hydrauliczny- 1 szt. 3) Nożyce hydrauliczne- 1 szt. 4) Zestaw łańcuchów- 1 kpl. 5) Zestaw podnoszący- 1 kpl 6) Cylinder hydrauliczny- 1 szt. 7) Podkład stabilizacyjny- 2 kpl. 8) Osłona airbag dla kierowcy i pasażera- 2 kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.71.53.00 - Sprzęt hydrauliczny Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.53.00 - Sprzęt hydrauliczny Oryginalny kod CPV: 29.85.12.00 - Urządzenia ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4. udzielą terminu płatności na minimum 21 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia; 5. zaoferują dostawę sprzętu posiadającego deklarację zgodności CE; 6. wykonali, co najmniej trzy zamówienia o podobnej wielkości i charakterze - dostawa dla Państwowej Straży Pożarnej; 7. zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, następujące dokumenty: 1. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 1 do siwz - oryginał; 2. oświadczenie potwierdzające, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2 do siwz - oryginał; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, - zał. nr 5; 6. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8. deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kppspinowroclaw.binp.info/kppspinowroclaw/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu (KP PSP) z siedzibą ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie Telefon (0-52) 357-50-21. Fax (0-52) 357-50-21 wew. 251.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu (KP PSP) z siedzibą ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie - sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Inowrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa sieci dróg rowerowych oraz infrastruktury - Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy ulicy Toruńskiej w Inowrocławiu"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Inowrocławiu
- Zakup i montaż agregatu prądotwórczego 400 KVA, 230/400V oraz podłączenie do sieci w układzie automatycznej pracy awaryjnej i uruchomienie na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni"
- Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników fizycznych Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu (od 1.11.2024 r. do 31.12.2024 r.)
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców poprzez wzmocnienie potencjału OSP Suchowola - Dostawa narzędzi hydraulicznych dla OSP w Suchowoli
- TP-194/24/DS: Dostawa materiałów hydraulicznych na cele konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach NIO-PIB
- Dostawa tratw ratunkowych morskich SOLAS A PACK w poj. sztywnym
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- "Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP w Miedzierzy w ramach dofinansowania Projektu NR FESW.02.05-IŻ.00-0129/23-powt.
więcej: Sprzęt ratunkowy i awaryjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.