eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceŚwiadczenie usługi z zakresu dozoru w zakładach Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Kielce: Świadczenie usługi z zakresu dozoru w zakładach Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
Numer ogłoszenia: 113050 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76522 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o., ul. Młoda 28, 25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450781, faks 041 3451494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi z zakresu dozoru w zakładach Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z dozoru na targowisku przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach oraz w Centrum Handlowym przy ul. Planty 11. 1.1. Zadanie 1 (część 1) - Świadczenie usługi z zakresu dozoru na Targowisku Miejskim przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach:Powierzchnia Targowiska Miejskiego ok. 23 000,00 m2, Dozór w każdy dzień tygodnia w godzinach 15.00-7.00. W zakres czynności na Targowisku Miejskim przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach wchodzi:- dozór terenu;- ochrona obiektu i mienia znajdującego się na terenie targowiska, informowanie zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach; - systematyczne patrolowanie terenu szczególnie w godzinach nocnych; - zapewnienie zakazu wjazdu na teren Targowiska pojazdów po zamknięciu targu; - zapewnienie zakazu wstępu na teren Targowiska osobom nieuprawnionym po godzinach zamknięcia targu;- zamykania bram, furtek;- niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela Zamawiającego w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu dewastacji mienia, innego czynu przestępczego w stosunku do mienia;- niezwłoczne powiadomienie przedstawiciela Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku na terenie obiektu; - prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia w zakresie ochrony obiektu,-podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikają w trakcie realizacji umowy. 1.2. Zadanie 2 (część 2) - Świadczenie usługi z zakresu dozoru w CENTRUM HANDLOWYM przy ul. Planty 11 w Kielcach Centrum Handlowe przy ul. Planty 11 to budynek dwukondygnacyjny o powierzchniach: wewnętrzna wynosi około 1100,00 m2 oraz zewnętrzna wynosi około 2000,00 m2. Dozór w godzinach: - od 16.00 do 10.00 w dni robocze; - sobota , niedziela -całodobowo; W zakresie czynności w Centrum Handlowym przy ul. Planty 11 w Kielcach wchodzi:- dozorowanie wewnątrz budynku i jego najbliższe otoczenie, oraz parking za obiektem, szczególnie w godzinach nocnych i dniach wolnych od pracy oraz niedopuszczanie do przebywania terenie zakładu osób nieuprawnionych po godzinach pracy;- ochrona obiektu i mienia, dozór terenu zgodnie z zapewnieniem najlepszego praktyki; - prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny; pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia w zakresie ochrony obiektu- otwieranie(godz.10.00) oraz zamykanie (godz.19.00) drzwi wejściowych;- nadzór nad kluczami od pomieszczeń; - natychmiastowe informowanie o każdej zaistniałej kradzieży, pożarze, wypadku itp. odpowiednie służby oraz kierownictwo CH planty,- włączanie i wyłączanie oświetlenia- stałe monitorowanie sygnału z kamer zainstalowanych na zewnątrz budynku i ppoż. ochrony obiektu,-podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikają w trakcie realizacji umowy. 2. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizji. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. 5. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników lub osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usługi z zakresu dozoru na Targowisku Miejskim przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo wielobranżowe WIKA Spółka Jawna Marcin Patyński, ul. wesoła 51/824, 25-363 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38144,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39574,40

  • Oferta z najniższą ceną: 39574,40 / Oferta z najwyższą ceną: 52781,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usługi z zakresu dozoru w CENTRUM HANDLOWYM przy ul. Planty 11 w Kielcach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo wielobranzowe WIKA Spółka Jawna Marcin Patyński, ul.Wesoła 51/824, 25-363 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40368,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41881,80

  • Oferta z najniższą ceną: 41881,80 / Oferta z najwyższą ceną: 55859,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.